Quality Center sp. z o.o.
Quality Center to firma z Torunia, działająca w województwie kujawsko-pomorskim, specjalizująca się w nowoczesnych usługach Call Center. Obsługuje klientów na terenie całej Polski oraz w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Zespół doświadczonych konsultantów...
InTouch Contact Center Sp. z o.o.
Jesteśmy na rynku od 2011 roku. Nasza specjalność to outsourcing, Infolinia obsługowa i sprzedażowa (informacyjna, techniczna, windykacja należności, pozyskiwanie klienta), na terenie Mazowieckie.
...
Call4you Sp.z.o.o
Misją Call4You jest pomoc przedsiębiorcom w zwiększeniu ilości klientów. Rozumiemy jak ważne jest zapewnienie swoim pracownikom umówionych kontaktów.
Nasz zespół składa się z nie przypadkowych osób...
Invo System
Witam.
Zajmujemy się, jako call center.
-Pozyskiwaniem klientów, czyli Leady
-Umawianiem spotkań
-Prowadzeniem infolinii oraz kompleksową obsługą klienta
-Tworzeniem Voice bota
- Przeprowadzaniem telefonicznych ankiet tzw. badaniem CATI
Mamy doświadczenie w branży ubezpieczeniowej , kredytowej, leasingowej czy też w badaniach CATI oraz wielu...
Multicontact.pl sp. z o.o.
Jesteśmy firmą telemarketingową z ponad 16-letnim doświadczeniem na rynku polskim i zagranicznym. Działamy w trybie 24/7 i zatrudniamy ponad trzystu operatorów w pięciu miastach Polski,
dzięki czemu jesteśmy w stanie obsłużyć nawet ponad 50 000 połączeń dziennie.
Mamy dla Ciebie...
Ccpro Konrad Kwiatkowski
Posiadamy 15 letnie doświadczenie w prawadzeniu wszelkiego rodzaju kampanii telemarketingowych b2b, b2c- umawianie Spotkań, generowanie Leadów, Badanie Lost Business, Obsługa Leadów Przychodzących, Obsługa Infolinii, Badania Marketingowe, Telesprzedaż oraz pełna Obsługa Biura...
Twój Asystent 24 Sp. z o.o.
TWÓJ ASYSTENT 24 jest firmą specjalizującą się w outsourcingu usług dla klientów różnych branż.
Każdy projekt jest przygotowywany i prowadzony w sposób indywidualny, dopasowany do potrzeb Klienta, według najwyższych standardów i trendów przyjętych na świecie.
Szczycimy się...
Sanmarks sp. z o.o.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do...