Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 1148205

Wspólnota Mieszkaniowa zleci prace porządkowe, konserwatorskie, 100m2, Jelenia Góra

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
M●●●●●● T●●●●●●●●
Tel:
505 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
m●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
W●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na sprzątanie Biur

Miejsce:    Jelenia Góra - powiat Jelenia Góra, Dolnośląskie

Wspólnota Mieszkaniowa szuka firmy porządkowej.

Jeden budynek 2-piętrowy - 100m2 - jedna, wspólna klatka schodowa.

Powierzchnia koszenia 400m2.

Zlecimy zamiatanie, zbieranie odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku, odkurzanie parapetów, czyszczenie wycieraczek, omiatanie pajęczyn na klatkach schodowych i korytarzach piwnicznych, - 1 raz na tydzień.

Mycie pomieszczeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku - 1 raz na 2 tygodnie.

Mycie lamperii, balustrad, drzwi wejściowych, do piwnicy i 2 drzwi strychowych - 1 raz na miesiąc.

Zamiatanie chodników – 1 raz na miesiąc.

Usuwanie śliskości i gołoledzi przy użyciu piasku, soli – na bieżąco.

Pryzmowanie śniegu z chodników, wjazdu do posesji i parkingów – na bieżąco.

Pielęgnowanie zieleńców, kwietników i krzewów - na bieżąco, a w tym usuwanie śmieci z trawników – 1 raz na miesiąc, usuwanie trawy z chodników i opasek wokół budynku – 1 raz na 2 miesiące, koszenie trawy wokół budynku – od 1 maja do 30 października – 1 raz na 2 tygodnie, grabienie terenów przyległych z liści – w okresie jesiennym i wiosennym,
przycinanie żywopłotów – 1 raz na 2 miesiące.

Także usuwanie z budynku oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do ogólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody Administratora i Zarządu.

W zakres obowiązków wchodzi kontrola oświetlenia klatek schodowych, piwnic, wymiana żarówek, kontrola wkładek zamków drzwi w ogólnodostępnych pomieszczeniach.

Zawiadamianie Administracji o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadach w budynku, stwierdzonych faktach nie wywożenia nieczystości, rażących lub uporczywych wypadkach naruszania regulaminu porządku i dewastacjach mienia.

Wykonawca zobowiązuje do zapewnienie środków czystości płyn do podłóg, do szyb, lamperii i drzwi.

Zapewnienie urządzenia sprzątające - miotła, mop, wiadro, ścierki itp.

Zapewnienie wody do sprzątania.

Zapewnienie soli i piasku.

Zapewnienie worków na liście.

Zapewnienie kosiarki, grabi i innych narzędzi niezbędnych do utrzymania ziele.

Termin skorzystania z oferty możliwy od 1 sierpnia 2017r.

Proszę o oferty.

Nr zapytania ofertowego: 1148205

 
Skontaktuj się z tym Klientem