Szukam serwisu komputerowego, laptop Dell, Mierzyn

2023-01-03
DK
Damian K.
Mierzyn, Zachodniopomorskie
firma
Zaloguj się lub zarejestruj, aby złożyć ofertę
Miejsce
Mierzyn, powiat policki, Zachodniopomorskie
Rodzaj urządzenia: laptop Marka urządzenia: DELL Model urządzenia: Latitude E5450 Problem z urządzeniem: błąd aktualizacji Dodatkowe informacje od Klienta: - laptop nie uruchamia się każdorazowo, losowa ilość przyciskania power przycisku – jak już jest logo Dell i reaguje na F2 do BIOSu lub F12 na boot menu to i tak zwykle pokazuje komunikat BOOT GUARD VERIFIED DXE THAT IS FAIL SYSTEM WILL SHUTDOWN PRESS ANY KEY, - jedyna prawidłowość, to odłączenie baterii od płyty i podłączenie – wtedy i to nie za pierwszym razem jest możliwe wejście do BIOS lub przejście do boot menu (zwykle jednorazowo), - zaobserwowałem, że jest to wymuszone złą datą i godziną (CMOS po wyjęciu baterii), - wystartowałem nawet pendrive z nowym BIOSem, ale po restarcie laptop umarł, zamiast zacząć upgrade, - stwierdziłem, że wersja BIOS na płycie to A06 (jak udało mi się wejść do BIOS), a na stronie Dell pod ten STAG mamy A23, a nawet A24 – A24 nie chciała mi wystartować z boot menu – bios upgrade z usb pendrive, - testowałem laptopa bez dysku, a więc wykluczam jego awarię lub wpływ. Termin realizacji: jak najszybciej
Forma kontaktu
Telefon, Email, Czat
Liczba wyświetleń strony
46
Identyfikator zapytania
10451264

Podobne zlecenia

Aby uzyskać dostęp do
danych Klienta załóż konto

Lub

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
do danych Klienta:

Formularz logowania do serwisu Oferteo. Użyj formularza, aby się zalogować. Naciśnij Escape, aby zamknąć okno.

Przypomnij hasło