GW zleci prace wykończeniowe, 710m2, Warszawa
Karol
Oferteo.pl
Informacja od opiekuna zlecenia
- telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
- potwierdziliśmy dane kontaktowe
- uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania
Dane kontaktowe
- Klient:
- a●●●●●● y●●●●●●●●
-
- Tel:
-
gNh●●●●●●●●●●●●●●●●●
pokaż
- E-mail:
-
a●●●●@●●●●●
pokaż
- Firma:
- I●●●●●●●●
Skontaktuj się
z tym Klientem
Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zlecenia na remonty biur
Miejsce: Warszawa - powiat Warszawa, Mazowieckie
Zakres prac:
- wykonanie zabudów G-K (sufitów) – 155m2- na wysokości 10m, szpachlowanie + malowanie (farba Flugger Flutex RAL9010),
- montaż sufitów rastrowych – 215m2 - na wysokości – 10,40m, raster liniowy aluminiowy Punto Pruszyński 50x400x50 RAL9005,
- malowanie dwukrotne stropów i wszystkich instalacji (oprócz okablowania p.poż) – na czarno – 340m2 - RAL9005 (Flugger?).
Typ budynku: handlowo-usługowy
Zamienniki: nie
Zlecenie od: Generalnego Wykonawcy
RMS: po stronie Wykonawcy
Termin rozpoczęcia prac: do uzgodnienia z Wykonawcą, możliwy od zaraz
Informacje dodatkowe:
- praca w godzinach nocnych od 22.00 do 6.00,
- każdy pracownik musi posiadać orzeczenie Zakładowego Lekarza Medycyny Pacy o braku przeciwwskazań do wykonywania prac na stanowisku pracy związanym z czynnościami, które pracownik będzie wykonywał,
- wszyscy pracownicy muszą posiadać aktualne szkolenie wstępne BHP oraz szkolenie stanowiskowe dla stanowiska pracy, na którym będą wykonywali czynności zgodne z badaniami lekarskimi.
Kaucja i zatrzymania:
- koszty budowy - 1%, wartości kontraktu
- kaucja należytego wykonania kontraktu - z każdej wystawionej faktury zostanie zatrzymana kaucja tytułem należytego wykonania Umowy w wysokości 10 % wartości wykonanych i odebranych robót, która zostanie rozliczona w następujący sposób - 5% po odbiorze końcowym przez Inwestora realizowanego zakresu prac zgodnie z zawartą umową, oraz po usunięciu ewentualnych wad Zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy; 5% po upływie okresu gwarancji i rękojmi (5 lat) licząc od daty końcowego odbioru z możliwością zamiany na zaakceptowaną przez Generalnego Wykonawcę gwarancję bankową w terminie 30 dni od daty jej przedstawienia pod warunkiem, że nie wystąpiły wady ( usterki) a stwierdzone wady, które Podwykonawca sam usunie w terminie wyznaczonym przez Generalnego Wykonawcę; zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy, do którego dołączona zostanie kopia protokołu odbioru pogwarancyjnego.
Nr zapytania ofertowego:
1122158