Studio Harmonia
Mam 25 lat doświadczenia w branży, które pozwala mi kompleksowo realizować każdą zleconą pracę. Od wizytówek i logotypów, przez ulotki i modele 3D, do złożonych kampanii reklamowych. Do każdego klienta podchodzę indywidualnie,...
KBstudio
Jako KBstudio pragniemy zaoferować Państwu najwyższą jakość usług graficznych, bazując na grafice wektorowej. Cechuje nas indywidualne podejście do klienta. Działamy szybko i sprawnie, wprowadzając śmiałe i nieszablonowe pomysły, nie...
Agencja Interaktywna Velif | Tworzenie stron www & marketing online
Agencja Interaktywna Velif składa się z młodych i ambitnych osób nastawionych na nieustanny rozwój w zakresie tworzenie i projektowania stron internetowych oraz szeroko pojętego marketingu online....
Agencja Interaktywna NEVPIX Michał Smoliński, Daniel Plewa Sp.c.
Nieważne z kim pracujemy. W każdym miejscu na świecie klienci pragną tego samego – Technologii, która stanie się fundamentem szerokiej komunikacji marki. Nevpix to Agencja Interaktywna oraz Studio Brandingowe, które od 10 lat...
KarolPietrzak.pl
Niektóre firmy odnoszą wiele sukcesów. Inne nie mają ich wcale. Zobacz, jaka jest różnica.
Wciąż mam w głowie historię Pauliny, która widziała marketing w Social mediach, coś robiła sama. Ale bez skutku a na koniec bez wiary, że to zadziała.
Na szczęście zaufała mi i… Po 10 mięs. współpracy zmieniła auto na sportowe, nadpłaca kredyty i teraz w...
jednoosobowa
Zajmuję się grafiką komputerową oraz programowaniem hobbystycznie od kilku lat, a ostatnimi czasy już całkiem na poważnie. Praca związana z informatyką ciekawiła mnie od zawsze dlatego z przyjemnością poświęcam swój czas na naukę oraz pracę w tej branży. Robiąc coś z pasją zdecydowanie skuteczniej...
OTTO ARTE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nasza działalność rozpoczęła się w 2011 roku. Nasza specjalność to branding, strony firmowe, identyfikacja wizualna, ulotki, broszury, wizytówki,...
BLOOMVISE GROUP Sp. z o.o
Marketing to nie reklama.
Marketing to Twoja relacja z klientem.
Kluczowa jest relacja między Tobą a Twoim klientem, w której to Ty odpowiadasz zarówno za to, aby zrozumieć potrzeby klienta, jak i za to, żeby zostać zrozumianym przez niego. Reklama to ostatni etap, w którym przekazujesz właściwym ludziom informację, że masz dla nich...