O nas
OPTIMUS Kadry, Księgowość, HR to biuro, które zadba o wszystkie aspekty związane z kadrami, płacami, księgowością, HR oraz administracją w Twojej firmie.
Co nas wyróżnia? Oferujemy nie tylko standardowe usługi kadrowo-płacowe i księgowe. W naszej ofercie znajdziesz również rozwiązania innowacyjne. Zapoznaj się z nią i zdecyduj się na współpracę z nami a gwarantujemy, że wtedy swój czas będziesz mógł przeznaczyć wyłącznie na rozwój Twojej firmy. My zajmiemy się resztą!
USŁUGI PODSTAWOWE
RYCZAŁT BEZ EWIDENCJI VAT:
1. Sporządzenie ewidencji.
2. Miesięczne wyliczenie podatku dochodowego.
3. Rozliczenie składek społecznych właściciela firmy.
RYCZAŁT Z EWIDENCJĄ VAT:
1. Sporządzenie ewidencji.
2. Miesięczne wyliczenie podatku dochodowego.
3. Rozliczenie składek społecznych właściciela firmy.
4. Przygotowanie deklaracji JPK_VAT.
PODATKOWA KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW:
1. Sporządzenie PKPiR.
2. Miesięczne wyliczenie podatku dochodowego.
3. Rozliczenie składek społecznych właściciela firmy.
PODATKOWA KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW WRAZ Z EWIDENCJĄ VAT:
1. Sporządzenie PKPiR.
2. Miesięczne wyliczenie podatku dochodowego.
3. Rozliczenie składek społecznych właściciela firmy.
4. Prowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT.
5. Przygotowanie deklaracji JPK_V7.
OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA:
1. Przygotowanie umowy o pracę.
2. Przygotowanie umowy zlecenia.
3. Zgłoszenie do ZUS.
4. Przygotowanie list płac.
5. Sporządzenie deklaracji miesięcznej ZUS DRA.
6. Sporządzenie deklaracji RMUA.
7. Dokumenty związane z rozwiązaniem stosunku pracy.
USŁUGI NIESTANDARDOWE
„WPROWADZIMY ZA CIEBIE” to usługa dedykowana zarówno dla klientów indywidualnych, biur rachunkowych jak również firm posiadających własne działy księgowości:
Klienci indywidualni: wprowadzenie faktur do programu księgowego Klienta i przygotowanie do rozliczenia ich przez zewnętrzne biuro rachunkowe.
Biura rachunkowe: wprowadzenie do programu biura rachunkowego faktur Klientów.
Firmy posiadające własne działy księgowości: wprowadzenie faktur do programu księgowego firmy i przygotowanie do rozliczenia ich przez dział księgowości.
„ZDALNY SEKRETARIAT” to obsługa firm pod kątem administracyjnym:
Pracownicy:
1. Kontrolowanie terminowości badań lekarskich i szkoleń BHP osób zatrudnionych.
2. Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie i umawianie wizyt u lekarzy medycyny pracy.
3. Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie i umawianie wizyt u lekarzy medycyny pracy dla osób zatrudnionych powracających do pracy po dłuższym zwolnieniu chorobowym.
4. Organizowanie szkoleń BHP w siedzibie klienta.
5. Przygotowywanie ofert na odzież ochronną i narzędzia dla osób zatrudnionych.
6. Zamawianie i dostarczanie odzieży roboczej do klienta.
7. Możliwość nadrukowania logo firmy na odzieży roboczej.
Flota:
1. Kontrolowanie terminów wygaśnięcia polis ubezpieczeniowych i badań technicznych pojazdu.
2. Przygotowywanie propozycji ofert ubezpieczeniowych i umawianie terminów badań technicznych pojazdów.
Podróże służbowe:
1. Wyszukiwanie i rezerwacja transportu (loty, kolej, komunikacja autobusowa).
2. Wyszukiwanie i rezerwacja hoteli.
Sprawy bieżące:
1. Redagowanie pism (usługa nie obejmuje pism specjalistycznych) – płatne dodatkowo.
2. Usługi dodatkowe w zależności od zapotrzebowania klienta wyceniane są indywidualnie.
„POZYSKIWANIE PRACOWNIKÓW”:
