O nas
Jesteśmy doświadczoną i dynamicznie rozwijającą się Agencją Pracy Tymczasowej działającą od ponad 15 lat na rynku. Wyspecjalizowaną w zakresie doradztwa, selekcji i rekrutacji kadry pracowniczej zarówno z Polski jak i z zagranicy.
Obecnie rozszerzyliśmy zakres swojej działalności o obsługę Kadrowo-Płacową, której zadaniem jest naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, obliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, zgodnie z prawem pracy, prawem podatkowym oraz specyfiką danego przedsiębiorstwa.
Po zapoznaniu z naszą ofertą zapraszamy do krótkiej rozmowy, podczas której ustalimy zakres, w którym możemy Państwu pomóc.
Obecnie rozszerzyliśmy zakres swojej działalności o obsługę Kadrowo-Płacową, której zadaniem jest naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, obliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, zgodnie z prawem pracy, prawem podatkowym oraz specyfiką danego przedsiębiorstwa.
Po zapoznaniu z naszą ofertą zapraszamy do krótkiej rozmowy, podczas której ustalimy zakres, w którym możemy Państwu pomóc.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Oferty
OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA
od 60 do 60 zł
Naliczanie płac
• W ramach usługi kompleksowego naliczania płac Partner Temps oferuje:
• comiesięczne naliczanie płac w pełnym zakresie zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami Klienta;
• przygotowywanie dokumentacji i rozliczeń dla ZUS, GUS, US, PFRON;
• rozliczanie czasu pracy i absencji;
• przygotowywanie ra...portów ZUS RMUA;
• realizowanie przelewów na konta pracowników oraz ich dokumentowanie;
• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych i rozliczeń PIT-11, PIT-40, PIT- 4R;
• zaświadczenia A1;
• rozliczenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
• raportowanie zgodnie z wymaganiami Klienta.
Administracja kadr
W ramach kompleksowych usług administracji kadr Partner Temps oferuje:
• prowadzenie ewidencji danych osobowych pracowników;
• prowadzenie i aktualizacja teczek osobowych pracowników;
• prowadzenie dokumentacji pracowniczej, w tym: sporządzanie dokumentów
kadrowych dotyczących zatrudnionych i zwolnionych pracowników, umowy o pracę,
wypowiedzenia umów o pracę, porozumienia, świadectwa pracy; sporządzanie umów
cywilnoprawnych; prowadzenie dokumentacji BHP (badania okresowe i szkolenia
BHP);
• archiwizację dokumentacji pracowniczej byłych pracowników;
• prowadzenie ewidencji czasu pracy;
• przygotowywanie wymaganych deklaracji i dokumentów do ZUS, US, GUS itp.;
• doradztwo kadrowe dla pracowników;
• przygotowywanie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników;
• obsługę kontroli ZUS, US, PIP i innych uprawnionych
Ponadto w ramach obsługi kadrowej Partner Temps dodatkowo oferuje:
• sporządzanie umów towarzyszących umowie o pracę np.: umowy o zakazie
konkurencji, o odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, umowy
pożyczek z ZFŚS itp.;
• sporządzanie dokumentów niezbędnych do naliczenia kapitału początkowego (Rp-7);
• organizowanie szkoleń BHP dla pracowników i pracodawców;
• administrowanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych
Usługi dodatkowe
Korekty ZUS Partner Temps dostarcza usługę polegającą na dokonywaniu korekt ZUS zarówno w dokumentach rozliczeniowych jak również zgłoszeniowych.
Nasza oferta w tym zakresie obejmuje:
• sporządzanie korekt deklaracji zgłoszeniowych ZUS na podstawie dokumentu WDR lub nieprawidłowości stwierdzonych przez Klienta;
• sporządzanie korekt deklaracji rozliczeniowych ZUS na podstawie dokumentu WDR nieprawidłowości stwierdzonych prze Klienta;
• sporządzanie korekt na podstawie odrębnych decyzji pokontrolnych;
• sporządzanie korekt dokumentacji na podstawie decyzji ZUS o konieczności zwrotu nadpłaconych składek z tytułu przekroczenia 30-krotności oraz rozliczenie należnego zwrotu dla pracownika i płatnika składek.
Obsługa zatrudnienia obcokrajowców
Nasza oferta w tym zakresie obejmuje:
• ustalenie formy legalizacji pobytu i zatrudnienia obcokrajowca;
• składanie wniosku o uzyskanie zezwolenia na pracę i innych dokumentów i opłat wymaganych zgodnie z rozporządzeniem MPiPS w sprawie trybu i warunków
• wydawania zezwolenia na pracę cudzoziemców;
• uzyskanie przyrzeczenia pozwolenia na pracę;
• uzyskanie zezwolenia na pracę;
• uzyskanie zezwolenia na pobyt czasowy dla członków rodziny.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Kadry i płace
Usługi dla firmy, biura
Outsourcing pracowników
Powiązane produkty i usługi:
Biuro rachunkowe, Doradztwo podatkowe, Księgowy, Prowadzenie księgowości, Remont mieszkania, Remonty Piaseczno, Sprzątanie Piaseczno, Sprzątanie biur Piaseczno, Firma it Piaseczno
O Firmie
Adres
Ulica
JANA PAWŁA II 9/ LOK. 4, 05-500 PIASECZNOKod pocztowy
05-500Miasto
PiasecznoNIP
123-126-83-58Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
PARTNER TEMPS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Data rozpoczęcia działalności
2012-03-12
NIP
1231268358
Regon
146045370
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
piaseczyński
Gmina
Piaseczno
Miejscowość
Piaseczno
Kod pocztowy
05500
Poczta
Piaseczno
Ulica
ul. Jana Pawła II
Numer nieruchomości
9
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
7820Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ
Przeważające PKD
9004Z
DZIAŁALNOŚĆ OBIEKTÓW KULTURALNYCH
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8129Z
POZOSTAŁE SPRZĄTANIE
7830Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
7810Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
5629Z
POZOSTAŁA USŁUGOWA DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMICZNA
5621Z
PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ŻYWNOŚCI DLA ODBIORCÓW ZEWNĘTRZNYCH (KATERING)
Jednostki lokalne
Regon
Nazwa
Adres
14604537000024
PARTNER TEMPS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA ODDZIAŁ W SZYNKIELEWIE
Szynkielew
ŁÓDZKIE
pabianicki