Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 11407524

Szukam serwisu komputerowego, Gdańsk

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • potwierdziliśmy nr telefonu SMS'em
  • potwierdziliśmy e-mail
  • zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań

Dane kontaktowe

Klient:
A●●●●●● K●●●●●●●●
Tel:
+48●●●●●●●●●  pokaż
E-mail:
a●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
U●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia dla serwisów komputerowych

Miejsce:    Gdańsk - powiat Gdańsk, Pomorskie

Rodzaj urządzenia: laptop lub komputer

Marka urządzenia: DELL

Model urządzenia: LATTITUDE

Problem z urządzeniem: potrzebna jest diagnoza specjalisty, HARDWARE

Dodatkowe informacje: 1. It has problems with running without power cable attached (i.e. something is wrong here)
2. System is not starting (it may be also because of hardware problem)
3. I cannot use recovery system on hard disk to repair or reinstall the system
4. I cannot use pendrive to do the same – Dell OS Recovery can make bootable pendrive (two types in fact), but none of them is working, one is stuck during boot / recovery process, second shows blank screen
5. When I try to use normal booting pendrive with windows there is an error during start process
6. Hard disk (M2 SATA) is attached firmly in that way, that I cannot replace it (to check if there is a problem with that disk)
7. On Dell’s forum I found similar case, person asked about the solution answered that the mainboard and processor where replaced.

Termin realizacji: w ciągu tygodnia

Nr zapytania ofertowego: 11407524

 
Skontaktuj się z tym Klientem