Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 10451264

Szukam serwisu komputerowego, laptop Dell, Mierzyn

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • potwierdziliśmy nr telefonu SMS'em
  • potwierdziliśmy e-mail
  • zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań

Dane kontaktowe

Klient:
D●●●●●● K●●●●●●●●
Tel:
517●●●●●●  pokaż
E-mail:
d●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
K●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia dla serwisów komputerowych

Miejsce:    Mierzyn - powiat policki, Zachodniopomorskie

Rodzaj urządzenia: laptop

Marka urządzenia: DELL

Model urządzenia: Latitude E5450

Problem z urządzeniem: błąd aktualizacji

Dodatkowe informacje od Klienta:
- laptop nie uruchamia się każdorazowo, losowa ilość przyciskania power przycisku – jak już jest logo Dell i reaguje na F2 do BIOSu lub F12 na boot menu to i tak zwykle pokazuje komunikat BOOT GUARD VERIFIED DXE THAT IS FAIL SYSTEM WILL SHUTDOWN PRESS ANY KEY,
- jedyna prawidłowość, to odłączenie baterii od płyty i podłączenie – wtedy i to nie za pierwszym razem jest możliwe wejście do BIOS lub przejście do boot menu (zwykle jednorazowo),
- zaobserwowałem, że jest to wymuszone złą datą i godziną (CMOS po wyjęciu baterii),
- wystartowałem nawet pendrive z nowym BIOSem, ale po restarcie laptop umarł, zamiast zacząć upgrade,
- stwierdziłem, że wersja BIOS na płycie to A06 (jak udało mi się wejść do BIOS), a na stronie Dell pod ten STAG mamy A23, a nawet A24 – A24 nie chciała mi wystartować z boot menu – bios upgrade z usb pendrive,
- testowałem laptopa bez dysku, a więc wykluczam jego awarię lub wpływ.

Termin realizacji: jak najszybciej

Nr zapytania ofertowego: 10451264

 
Skontaktuj się z tym Klientem