Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 1281538

Rozbudowa strony o panel klienta, trenera, managera, Warszawa

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • podano nr telefonu
  • potwierdziliśmy e-mail
  • zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań

Dane kontaktowe

Klient:
Ł●●●●●● T●●●●●●●●
Tel:
534 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
t●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
F●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia dla programistów

Miejsce:    Warszawa - powiat Warszawa, Mazowieckie

Rozbudowa strony o panel klienta/trenera/managera.

Powiadomienia do wszystkich klientów jednocześnie (email/SMS).

Interaktywny kalendarz połączony z dziennikiem obecności. Cały grafik treningów i wydarzeń w jednym miejscu. Rodzice zawsze mogą sobie sprawdzać kiedy jest trening a kiedy go nie ma.

Bezpieczna obsługa szybkich płatności (po zalogowaniu się na panel klienta) program sam wyśle przypomnienia do opiekunów o zaległych płatnościach. Generowanie raportów.

Miejsce na biblioteki ćwiczeń i konspekty zajęć dla trenerów + dodawanie nowych.

Klient zakładając sobie konto, wybiera dzień w którym chce przyjść na pierwszy darmowy trening – system pokazuje, gdzie są wolne miejsca.

Wypełniając formularz na pierwszy bezpłatny trening, dane klienta automatycznie zapisywane są w bazie klientów. System dodaje taką osobę do grupy i pokazuje w panelu dla trenera/managera że ma nową osobę i datę kiedy ma przyjść na ten trening. Automatyczne zaciąganie tych danych do bazy umożliwia też kontakt z klientami przez komunikator grupowy.

System obiegu dokumentów – wszystko w programie (umowy, etc.) Żeby klient mógł zapisać dziecko, to sam wybiera grupę w której widzi wolne miejsca (dostaje info na zasadzie 1. grupa na zielono są wolne miejsca 2. grupa na czerwono brak miejsc i nie da rady kliknąć „zapisz”. System zapisuje np. do max 13 osób w grupie, gdy zwalnia się miejsce np. z 13 na 12 osób (rodzic składa rezygnację przez panel) system od razu pozwala na zapis nowej osoby. Umowa podpisywana w panelu klienta z akceptacją regulaminu (podpisanie umowy w 4 krokach: 1 akceptacja regulaminu, 2 wypełnienie danych aktywnego formularza, 3 generowanie pliku PDF dla klienta z umową jako potwierdzenie zawarcia umowy elektronicznej, 4 krok dokonanie pierwszych płatności (przelewy24/payu)

Inne udogodnienia aby w miarę możliwości zautomatyzować proces zapisu/rejestracji/listy obecności/rezygnacji/płatności/.

Termin skorzystania z oferty w ciągu 3 miesięcy.

Proszę o oferty.

Nr zapytania ofertowego: 1281538

 
Skontaktuj się z tym Klientem