Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 1122158

GW zleci prace wykończeniowe, 710m2, Warszawa

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
a●●●●●● y●●●●●●●●
Tel:
gNh●●●●●●●●●●●●●●●●●  pokaż
E-mail:
a●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
I●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na remonty biur

Miejsce:    Warszawa - powiat Warszawa, Mazowieckie

Zakres prac:
- wykonanie zabudów G-K (sufitów) – 155m2- na wysokości 10m, szpachlowanie + malowanie (farba Flugger Flutex RAL9010),
- montaż sufitów rastrowych – 215m2 - na wysokości – 10,40m, raster liniowy aluminiowy Punto Pruszyński 50x400x50 RAL9005,
- malowanie dwukrotne stropów i wszystkich instalacji (oprócz okablowania p.poż) – na czarno – 340m2 - RAL9005 (Flugger?).

Typ budynku: handlowo-usługowy

Zamienniki: nie

Zlecenie od: Generalnego Wykonawcy

RMS: po stronie Wykonawcy

Termin rozpoczęcia prac: do uzgodnienia z Wykonawcą, możliwy od zaraz

Informacje dodatkowe:
- praca w godzinach nocnych od 22.00 do 6.00,
- każdy pracownik musi posiadać orzeczenie Zakładowego Lekarza Medycyny Pacy o braku przeciwwskazań do wykonywania prac na stanowisku pracy związanym z czynnościami, które pracownik będzie wykonywał,
- wszyscy pracownicy muszą posiadać aktualne szkolenie wstępne BHP oraz szkolenie stanowiskowe dla stanowiska pracy, na którym będą wykonywali czynności zgodne z badaniami lekarskimi.

Kaucja i zatrzymania:
- koszty budowy - 1%, wartości kontraktu
- kaucja należytego wykonania kontraktu - z każdej wystawionej faktury zostanie zatrzymana kaucja tytułem należytego wykonania Umowy w wysokości 10 % wartości wykonanych i odebranych robót, która zostanie rozliczona w następujący sposób - 5% po odbiorze końcowym przez Inwestora realizowanego zakresu prac zgodnie z zawartą umową, oraz po usunięciu ewentualnych wad Zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy; 5% po upływie okresu gwarancji i rękojmi (5 lat) licząc od daty końcowego odbioru z możliwością zamiany na zaakceptowaną przez Generalnego Wykonawcę gwarancję bankową w terminie 30 dni od daty jej przedstawienia pod warunkiem, że nie wystąpiły wady ( usterki) a stwierdzone wady, które Podwykonawca sam usunie w terminie wyznaczonym przez Generalnego Wykonawcę; zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy, do którego dołączona zostanie kopia protokołu odbioru pogwarancyjnego.

Nr zapytania ofertowego: 1122158

 
Skontaktuj się z tym Klientem