Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Joanna
Oferteo.pl
29
minut
27 cze 13:35
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
1
godzina
27 cze 14:06
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim ...
Współpracujemy z IPTCC od 4 lat, prowadzą dla nas kampanie telefoniczne - umawiają spotkania z Klientami zainteresowanymi serwisem brokerskim. Wszystkie prace realizowane są terminowo i profesjonalnie z uwzględnieniem naszych spostrzeżeń. Współpracę z IPTCC oceniamy bardzo wysoko i polecamy wszystkim firmom korzystanie z ich usług. ProAsekuracja Sp. z o.o.
2
godziny
27 cze 15:53
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma ZIELINET powstała w 2015 r. Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm ...
W ostatnim czasie przeprowadziłem dużo rozmów z przedstawicielami firm o zbieżnym profilu działalności, ale na ich tle firma ZIELINET wyróżniła się w znaczący sposób. W odpowiedzi na moje zapytanie ofertowe, błyskawicznie skontaktował się ze mną właściciel firmy, który profesjonalnie zakreślił profil jej działalności i możliwości współpracy. Szczegóły określam już z dedykowanym opiekunem, który dostosowuje ofertę do moich potrzeb i profesjonalnie reaguje na moje wymagania. Polecam zapoznanie się z profilem działalności firmy ZIELINET bez wahania.
Usługa: Umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkań pod ubezpieczenia grupowe w firmach zatrudniających powyżej 10 osób
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Dotarcie do kilku konkretnych grup docelowych z informacją o 2 podobnych produktach, aby rozważyli zakup hurtowy.
Przykładowi odbiorcy:
- przychodnia weterynaryjna prowadząca sklep
- salon strzyżenia zwierząt (salon groomerski)
- lokalny sklep zoologiczny
Ter...
|
Zakres zlecenia: szukam podwykonawcy do usług call center
Wynagrodzenie: za godzinę pracy
Termin skorzystania z...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: stała współpraca w zakresie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: branża energii odnawialnej -...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
Informacje...
|
Zlecę sprzedaż powierzchni reklamowej/umawianie spotkań handlowych dla magazynu dla mężczyzn (nowość w Krakowie).
Proszę o propozycje cenowe od firm/osób z doświadczeniem.
Najchętniej zapłacę prowizją od...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Lokalizacja: Katowice, Warszawa, Kraków, Częstochowa, Wrocław, Poznań,...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
Zlecenie polega na sprzedaży zestawów złożonych z produktów do prania (płyny, proszki i kapsułki).
Koszt zestawu to...
|
Firma usługowa zajmująca się obsługą techniczną budynków na terenie Warszawy i okolic nawiąże współpracę z osobami fizycznymi i firmami w celu pozyskiwania klientów.
Wykonujemy roczne przeglądy budynków w zakresie...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Zlecę telefoniczne umawianie spotkań dla przedsiębiorców.
Spotkania umawiane dla naszych handlowców.
Zasięg kujawsko - pomorskie plus Poznań i okolice.
Branża to konsulting, a konkretnie nasze działania u przedsiębiorców to optymalizacja procesów produkcyjnych.
Posiadamy swoją bazę.
Ilość spotkań dziennie to od 4 do 6....
|
TIM Call Center P. Kałużny Sp. K.
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu telemarketingu, telefonicznej sprzedaży i obsługi...
|
Your IT
Jesteśmy firmą dostarczającą zaawansowane usługi IT klientom na terenie całego kraju. W naszym zespole znajdują się profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem oraz wiedzą popartą niezliczonymi certyfikatami takich firm jak Microsoft, Cisco, IBM, HP, Juniper, CheckPoint, Redhat, VMware, Oracle...
|
APSTEL Anna Piątek
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych pracowników. Jesteśmy przygo...
|
ALTEL Hieronim Jochimiak
Zajmujemy się instalacją:
- central telefonicznych
- systemów alarmowych
- monitoringu wizyjnego
- sieci strukturalnych
- anten TV
- wzmacniaczy GSM
- telefonia IP
Jesteśmy jedną z...
|
OpsTalent Sp. z o.o.
OpsTalent jest multi-lingual Call Center z dwoma lokalizacjami w Lubaniu i we Wrocławiu. Specjalizujemy się w kampaniach przychodzących i wychodzących wspierajac klientów w sprzedaży, obsludze klienta, badaniach rynku i social media....
|
Przedstawiciel Handlowy NETIA S.A.
Internet NO LIMITS tak szybki jak Twoje łącze już od 24,95zł/mc. Pakiet telefon NON STOP z INTERNETEM NO LIMITS już od 49,95zł/mc. Internet Mobilny już za 24zł/mc z opcją testową. Oferta skierowana do firm jak i osób indywidualnych. Wykonuje wyceny indywidualne, oraz sprawdzam możliwości...
|
Ecall-Center
Profesjonalne usługi call center
Nasza gama usług to m.in:
- wsparcie sprzedaży
- umawianie spotkań
- obsługa Klienta
- zarządzanie należnościami ]
- Help Desk i BOK
- Badania rynku
Realizujemy każde zlecenie z największą...
|
KIPG - Krajowy Instytut Prawa Gospodarczego Sp. z o.o.
Krajowy Instytut Prawa Gospodarczego (KIPG) współtworzą twórcy sukcesów największy firmy windykacyjnych w Polsce oraz agencji marketingowych.
Nasze wieloletnie doświadczenie, oraz wysoka skuteczność pozwalają uzyskać rewelacyjne rezultaty które zapewniają szybki okres windykac...
|
Active Telecom Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem. Realizujemy szeroką gamę projektów w sektorze Call Center dopasowując się do nawet najbardziej wymagających oczekiwań naszych Klientów. Specjalizujemy się w prowadzeniu dedykowanych kampanii telefonicznych, zarówno w...
|
Call Center Katowice
Możesz odnosić niebagatelne korzyści bazując na naszym doświadczeniu, które zbieraliśmy świadcząc usługi dla wymagających klientów w każdej branży. Nasza firma skupia się przede wszystkim na zapewnieniu usług spełniających określone kryteria jakości. Natomiast każdy nowy projekt to nowe ciekawe wyzwanie. Aby im sprostać wspólnie z...
|
Maksymilian Kieroński
Witam jestem osobą prywatną która ma doświadczenie w marketingu, pisaniu i redagowaniu tekstów, pracy w dużych portalach internetowych. Chciałbym to...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B...
|
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim...
|
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych prowadzących własną działalność gospodarczą.
Realizujemy...
|
Liczba wyświetleń strony: 221 |