Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Adam
Oferteo.pl
1
minuta
29 lip 01:16
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Bardzo udana współpraca, za co bardzo Państwu dziękujemy!
7
godzin
29 lip 08:39
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
4
dni
2 sie 12:49
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Prowadzimy kompleksową obsługę klientów w ruchu przychodzącym, obsługując wszystkie procesy oraz kanały komunikacji nowoczesnego, premium contact center. Specjalizujemy się w profesjonalnej obsłudze klientów realizując następujące procesy: Infolinie/Biura Obsługi Klienta Rejestracja medyczna, telemedycyna Reklamacje, help desk Windykacja należności Back-office wspierający proces obsługowy Social ...
Usługa: obsługa infolinii, backoffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: miła obsługa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Empatia, umiejętność umawiania spotkań
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: Pozyskiwanie Klientów B2B OZE
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Sprzedaż usług dostępu do Internetu do klientów będących...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: umówienie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań pod ofertowanie i sprzedaż Pakietów...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Chodzi o kontaktowanie przedsiębiorstw w ramach inteligentnej specjalizacji woj. w-m i zapraszanie do udziału w...
|
Usługa: pozyskiwanie zgód
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: w...
|
Rodzaj współpracy: Firma potrzebuje Podwykonawcy
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Poszukujemy kolejnego CC do współpracy.
Zlecenie polega na sprzedaży suplementów. Ponowienie zamówienia. Zapewniamy bazy, szkolenie i...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: Ośrodki kultury, pomocy itp
Wymagania dodatkowe: Zlecimy umawianie praktycznych zajęć warsztatowych upcyklingu odzieży.
Odbiorcami są domy kultury ośrodki, fundacje, ośrodki wsparcia i pomocy społecznej, uchodźcom, osobom...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Poszukujemy call center które będzie generowało dla nas szanse sprzedażowe w zakresie termomodernizacji budynków (ocieplenia, wymiana stolarki, wymiana źródła ciepła)
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: obecnie bez usług call-center
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, proszę o oferty od firm, które podejmą się pozyskiwania/umawiania zainteresowanych...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Laboratorium Projektów Innowacyjnych Sp. z o. o.
Laboratorium Projektów Innowacyjnych sp. z o. o. powołana została w celu komercjalizacji pomysłów biznesowych o znacznym potencjale rynkowym. Główną zasadą LabPi jest realizacja projektów w tak zwanej fazie seed i startup, szczególnie w obszarze Smart City. Firma została założona w 2012 r. przez Jacka Kwaśniaka. Zatrudniamy...
|
DANNTE S.p.z.o.o
Umawiamy Spotkania na Fotowoltaikę i Pompy Ciepła spotkania umawiane na godzinę lub bez godzin. Klient otrzymuje wszystkie dane o kliencie.
Umawiamy również spotkania na sprzedaż naczyń pościeli lub urządzeń masujących umawiamy za klienta hotele restauracje...
|
Teleinvention Sp. z o.o.
Teleinvention Sp. z o.o.należy do grupy kapitałowej UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Od ponad 5 lat specjalizujemy się w świadczeniu usług zewnętrznego call/contact center. Oferujemy usługi w oparciu o outsourcing tradycyjnego call center, w tym obsługę zarówno ruchu przychodzącego, jak i...
|
TeleSell Sp. z o.o.
Dzień dobry !!
Jesteśmy profesjonalną, cenioną marką wspierająca firmy z różnych branż na zasadzie outsourcingu usług call center. Do każdego Klienta i projektu podchodzimy indywidualnie, aby jak najlepiej przygotować się do realizacji powierzonego nam zadania i by jak najlepiej sprostać oczekiwaniom naszych Partnerów...
|
Key Decisions Business Consulting Sp. z o.o.
Key Decisions Business Consulting Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem profesjonalnych, niezależnych, odpowiedzialnych i zaufanych ekspertów. Nasze usługi kierujemy do mikro, małych i średnich firm. Pozyskujemy kapitał na bieżącą działalność...
|
Cassis Grupa Finansowa
Cassis Grupa Finansowa Sp. z o.o. jest podmiotem wyspecjalizowanym w skutecznym dochodzeniu należności, zarówno na drodze przedsądowej, sądowo-egzekucyjnej jak również i w sprawach, w których egzekucja okazała...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions, to marka tworzona przez doświadczonych praktyków branży Call/Contact Center. Jesteśmy firmą świadcząca usługi w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży wykorzystując Contact Center...
|
CALL CENTER Anita Klusek
CALL CENTER Anita Klusek zajmuje się:
-sprzedaż telefoniczna usług
-obsługa klienta
-zdalna asystentka doradcy
Jest to 1-osobowa działalność ,skupiająca się na wyżej wymienionych projektach.Gwarantuje wysoki poziom i skuteczność,posiadam 2-letnie doświadczenie ,oraz...
|
Baltus Sp. z o.o.
