Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karolina
Oferteo.pl
7
minut
12 lis 21:25
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak ...
Firma terminowo wywiązuje się z umowy natomiast robi problemy z uwzględnieniem reklamacji.
11
godzin
13 lis 08:52
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: docelowo współpraca na zasadach success fee, nie...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Poszukujemy Call Center zainteresowanego współpracą w poszukiwaniu klienta zainteresowanego Termomodernizacją, który będzie spełniać wymogi dotyczące programów dofinansowań np. "Czyste...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: organizacje
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, Jestem współpracownikiem infolinii.
Wymagania dodatkowe: Mam ośmioletnie doświadczenie w pracy...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Pozyskiwanie klientów B2C w branży...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: .doświadczenie
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Serwkomp.pl
Serwkomp.pl - jesteśmy bezpośrednim partnerem użytkowników indywidualnych, biznesowych, dostarczającym innowacyjne technologie i usługi informatyczne.
Serwkomp.pl jest profesjonalnym dostawcą rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa sieci i systemów IT. Wieloletnie doświadczenie oraz wiedza zdobyta podczas realizacji...
|
NOVUM AG Grzechnik Sp.j.
Firma NOVUM AG to sprawnie funkcjonujące call center. Siedziba nasze firmy znajduje się w Strzelcach Opolskich, województwo opolskie. Zajmujemy się obsługą klientów instytucjonalnych i podmiotów gospodarczych w zakresie kampanii telefonicznych "wychodzących" i "przychodzących". Oraz obsługą własnych projektów...
|
Customer Service
Specjalizuję się w prowadzeniu rozmów sprzedażowych, tworzeniu baz kontaktów oraz pisaniem schematów rozmowy. Zajmuje się również opracowywaniem skutecznych maili reklamowych oraz ich wysyłką. Posiadam...
|
Monika Balsam
Dostarczymy Ci klientów, którzy potrzebują i szukają Twoich usług / produktów, a Ty zaczniesz generować sprzedaż jak nigdy dotąd.
Zapewniamy otrzymanie ciepłych, najwyższej jakości leadów w całej...
|
Conectus Sp. z o.o.
Conectus to przede wszystkim projekt realizujący przedsięwzięcia za zakresu Brand Creating. W naszym portfolio mamy wiele zrealizowanych projektów, które dzisiaj mają wymierną i dużą wartość materialną.
Conectus to projekt outsourcingu całego procesu biznesowego BPO związanego z...
|
Black Group Sp. z o. o.
DruknijMnie.pl to najszybsza Agencja Reklamowa w Białymstoku! Jesteśmy zespołem trzech zgranych i kreatywnych osób, które łącząc swoją pasję i przyjemność płynącą z pracy tworzą najlepszy możliwy zespół. Posiadamy maszyny od najbardziej profesjonalnych producentów. Dzięki własnemu zapleczu hostingowemu jesteśmy w stanie...
|
Smart Calling sp. z o. o.
Zajmujemy się cold callingiem i wszystkim co z nim związane. To właśnie my w profesjonalny sposób umawiamy przedsiębiorcom spotkania, pozyskujemy dla nich dane kontaktowe, oferujemy ich usługi, planujemy strategie handlowe, badamy konkurencję oraz weryfikujemy chłonność rynku. Ponadto organizujemy szkolenia w zakresie cold callingu,...
|
DANNTE S.p.z.o.o
Umawiamy Spotkania na Fotowoltaikę i Pompy Ciepła spotkania umawiane na godzinę lub bez godzin. Klient otrzymuje wszystkie dane o kliencie.
Umawiamy również spotkania na sprzedaż naczyń pościeli lub urządzeń masujących umawiamy za klienta hotele...
|
GRUPA KWTD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nasza specjalność to umawianie spotkań, tworzenie leadów kredytowych, odnawialne źródła energii, leady odszkodowania czy sprzedaż dla sieci telefonii komórkowej. Swoimi działaniami obejmujemy całą Polskę. Wyróżniamy się doświadczeniem 10 letnim w branży call center. Zawsze...
|
Media System Sp. z o.o.
W Media System od prawie 10 lat z powodzeniem wspieramy naszych Klientów w pomnażaniu zysków i zwiększaniu efektywności prowadzonych działań.
Świadczymy usługi Outsourcingu Call Center.
Pracujemy dla liderów w swoich branżach opierając działanie o duże doświadczenie zarówno w kontaktach B2B jak...
|
Crafts Sp.z o.o.
Jesteśmy agencją zatrudnienia o ogólnopolskim zasięgu działania, wpisaną do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 11153. Usługi, które oferujemy obejmują szeroki zakres czynności związanych z rekrutacją, obsługą kadrową pracowników oraz kompleksowymi szkoleniami dla działów HR oraz...
|
iFON.pl VARS Sp. z o.o
W Vars Sp. z o.o. od 2004 roku zajmujemy się dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Specjalizujemy się w usługach dostępnych w modelu SaaS (Software as a Service) gdzie jako medium dostępowe wykorzystywane są sieci IP w tym Internet.
Jako polski operator telekomunikacyjny...
|
Mercado
Oferujemy usługi call center w zakresie kampanii - inbound – obsługa po sprzedażowa, help desc oraz -outbound – telemarketing, badania rynku, ankieterzy, "tajemniczy klient".
W branży aktywnie działamy od kilku lat, przez ten czas realizowaliśmy kampanie min. Windykacyjne, kredytowe, ubezpieczeniowe, energetyczne, IT,...
|
Jesteśmy profesjonalną firmą outsourcingową działającą na terenie całej Polski. Oferujemy szereg usług w zakresie kompleksowej obsługi klienta. Współpracujemy z największymi markami i dbamy o najwyższe standardy...
|
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów,...
|
InPro Poland to firma, tworzona z pasją.
Wywodzimy się z różnych branż, dzięki zebranym doświadczeniom oraz wieloletniej współpracy z dużymi korporacjami oraz mniejszymi firmami dziś możemy przenieść Twój biznes na wyższy poziom.
Naszym celem jest jedno:...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie...
|
Liczba wyświetleń strony: 6 |