Zapotrzebowanie na specjalistów IT, Mikołów
Adam
Oferteo.pl
Informacja od opiekuna zlecenia
- telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
- potwierdziliśmy dane kontaktowe
- uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania
Dane kontaktowe
- Klient:
- I●●●●●● J●●●●●●●●
-
- Tel:
-
+48●●●●●●●●●
pokaż
- E-mail:
-
a●●●●@●●●●●
pokaż
- Firma:
- I●●●●●●●●
Skontaktuj się
z tym Klientem
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
do danych Klienta:
Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zlecenia IT
Miejsce: Mikołów - powiat mikołowski, Śląskie
Zakres zlecenia: dbanie o ciągłość pracy stacji roboczych; zakup oraz instalacja zakupionego sprzętu komputerowego, programów informatycznych oraz ich aktualizacj; aktualizacje sterowników i oprogramowania; dobór platformy sprzętowej, komponentów i urządzeń peryferyjnych; ocenę uszkodzeń oraz naprawa komponentów, stacji roboczych; instalacja i konfiguracja urządzeń peryferyjnych; migracja danych w obrębie stacji roboczych; konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail; diagnozowanie oraz naprawa awarii sieci; doradztwo w doborze i instalacji oprogramowania; doradztwo w zakresie integracji systemów teleinformatycznych; tworzenie kopii bezpieczeństwa danych ze stacji roboczych, wskazanych przez Zamawiającego; zapewnienie bezpieczeństwa wewnętrznego i zewnętrznego systemu informatycznego; utworzenie i wdrożenie procedur tworzenia kopii zapasowych oraz nadzór nad ich przestrzeganiem; prowadzenie spraw związanych z naprawami sprzętu komputerowego
Termin skorzystania z oferty: 2024-01-01
Nr zapytania ofertowego:
12740369