1. Zamieszczenie ogłoszenia.
2. Przyjmowanie i segregowanie CV.
3. Wstępna selekcja i przedstawienie wybranych kandydatów klientowi.
4. Umówienie rozmowy kwalifikacyjnej w siedzibie klienta.
5. Udział w rozmowie kwalifikacyjnej (na życzenie klienta).
POZOSTAŁE USŁUGI
1. Rozliczenia roczne osób fizycznych.
2. Deklaracje: PFRON, Z-3, Z-3b, ZAS-53.
3. Sprawozdania do GUS.
4. Wnioski US-9.
5. Wnioski płatnika o zwrot nienależnie zapłaconych składek.
6. Odpowiedzi na pisma komornicze.
7. Deklaracje PCC.
8. Analiza działalności Klienta przed podpisaniem umowy z OPTIMUS.
9. Dostosowanie dokumentacji kadrowej do obowiązujących przepisów.
10. Korekty dokumentów wynikające z błędów popełnionych przez Klienta: wynagrodzenia, urlopy, deklaracje do ZUS w okresie współpracy z OPTIMUS.
11. Korekty dokumentów: wynagrodzenia, urlopy, deklaracje do ZUS za okres nie obsługiwany przez OPTIMUS.
12. Kopia bazy danych z programu księgowego i kadrowo-płacowego.
BIURO NIE ŚWIADCZY USŁUG DORADZTWA
Co nas wyróżnia? Oferujemy nie tylko standardowe usługi kadrowo-płacowe i księgowe. W naszej ofercie znajdziesz również rozwiązania innowacyjne. Zapoznaj się z nią i zdecyduj się na współpracę z nami a gwarantujemy, że wtedy swój czas będziesz mógł przeznaczyć wyłącznie na rozwój Twojej firmy. My zajmiemy się resztą!
USŁUGI PODSTAWOWE
RYCZAŁT BEZ EWIDENCJI VAT:
1. Sporządzenie ewidencji.
2. Miesięczne wyliczenie podatku dochodowego.
3. Rozliczenie składek społecznych właściciela firmy.
RYCZAŁT Z EWIDENCJĄ VAT:
1. Sporządzenie ewidencji.
2. Miesięczne wyliczenie podatku dochodowego.
3. Rozliczenie składek społecznych właściciela firmy.
4. Przygotowanie deklaracji JPK_VAT.
PODATKOWA KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW:
1. Sporządzenie PKPiR.
2. Miesięczne wyliczenie podatku dochodowego.
3. Rozliczenie składek społecznych właściciela firmy.
PODATKOWA KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW WRAZ Z EWIDENCJĄ VAT:
1. Sporządzenie PKPiR.
2. Miesięczne wyliczenie podatku dochodowego.
3. Rozliczenie składek społecznych właściciela firmy.
4. Prowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT.
5. Przygotowanie deklaracji JPK_V7.
OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA:
1. Przygotowanie umowy o pracę.
2. Przygotowanie umowy zlecenia.
3. Zgłoszenie do ZUS.
4. Przygotowanie list płac.
5. Sporządzenie deklaracji miesięcznej ZUS DRA.
6. Sporządzenie deklaracji RMUA.
7. Dokumenty związane z rozwiązaniem stosunku pracy.
USŁUGI NIESTANDARDOWE
„WPROWADZIMY ZA CIEBIE” to usługa dedykowana zarówno dla klientów indywidualnych, biur rachunkowych jak również firm posiadających własne działy księgowości:
Klienci indywidualni: wprowadzenie faktur do programu księgowego Klienta i przygotowanie do rozliczenia ich przez zewnętrzne biuro rachunkowe.
Biura rachunkowe: wprowadzenie do programu biura rachunkowego faktur Klientów.
Firmy posiadające własne działy księgowości: wprowadzenie faktur do programu księgowego firmy i przygotowanie do rozliczenia ich przez dział księgowości.
„ZDALNY SEKRETARIAT” to obsługa firm pod kątem administracyjnym:
Pracownicy:
1. Kontrolowanie terminowości badań lekarskich i szkoleń BHP osób zatrudnionych.
2. Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie i umawianie wizyt u lekarzy medycyny pracy.
3. Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie i umawianie wizyt u lekarzy medycyny pracy dla osób zatrudnionych powracających do pracy po dłuższym zwolnieniu chorobowym.