Jesteśmy profesjonalnym
Call Center dla Twojej firmy
Co możemy dla Ciebie zrobić
Oferujemy wysokiej jakości obsługę przychodzących i
wychodzących połączeń telefonicznych. Korzystając z naszej
wiedzy i doświadczenia, pozostajemy otwarci na zmiany, jakie
mają...
|
InTouch Contact Center Sp. z o.o.
Jesteśmy na rynku od 2011 roku. Nasza specjalność to outsourcing, Infolinia obsługowa i sprzedażowa (informacyjna, techniczna, windykacja należności, pozyskiwanie klienta),...
|
Ozon Partner Sp. z o.o
Telecentrum Ozon Partner Sp. z o.o. powstało w 2012 roku w celu realizacji i obsługi projektów wsparcia sprzedaży, będąc odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku i potrzeb Klientów.
Po 2 latach działania jako wewnętrzne i zewnętrzne Telecentrum realizujące projekty postanowiliśmy...
|
ElitPro
Jesteśmy godnym partnerem w dążeniu do osiągnięcia wspólnych celów biznesowych.
Wyróżnia nas indywidualne podejście.
Satysfakcja klienta jest na pierwszym miejscu.
Świadczymy usługi Twoim klientom w oparciu o najwyższe standardy jakości.
Dbamy o wszystkie parametry na których najbardziej Ci zależy.
Naszym celem jest zapewnienie...
|
Multicontact Call Center
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku.
*Świadczymy usługi od 14 lat.
*Projekty obsługiwane w trybie 24/7
*4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce.
*Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym.
*Nasz kadra to około 280 Konsultantów plus osoby...
|
M.Telecom, Marcin Stąsiek
Firma M. Telecom, Marcin Stąsiek istnieje na rynku od 5 lat. Mimo, że jesteśmy młodą firmą to możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Jako jedni z nielicznych dostarczamy nowoczesne systemy telekomunikacyjne i usługi IT "skrojone" na miarę potrzeb naszych...
|
GRUPA EKO INVEST SP. Z O.O.
Dopasowujemy nasze działania do strategii przedsiębiorstw różnych branż. Wzmacniamy wizerunek, rozpowszechniamy brand oraz pozyskujemy odbiorców na towary i usługi. Jesteśmy przy tym niezwykle skuteczni. Nie boimy się stawianych przed nami wyzwań. Nasze call center stanowi skuteczne narzędzie dla małych i dużych firm. To...
|
Kontekst Agnieszka Micor
Wykonwywane przez naszą firmę usługi to pisanie m.in. artykułów, opisów, a nawet piosenek. Realizujemy prace od 2014.
Obsługujemy Klientów z lokalizacji takich jak cała Polska. Liczymy, iż...
|
...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do...
|
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klientów w takich branżach jak finanse, rynek samochodowy, suplementy oraz w ogólnie rozumianej sprzedaży telefonicznej.
Hasłem naszej firmy jest łacińskie przysłowie ”Aut bene, aut nihil..” co oznacza: „Albo dobrze albo wcale..”, dlatego, że...
|
Prowadzimy kompleksową obsługę klientów w ruchu przychodzącym, obsługując wszystkie procesy oraz kanały komunikacji nowoczesnego, premium contact center. Specjalizujemy się w profesjonalnej obsłudze klientów realizując następujące procesy:
Infolinie/Biura Obsługi Klienta
Rejestracja medyczna,...
|
Evetel - świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe na terenie całej Polski.
Twój biznes z Naszym Call Center to rozwiązanie, w którym uzyskasz maksymalizację zysku przy min. nakładzie kosztów.
Nasz zespół cechuje odwaga i umiejętność odpowiedniej prezentacji produktu. Do powierzonych zadań...
|
Liczba wyświetleń strony: 9 |