Zlecę wykonanie 1286m2 ścianek, 520m2 sufitów, Legnica
Justyna
Oferteo.pl
Informacja od opiekuna zlecenia
- telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
- potwierdziliśmy dane kontaktowe
- uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania
Dane kontaktowe
- Klient:
- J●●●●●● G●●●●●●●●
-
- Tel:
-
511 ●●● ●●●
pokaż
- E-mail:
-
j●●●●@●●●●●
pokaż
- Firma:
- R●●●●●●●●
Skontaktuj się
z tym Klientem
Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zlecenia na zabudowę płytami GK
Miejsce: Legnica - powiat Legnica, Dolnośląskie
Szczegółowy zakres zlecanych prac: suchy montaż
Rodzaj prac do wykonania:
- wykonanie wraz z dostarczeniem wszystkich materiałów (przedstawionych wcześniej do akceptacji) ścian gipsowo-kartonowych,
- wykonanie suchego tynku,
- wypełnienie otworów w dźwigarach żelbetowych,
- sufity podwieszane z płyt G-K,
- sufity panelowe aluminiowe,
- obudowa ryglówki przeznaczonej do montażu drzwi p.poż. o odporności REI 60.
Powierzchnia prac: ściany 1286m2, sufity 520m2
Wskazanie uprawnień jakie powinni mieć pracownicy: wszystkie niezbędne badania i szkolenia pracowników
Termin wykonania prac:
- ściany G-K - 10.07.2017r. - 22.09.2017r.,
- sufity - 07.08.2017r. - 22.09.2017r.
Oferty: robocizna + materiał + sprzęt
Informacje dodatkowe:
Prośba o stanowisko Wykonawcy w sprawie zatrzymania kaucji i formy płatności.
Koszty budowy - 1%.
Kaucja należytego wykonania kontraktu - z każdej wystawionej faktury zostanie zatrzymana kaucja tytułem należytego wykonania Umowy w wysokości 10% wartości wykonanych i odebranych robót, która zostanie rozliczona w następujący sposób - 5% po bezusterkowym odbiorze końcowym obiektu przez Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz Inwestora, a także po usunięciu ewentualnych wad i usterek. Zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy; 5% po upływie okresu gwarancji i rękojmi z możliwością zamiany na zaakceptowaną przez Generalnego Wykonawcę gwarancję bankową w terminie 30 dni od daty jej przedstawienia pod warunkiem, że nie wystąpiły wady (usterki) a stwierdzone wady, które Podwykonawca sam usunie w terminie wyznaczonym przez Generalnego Wykonawcę. Zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy, do którego dołączona zostanie kopia protokołu odbioru pogwarancyjnego.
Forma płatności - przelew min. 60 dni, gwarancja – 5 lat.
Nr zapytania ofertowego:
1106483