Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Adam
Oferteo.pl
1
minuta
31 paź 19:45
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Evetel - świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe na terenie całej Polski. Twój biznes z Naszym Call Center to rozwiązanie, w którym uzyskasz maksymalizację zysku przy min. nakładzie kosztów. ...
Mega pozytywna firma! Zlecenie przyjęte, zrealizowanie na 5+, sprawnie, komunikatywnie, bezproblemowo i co najważniejsze w bardzo przyzwoitej cenie. I nawiązaliśmy stałą współpracę - jak się okazuje - korzystna dla obu stron. Serdecznie polecam - jeśli ktoś się zastanawia, to Mówię otwarcie: nie ma nad czym! Brać i korzystać, warto, solidna firma.
18
minut
31 paź 20:03
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
1
dzień
2 lis 09:25
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Jesteśmy Call center, które powstało w 2014 r. Posiadamy 2 biura w Legionowie oraz Ełku, łącznie 50 stanowisk. Specjalizujemy się w obsłudze kampanii telemarketingowych realizowanych dla sektora ...
Caf Call Sp. z o.o. sumiennie i rzetelnie wykonuje swoje obowiązki. Wykazuje się elastycznością, profesjonalizmem i kompleksowym podejściem do realizacji powierzonych jej zadań. Duże doświadczenie i wysokie kwalifikacje pracowników, pozwalają osiągać zamierzone cele. Szczególnie cenię sobie zaangażowanie, wysokiej jakości obsługę i otwartość na zmiany. Nasza współpraca przebiega sprawnie i z dużym zaangażowaniem, dlatego też z całym przekonaniem rekomenduję firmę Caf Call Sp. z o.o. jako specjalistę w swojej branży oraz rzetelnego i godnego zaufania partnera biznesowego.
1
dzień
2 lis 10:31
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności ...
Zakład aktywności zawodowej Victoria zapewnia terminowość i solidność, znakomita i kulturalna kadra. Polecam.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Rodzaj współpracy: Firma potrzebuje Podwykonawcy
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Powierzymy zadanie powiązane z umawianiem spotkań dotyczących współpracy z podmiotami leczniczymi-kardiologia. grupa docelowa ok. 300 podmiotów z naszej bazy danych. Prosimy o składanie ofert na adres:
biuro@mkw.com.pl
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Witam,
Jestem na końcówce tworzenia strony www, w której będę zamieszczał obiekty rekreacyjno - turystyczno - gastronomiczne. Chodzi o muzea, restauracje, kluby....
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie : potrzebujemy wynająć z call center 5 osób (mówiących w j.czeskim) w pełnym etacie- rozliczenie za godziny pracy. Mile widziane call center znajdujące...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Witam
Szukam firmy call center do nawiązania współpracy.
Jestem właścicielem strony z branży edukacyjnej
Posiadam...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Ostrava - lub...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Poszukuje fimt teleamrketingowej zbierajacej leady z polskich frim...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Poszukujemy frimy ktora bedzie pozyskiwac leady z branzy budowlanej i pokrewnych ktore prowadza projekty na ternie Skandynawii,...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne,...
|
SUNVOL
Jeśli poszukujecie Państwo oszczędności w sferze kosztów życia codziennego to najlepszym rozwiązaniem gwarantującym osiągnięcie wymiernych korzyści jest instalacja fotowoltaiczna.
Nasze instalacje pozwalaja na obniżenie kosztów energi elektrycznej nawet o 90% !
Zaoszczedzone środki możecie Państwo wydać na inne wydatki lub po prostu na swoje...
|
Ventanna sp. z o.o. sp. k.
