Quality Center sp. z o.o.
Quality Center to firma z Torunia, działająca w województwie kujawsko-pomorskim, specjalizująca się w nowoczesnych usługach Call Center. Obsługuje klientów na terenie całej Polski oraz w Niemczech i...
VOX NOSTRA
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klientów w takich branżach jak finanse, rynek samochodowy, suplementy oraz w ogólnie rozumianej sprzedaży telefonicznej.
Hasłem naszej firmy jest łacińskie przysłowie ”Aut bene, aut nihil..” co oznacza: „Albo dobrze albo wcale..”, dlatego, że zawsze wykonujemy...
Sanmarks sp. z o.o.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie...
Sunday Polska Sp. z o.o.
Duże call center oferuje bardzo dobre, ciepłe leady na dofinansowania z programu Czyste Powietrze, modernizacja domu, wymiana pieca, poszukujemy firmy, która zajmuje się kompleksowo modernizacja . Leady są...
CAF Call Sp. z o.o.
Jesteśmy Call center, które powstało w 2014 r.
Posiadamy 2 biura w Legionowie oraz Ełku, łącznie 50 stanowisk.
Specjalizujemy się w obsłudze kampanii telemarketingowych...
Evetel
Evetel - świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe na terenie całej Polski.
Twój biznes z Naszym Call Center to rozwiązanie, w którym uzyskasz maksymalizację zysku przy min. nakładzie kosztów.
Nasz zespół cechuje odwaga...
Ccpro Konrad Kwiatkowski
Posiadamy 15 letnie doświadczenie w prawadzeniu wszelkiego rodzaju kampanii telemarketingowych b2b, b2c- umawianie Spotkań, generowanie Leadów, Badanie Lost Business, Obsługa Leadów Przychodzących, Obsługa Infolinii, Badania Marketingowe,...
Twój Asystent 24 Sp. z o.o.
TWÓJ ASYSTENT 24 jest firmą specjalizującą się w outsourcingu usług dla klientów różnych branż.
Każdy projekt jest przygotowywany i prowadzony w sposób indywidualny, dopasowany do potrzeb Klienta, według najwyższych standardów i trendów przyjętych na świecie....
GMINA WAŁBRZYCH - MIASTO NA PRAWACH POWIATU
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności podejmowanych działań oraz analiza jakości rozmów są gwarancją dobrze wykonanego zadania.
Każdy z naszych klientów...