Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karolina
Oferteo.pl
2
minuty
19 maj 11:18
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klientów w takich branżach jak finanse, rynek samochodowy, suplementy oraz w ogólnie rozumianej sprzedaży telefonicznej. Hasłem naszej firmy jest łacińskie przysłowie ”Aut bene, aut nihil..” co oznacza: „Albo dobrze albo wcale..”, dlatego, że zawsze wykonujemy naszą pracę sumiennie, uczciwie i tak, żeby każdy nasz klient był zadowolony ze ...
51
minut
19 maj 12:08
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Evetel - świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe na terenie całej Polski. Twój biznes z Naszym Call Center to rozwiązanie, w którym uzyskasz maksymalizację zysku przy min. nakładzie kosztów. ...
Mega pozytywna firma! Zlecenie przyjęte, zrealizowanie na 5+, sprawnie, komunikatywnie, bezproblemowo i co najważniejsze w bardzo przyzwoitej cenie. I nawiązaliśmy stałą współpracę - jak się okazuje - korzystna dla obu stron. Serdecznie polecam - jeśli ktoś się zastanawia, to Mówię otwarcie: nie ma nad czym! Brać i korzystać, warto, solidna firma.
1
godzina
19 maj 12:53
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: Kontakt z firmami i prezesami firm, w celu zaproszenia do udziału w ankiecie badawczej, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Kontakt z firmami i prezesami firm, w celu zaproszenia do...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: ankiety telefoniczne
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: w...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Dużo...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: Chce numer telefonu pewnej osoby
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Chce znaleść numer...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: POZYSKIWANIE LEADÓW -...
|
Usługa: obsługa infolinii, badanie satysfakcji klienta
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
KNR GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Jesteśmy grupą działającą na rynku obsługi klienta i marketingu od wielu lat. Specjalizujemy się w rozwiązaniach pozwalających na skuteczne zwiększenie sprzedaży, wysokiej jakości obsługę...
|
Halo Polska sp. z o.o.
Jesteśmy na rynku od 2016 roku. Nasza specjalność to usługi call center. Poszukujemy nowych klientów z terenu całej Polski. Realizujemy projekty inbound & outbound. Zdobyliśmy doswiadczenie w pracy dla międzynarodowej sieci handlowej. Obsługujemy zarówno małe jak i duże przedsiębiorstwa. Możemy pochwalić się certyfikatem...
|
Key Decisions Business Consulting Sp. z o.o.
Key Decisions Business Consulting Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem profesjonalnych, niezależnych, odpowiedzialnych i zaufanych ekspertów. Nasze usługi kierujemy do mikro, małych i średnich firm. Pozyskujemy kapitał na bieżącą działalność oraz rozwój przedsiębiorstw, wprowadzamy innowacyjne usługi wspierające rozwój firm, sprzedaż...
|
Krystal Konrad Zwierzyński
Agencja reklamowa, dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, które pojawiają się na rynku wszystko co tworzymy jest robione na najwyższym poziomie. Nasze produkty cechują się przede wszystkim najwyższą jakością dzianin oraz...
|
CC
Zajmujemy się profesjonalną obsługą klienta i skuteczną sprzedażą. Wprowadzając pionierskie rozwiązania i technologie przekształcamy nasze CC w nowoczesne, wielokanałowe centrum interakcji. Pomagamy przedsiębiorcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej poprzez kompleksową, nowoczesną, efektywną komunikację...
|
Mediadress polonia Sp. z o.o.
Wykonujemy prace od 1994.
Wykonamy dla Ciebie prace w zakresie takim jak call center, pakowanie materiałów reklamowych, coopaking, magazynowanie.
Terenem naszej działalności jest cała Polska. Jesteśmy przekonani, iż będą Państwo usatysfakcjonowani...
|
Motiva Sp. z o.o.