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak również stały monitoring efektywności podejmowanych działań, w tym przygotowywania raportów dla naszych Klientów. Mamy przeszkolonych Konsultantów z...
|
Saviano sp z.o.o
Umawianie spotkań domowych. W zależności od wymagań projektu oraz bazy za umówione spotkanie podstawa oraz za każde odbyte dodatkowa prowizja. Przygotowanie projektu, skryptu. Schemat współpracy na zasadzie sekretarki każdy handlowiec ma przypisanego stałego tele. który z nim współpracuje – wprowadza spotkania do kalendarza oraz pracuje na zasadach...
|
Pro-d Dorota Słowińska
Posiadamy dwa biura Call Center wyposażone w 40 stanowisk w pełni obsadzonych. Umawiamy na spotkania lokalowe, indywidualne w zależności od potrzeb. Posiadamy w pełni przeszkoloną...
|
Marketing and Sales System Sp. z o.o.
Rozpoczęliśmy działalność w 2017 roku.
Świadczymy usługi, które sprawdziliśmy na własnych produktach. Przeznaczyliśmy blisko 500 000 zł własnych środków na kampanie reklamowe online - to oznacza, że sprawdziliśmy wiele możliwych scenariuszy, a co...
|
IT Personal
Jesteśmy młodą firmą zajmującą się kompleksową obsługą informatyczną małych i średnich firm. Dostarczamy ekspercką wiedzę z zakresu nowych technologii, którą wykorzystujemy wdrażając i optymalizując systemy informatyczne w celu spełnienia Państwa oczekiwań. Indywidualne podejście,...
|
Kysune Sp. z o.o.
Od 2015 roku działamy komercyjnie w internecie, a nasza historia z internetem i jego technologiami rozpoczęła się dużo wcześniej. Specjalizujemy się głównie w automatyzacji procesów w firmach naszych klientów oraz tworzeniu dedykowanych rozwiązań, które przez kolejne lata utrzymujemy....
|
Call Center Wrocław S.A.
Firma Call Center Wrocław S.A. świadczy usługi w zakresie telefonicznej obsługi klienta.
Posiadamy szerokie doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych.
Posiadamy profesjonalny zespół sprzedawców wyspecjalizowany w sprzedaży telefonicznej, kurierów - przedstawicieli handlowych, jak również...
|
DrKOMP.pl Adam Ploetz
Firma drKOMP.pl Adam Ploetz powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na usługi IT.
Działamy w sektorze, który rozwija się bardzo dynamicznie dlatego cały czas korzystamy z nowoczesnych rozwiązań, przy czym cały czas dążymy do uzupełniania swojej wiedzy.
Nasz kontakt z klientem jest nakierowany na zrozumienie potrzeb i...
|
MERITUM S.C.
Wykonamy dla Ciebie prace w zakresie takim jak usługi telefonii komórkowej Play dla firm, terminale płatnicze, internet, komunikacja SMS.
Realizujemy prace od 2007. Firma świadczy usługi na terenie takim jak województwo śląskie. Najważniejsze...
|
Media System Sp. z o.o.
W Media System od prawie 10 lat z powodzeniem wspieramy naszych Klientów w pomnażaniu zysków i zwiększaniu efektywności prowadzonych działań.
Świadczymy usługi Outsourcingu Call Center.
Pracujemy dla liderów w swoich branżach opierając działanie o duże doświadczenie zarówno w kontaktach B2B jak i...
|
Krystal Konrad Zwierzyński
Agencja reklamowa, dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, które pojawiają się na rynku wszystko co tworzymy jest robione na najwyższym poziomie. Nasze produkty cechują się przede wszystkim najwyższą jakością dzianin oraz materiałów jakie są na rynku, dzięki nawiązaniu współpracy z wieloma...
|
Evetel - świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe na terenie całej Polski.
Twój biznes z Naszym Call Center to rozwiązanie, w którym uzyskasz maksymalizację zysku przy min. nakładzie kosztów.
Nasz zespół cechuje odwaga i umiejętność odpowiedniej prezentacji produktu. Do...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie...
|
Jesteśmy Call center, które powstało w 2014 r.
Posiadamy 2 biura w Legionowie oraz Ełku, łącznie 50...
|
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności podejmowanych działań oraz analiza jakości rozmów są gwarancją...
|
Liczba wyświetleń strony: 14 |