Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 1106483

Zlecę wykonanie 1286m2 ścianek, 520m2 sufitów, Legnica

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
J●●●●●● G●●●●●●●●
Tel:
511 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
j●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
R●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na zabudowę płytami GK

Miejsce:    Legnica - powiat Legnica, Dolnośląskie

Szczegółowy zakres zlecanych prac: suchy montaż

Rodzaj prac do wykonania:
- wykonanie wraz z dostarczeniem wszystkich materiałów (przedstawionych wcześniej do akceptacji) ścian gipsowo-kartonowych,
- wykonanie suchego tynku,
- wypełnienie otworów w dźwigarach żelbetowych,
- sufity podwieszane z płyt G-K,
- sufity panelowe aluminiowe,
- obudowa ryglówki przeznaczonej do montażu drzwi p.poż. o odporności REI 60.

Powierzchnia prac: ściany 1286m2, sufity 520m2

Wskazanie uprawnień jakie powinni mieć pracownicy: wszystkie niezbędne badania i szkolenia pracowników

Termin wykonania prac:
- ściany G-K - 10.07.2017r. - 22.09.2017r.,
- sufity - 07.08.2017r. - 22.09.2017r.

Oferty: robocizna + materiał + sprzęt

Informacje dodatkowe:
Prośba o stanowisko Wykonawcy w sprawie zatrzymania kaucji i formy płatności.

Koszty budowy - 1%.

Kaucja należytego wykonania kontraktu - z każdej wystawionej faktury zostanie zatrzymana kaucja tytułem należytego wykonania Umowy w wysokości 10% wartości wykonanych i odebranych robót, która zostanie rozliczona w następujący sposób - 5% po bezusterkowym odbiorze końcowym obiektu przez Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz Inwestora, a także po usunięciu ewentualnych wad i usterek. Zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy; 5% po upływie okresu gwarancji i rękojmi z możliwością zamiany na zaakceptowaną przez Generalnego Wykonawcę gwarancję bankową w terminie 30 dni od daty jej przedstawienia pod warunkiem, że nie wystąpiły wady (usterki) a stwierdzone wady, które Podwykonawca sam usunie w terminie wyznaczonym przez Generalnego Wykonawcę. Zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy, do którego dołączona zostanie kopia protokołu odbioru pogwarancyjnego.

Forma płatności - przelew min. 60 dni, gwarancja – 5 lat.

Nr zapytania ofertowego: 1106483

 
Skontaktuj się z tym Klientem