4. Organizowanie szkoleń BHP w siedzibie klienta.
5. Przygotowywanie ofert na odzież ochronną i narzędzia dla osób zatrudnionych.
6. Zamawianie i dostarczanie odzieży roboczej do klienta.
7. Możliwość nadrukowania logo firmy na odzieży roboczej.
Flota:
1. Kontrolowanie terminów wygaśnięcia polis ubezpieczeniowych i badań technicznych pojazdu.
2. Przygotowywanie propozycji ofert ubezpieczeniowych i umawianie terminów badań technicznych pojazdów.
Podróże służbowe:
1. Wyszukiwanie i rezerwacja transportu (loty, kolej, komunikacja autobusowa).
2. Wyszukiwanie i rezerwacja hoteli.
Sprawy bieżące:
1. Redagowanie pism (usługa nie obejmuje pism specjalistycznych) – płatne dodatkowo.
2. Usługi dodatkowe w zależności od zapotrzebowania klienta wyceniane są indywidualnie.
„POZYSKIWANIE PRACOWNIKÓW”:
1. Zamieszczenie ogłoszenia.
2. Przyjmowanie i segregowanie CV.
3. Wstępna selekcja i przedstawienie wybranych kandydatów klientowi.
4. Umówienie rozmowy kwalifikacyjnej w siedzibie klienta.
5. Udział w rozmowie kwalifikacyjnej (na życzenie klienta).
POZOSTAŁE USŁUGI
1. Rozliczenia roczne osób fizycznych.
2. Deklaracje: PFRON, Z-3, Z-3b, ZAS-53.
3. Sprawozdania do GUS.
4. Wnioski US-9.
5. Wnioski płatnika o zwrot nienależnie zapłaconych składek.
6. Odpowiedzi na pisma komornicze.
7. Deklaracje PCC.
8. Analiza działalności Klienta przed podpisaniem umowy z OPTIMUS.
9. Dostosowanie dokumentacji kadrowej do obowiązujących przepisów.
10. Korekty dokumentów wynikające z błędów popełnionych przez Klienta: wynagrodzenia, urlopy, deklaracje do ZUS w okresie współpracy z OPTIMUS.
11. Korekty dokumentów: wynagrodzenia, urlopy, deklaracje do ZUS za okres nie obsługiwany przez OPTIMUS.
12. Kopia bazy danych z programu księgowego i kadrowo-płacowego.
BIURO NIE ŚWIADCZY USŁUG DORADZTWA
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Profesjonalny Sprzedawca
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Opinie
Na Oferteo od 7 miesięcy
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
999007
markValuePositive
Artur
2025-05-16 14:35:08.613326
-1
false
Gorąco polecam współpracę z biurem. Profesjonalizm, terminowość oraz kompetencje na najwyższym poziomie.
false
true
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
„POZYSKIWANIE PRACOWNIKÓW”:
1. Zamieszczenie ogłoszenia.
2. Przyjmowanie i segregowanie CV.
3. Wstępna selekcja i przedstawienie wybranych kandydatów klientowi.
4. Umówienie rozmowy kwalifikacyjnej w siedzibie klienta.
5. Udział w rozmowie kwalifikacyjnej (na życzenie klienta).
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Kadry i płace
Inne usługi księgowe
Usługi dla firmy, biura
Outsourcing pracowników
Doradztwo rekrutacyjne i personalne
Wirtualne biuro
Powiązane produkty i usługi:
Agencja marketingowa, Audyt, Doradca finansowy, Dotacje unijne, Kredyt, Kredyt gotówkowy Krosno, Obsługa prawna firm Krosno, Rejestracja spółek Krosno, Strony internetowe Krosno
O Firmie
Adres
Ulica
Ul. Lwowska 4/10Kod pocztowy
38-400Miasto
KrosnoNIP
946-102-85-96Godziny pracy
Pon. - Pt.
8:00 - 16:00Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Wielkopolskie, Świętokrzyskie, Śląskie, Kujawsko-pomorskie, Warmińsko-mazurskie, Małopolskie, Podlaskie, Mazowieckie, Pomorskie, Zachodniopomorskie, Opolskie, Podkarpackie, Lubuskie, Lubelskie, Dolnośląskie, Łódzkie, Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy, Cypr
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
OPTIMUS KATARZYNA LEPUCKA Kadry, Księgowość, HR
Imię (pierwsze)
KATARZYNA
Drugie imię
JOANNA
Nazwisko
LEPUCKA
Data rozpoczęcia działalności
2025-02-03
NIP
9461028596
Regon
540812636
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
PODKARPACKIE
Powiat
Krosno
Gmina
Krosno
Miejscowość
Krosno
Kod pocztowy
38400
Ulica
ul. Lwowska
Numer nieruchomości
4
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920A
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA
Przeważające PKD
8210Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA, WŁĄCZAJĄC DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCĄ
7810Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW