Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Joanna
Oferteo.pl
6
minut
17 kwi 10:13
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
52
minuty
17 kwi 10:59
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klientów w takich branżach jak finanse, rynek samochodowy, suplementy oraz w ogólnie rozumianej sprzedaży telefonicznej. Hasłem naszej firmy jest łacińskie przysłowie ”Aut bene, aut nihil..” co oznacza: „Albo dobrze albo wcale..”, dlatego, że zawsze wykonujemy naszą pracę sumiennie, uczciwie i tak, żeby każdy nasz klient był zadowolony ze ...
1
godzina
17 kwi 11:22
Umawiamy Spotkania na Fotowoltaikę i Pompy Ciepła spotkania umawiane na godzinę lub bez godzin. Klient otrzymuje wszystkie dane o kliencie. Umawiamy również spotkania na sprzedaż naczyń pościeli lub urządzeń masujących umawiamy za klienta hotele restauracje sale osp w ramach zapotrzebowania ...
1
dzień
19 kwi 08:18
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności ...
Zakład aktywności zawodowej Victoria zapewnia terminowość i solidność, znakomita i kulturalna kadra. Polecam.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca w call center od zaraz, Warszawa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Czas godzin pracy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: brak presji, miłych menagerów
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-06
...
|
Usługa: Generowanie leadow
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: obsługa infolinii, badanie satysfakcji klienta
Klient korzysta z usług...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Doświadczenie,...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: infolinia weekendowa, 2-3 osoby, obsługa kl w...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Product System Design s.r.o.
Product System Design s.r.o.. „ludzie szukają informacji, porad i niezawodnym partnerem dla pomyślnej realizacji swoich planów biznesowych,” Jesteśmy rozwijającą się firmą, firmą która ma doświadczenie w regionach Europy Środkowej (Czechy, Słowacja, Polska, Austria, Węgry). Zapewniamy naszym klientom ekskluzywną współprace z...
|
Foxir Sp.z o.o.
Firma Foxir Sp. z o.o. posiada wieloletnie doświadczenie w świadczeniu usług branży Call Center.
Chcąc rozwijać zakres świadczonych przez nas usług, pragniemy podjąć współpracę w zakresie prowadzenia Infolinii.
Oferujemy do dyspozycji centra...
|
Anovo Polska Sp. z o.o.
Anovo Polska Sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w obsłudze serwisowej sprzętu elektronicznego (drukarki, telefony, tablety, modemy/routery i wiele innych), a portfolio naszych usług obejmuje również zarządzanie zwrotami...
|
EGS Sp. z o.o.
Oferujemy usługi contact center w co najmniej 5 językach.
Zajmujemy się kompleksową obsługą klienta zaczynając od sprzedaży przez realizację zamówień kończąc na pełnej obsłudze posprzedażowej w zakresie...
|
I-CALL CENTER
Firma I-Call Center oferuje Państwu w pełni profesjonalne i sprawdzone usługi Outsourcingowe w zakresie Contact Center. Pakiet Naszych usług Contact Center obejmuje zarówno kampanie telefoniczne Inbound jak i Outbound, kampanie SMS i VMS, a także Mailing. Nasi klienci otrzymują od Nas szczegółowe raporty dotyczące ich...
|
Multicontact.pl sp. z o.o.
Jesteśmy firmą telemarketingową z ponad 16-letnim doświadczeniem na rynku polskim i zagranicznym. Działamy w trybie 24/7 i zatrudniamy ponad trzystu operatorów w pięciu miastach Polski,
dzięki czemu...
|
Siły Sprzedaży
Marka Siły Sprzedaży to zespół handlowców i menadżerów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu struktur handlowych. Przejmujemy na siebie zadania od budowania najprostszych relacji naszych klientów z potencjalnymi odbiorcami ich towarów i/lub usług, po budowanie wyprofilowanych działów handlowych o skomplikowanych strukturach wewnętrznych lub...
|
Ośrodek Szkolenia BHP Poznań Sp. z O.O.
Przeprowadzamy szkolenia wstępne i okresowe, szkolenia pracowników administracyjno-biurowych i robotniczych, szkolenia dla...
|
"SOLARTIME" Sp. z o.o.
Solartime to prężnie rozwijającą się polską firmą, która od 10 lat specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz montażu systemów fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych. Gwarantujemy również 24 godzinny SERWIS zamontowanej instalacji.
Zajmujemy się instalacjami odnawialnych źródeł energii od...
|
"4everNet" Sp. z o.o.
Nasza działalność rozpoczęła się w 2002 roku.
Nasza specjalność to call / contact center.
Obszar działania obejmuje całą Polskę.
Ważne jest dla nas zadowolenie...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions – nowa marka na rynku usług call/contact center - została założona przez grupę pasjonatów z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym w polskich i międzynarodowych firmach z branży call/contact center. Wychowani i zakochani w outsourcingu usług BPO wykorzystujemy swoje...
|
Wool Star Poland Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Jeśli szukasz ofert skorzystaj z naszych usług w zakresie zadań takich jak umawianie spotkań, zapraszanie klientów na spotkania, sprzedaż produktów,...
|
VoiceConnect Sp. z o.o.
W VoiceConnect specjalizujemy się w outsourcingu usług call center. Dostosowujemy kanały komunikacji z klientem do oczekiwań Kontrahentów. Realizujemy projekty sprzedażowe, przeprowadzamy analizę potrzeb, zajmujemy się windykacją telefoniczną i nie tylko. Współpraca z VoiceConnect w...
|
Grupa iArchitekci.pl to pracownia architektoniczna z Bielska-Białej. Pracujemy na terenie woj. Śląskiego oraz zdalnie na terenie całej Polski. Oferujemy indywidualne projekty domów, adaptacje projektów typowych i inne dedykowane usługi projektowe. Dodatkowe usługi to inwentaryzacje budowlane, zaświadczenie o samodzielności lokali...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C...
|
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klientów w takich branżach jak finanse, rynek samochodowy, suplementy oraz w ogólnie rozumianej sprzedaży telefonicznej.
Hasłem naszej firmy jest łacińskie przysłowie ”Aut bene,...
|
Umawiamy Spotkania na Fotowoltaikę i Pompy Ciepła spotkania umawiane na godzinę lub bez godzin. Klient otrzymuje wszystkie dane o kliencie.
Umawiamy również spotkania na sprzedaż naczyń pościeli lub urządzeń masujących umawiamy za klienta hotele restauracje...
|
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności podejmowanych działań oraz analiza jakości rozmów są gwarancją dobrze wykonanego zadania.
Każdy z naszych klientów może także otrzymać raport...
|
Liczba wyświetleń strony: 11 |