Zapytanie ofertowe nr 1135105

Zlecę izolację ścian 324,15m2 i murowanie 192,15m2, Siewierz

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
J●●●●●● G●●●●●●●●
Tel:
511 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
j●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
R●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na ocieplanie budynków

Miejsce:    Siewierz - powiat będziński, Śląskie

Zakres zlecenia: izolacja ścian i murowanie

Powierzchnia prac (plomba):
- izolacja termiczna ścian podwalinowych z płyt z poliestyrenu ekstrudowanego gr. 100mm zgodnie z systemem zamocowań – ok. 100m2,
- izolacja z folii kubełkowej poniżej poziomu gruntu – ok. 100m2,
- murowanie ścian z bloczków betonowych poniżej poziomu gruntu ściana dociskowa gr. 12cm – ok. 100m2,
- izolacja termiczna ścian podwalinowych powyżej poziomu gruntu wełną mineralną gr. 100mm – ok. 66,4m2,
- murowanie ścian - licowanie cegłą klinkierową gr. 12cm wraz z kotwieniem i spoinowaniem – ok. 66,4m2.

Powierzchnia prac (hala):
- izolacja termiczna ścian podwalinowych powyżej poziomu gruntu wełną mineralną gr. 100mm – ok. 57,75m2,
- murowanie ścian - licowanie cegłą klinkierową gr. 12cm wraz z kotwieniem i spoinowaniem – ok. 25,75m2.

Wykaz/zestawienie materiałów/urządzeń (np. rodzaj, typ, parametry techniczne, itp.):
- poliestyren ekstrudowany Syntos XPS Prime S30 gr. 100mm – 100m2,
- klej systemowy do przyklejania poliestyrenu – ok. 300kg,
- siatka elewacyjna systemowa – ok. 120m2,
- bloczek betonowy gr. 12cm – na pow. ok. 100m2 ilość szt. uzależniona od wymiaru bloczka,
- folia kubełkowa – 110m2,
- wełna mineralna cokołowa gr. 100mm np. Frontrock MAX E – ok. 70 + 60m2,
- cegła klinkierowa np. KMK klinkier Eton WF – gr. 12cm na pow. lica muru 83,5m2 kolor Grey (potrzebne wzory do dopasowania do istn. elewacji),
- zaprawa do murowania i spoinowania klinkieru na w/w powierzchnię - 96m2.

Zamienniki: można stosować, jeżeli zostaną zaakceptowane przez Inwestora

Wskazanie prac towarzyszących, niezbędnych do wykonania danego zakresu nie wynikających z dokumentacji i podstawowego zakresu zleconych prac: według zatwierdzonego Projektu Wykonawczego, kotwienie wykonywanych ścian dociskowych

Wskazanie rodzaju/typu sprzętu niezbędnego do wykonania w/w zakresu prac wraz z niezbędnymi dokumentami technicznymi: mieszadła do zapraw, narzędzia do murowania i spoinowania, wiertarki z atestami na sprzęt, po stronie wykonawcy listwy do licowania klinkieru

Wskazanie uprawnień jakie powinni mieć pracownicy:
Ocena ryzyka zawodowego dla pracowników.
Pracownicy muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje, badania lekarskie i szkolenia BHP.
Przed wejściem na teren budowy pracownicy muszą przejść szkolenie stanowiskowe BHP przeprowadzone przez koordynatora BHP Zleceniodawcy.
Wykaz elektronarzędzi, przewody elektryczne, przedłużacze z atestami i protokołami sprawności, które będą używane na placu budowy.
Potwierdzenie zapoznania z Planem Bioz oraz warunkami pracy na terenie Inwestora.
Stosowanie wymaganych ubrań, ochronników, okularów, hełmów przeznaczonych do pracy na wysokości, buty S3 za kostkę.
Zezwolenie na prowadzenie prac wystawiane na budowie przez koordynatora BHP Zleceniodawcy.
Przestrzeganie przepisów ruchu drogowego obowiązujących na terenie Zakładu.
IBWR na roboty na 5 dni przed wejściem na budowę.

Termin wykonanie prac:
- ocieplenie i murowanie ścian poniżej poziomu gruntu – 17.07.2017r - 22.07.2017r.,
- ocieplenie i murowanie powyżej poziomu gruntu klinkier - 22.07.2017- 2.08.2017r.

Oferty: robocizna + materiały pomocnicze i sprzęt

Stanowisko w sprawie zatrzymania kaucji i formy płatności:
Koszty budowy 1%.
Kaucja należytego wykonania kontraktu z każdej wystawionej faktury zostanie zatrzymana kaucja tytułem należytego wykonania Umowy w wysokości 10% wartości wykonanych i odebranych robót, która zostanie rozliczona w następujący sposób.
5% po bezusterkowym odbiorze końcowym obiektu przez Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz Inwestora, a także po usunięciu ewentualnych wad i usterek. Zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy.
5% po upływie okresu gwarancji i rękojmi z możliwością zamiany na zaakceptowaną przez Generalnego Wykonawcę gwarancję bankową w terminie 30 dni od daty jej przedstawienia pod warunkiem, że nie wystąpiły wady (usterki) a stwierdzone wady, które Podwykonawca sam usunie w terminie wyznaczonym przez Generalnego Wykonawcę. Zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy, do którego dołączona zostanie kopia protokołu odbioru pogwarancyjnego.

Forma płatności: przelew 60 dni

Gwarancja: 5 lat

Nr zapytania ofertowego: 1135105

 
Skontaktuj się z tym Klientem