EPozytywnie.pl to agencja e-commerce, która specjalizuje się w świadczeniu usług umożliwiających handel w Internecie. Pomagamy sklepom internetowym zyskać przewagę nad konkurencją dzięki profesjonalnemu podejściu do sfery...
|
Cassis Grupa Finansowa
Cassis Grupa Finansowa Sp. z o.o. jest podmiotem wyspecjalizowanym w skutecznym dochodzeniu należności, zarówno na drodze przedsądowej, sądowo-egzekucyjnej jak również i w sprawach, w których egzekucja okazała się bezskuteczna.
Zajmujemy się windykacją wierzytelności z sektora B2B oraz masowych portfeli...
|
"4everNet" Sp. z o.o.
Nasza działalność rozpoczęła się w 2002 roku.
Nasza specjalność to call / contact center.
Obszar działania obejmuje całą Polskę.
Ważne jest dla nas...
|
F.H.U. J&E Jakub Girczyc
Zajmujemy się:
- naklejanie etykiet, naklejek, itp.,
- wkładkowanie ulotek, broszur, insertów itp.,
- wklejanie saszetek, próbek, gadżetów, ulotek,
- pakowanie i przepakowywanie produktów w opakowania...
|
Axionea
Świadczymy usługi kreacji, marketingu i PR, wzmacniające wizerunek marki oraz skutecznie promujące produkty i usługi za pomocą tradycyjnych nośników (na które składają się projektowanie materiałów marketingowych, copywriting, organizowanie imprez branżowych, czy audyt usług...
|
X-Dom Nieruchomości Sp. z o.o.
Jesteśmy na rynku od półtora roku.
Działamy w obszarze pośrednictwa nieruchomości.
Oferujemy wsparcie w potrzebie najmu, sprzedaż nieruchomości, promocję nieruchomości w sieci, home...
|
GMINA WAŁBRZYCH - MIASTO NA PRAWACH POWIATU
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności podejmowanych działań oraz analiza jakości rozmów są gwarancją dobrze wykonanego zadania....
|
Kredi Sp. z o.o.
Jesteśmy niezależną firmą doradztwa finansowego na rynku. Wyznacznikiem naszego sukcesu jest spełnianie potrzeb naszych klientów i uśmiech na twarzach. Dla nas - Ty jesteś najważniejszy
Doradca KREDI to wykwalifikowany specjalista w swoim fachu. Posiadamy dostęp do największych instytucji finansowych na rynku....
|
GRUPA KWTD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nasza specjalność to umawianie spotkań, tworzenie leadów kredytowych, odnawialne źródła energii, leady odszkodowania czy sprzedaż dla sieci telefonii komórkowej. Swoimi działaniami obejmujemy całą Polskę. Wyróżniamy się doświadczeniem 10 letnim w branży call center. Zawsze podchodzimy profesjonalnie do...
|
DrKOMP.pl Adam Ploetz
Firma drKOMP.pl Adam Ploetz powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na usługi IT.
Działamy w sektorze, który rozwija się bardzo dynamicznie dlatego cały czas korzystamy z...
|
SUNVOL
Jeśli poszukujecie Państwo oszczędności w sferze kosztów życia codziennego to najlepszym rozwiązaniem gwarantującym osiągnięcie wymiernych korzyści jest instalacja fotowoltaiczna.
Nasze instalacje pozwalaja na obniżenie kosztów energi elektrycznej nawet o 90% !
Zaoszczedzone środki możecie Państwo wydać na inne wydatki lub po prostu na swoje...
|
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klientów w takich branżach jak finanse, rynek samochodowy, suplementy oraz w ogólnie rozumianej sprzedaży telefonicznej.
Hasłem naszej firmy jest łacińskie przysłowie ”Aut bene, aut nihil..” co oznacza: „Albo dobrze albo wcale..”, dlatego, że zawsze wykonujemy naszą pracę sumiennie, uczciwie i tak, żeby...
|
Evetel - świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe na terenie całej Polski.
Twój biznes z Naszym Call Center to rozwiązanie, w którym uzyskasz maksymalizację zysku przy min. nakładzie kosztów.
Nasz zespół cechuje odwaga i...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1....
|
Liczba wyświetleń strony: 3 |