O nas
Działamy w branży od 2013 roku.
Nasza specjalność to wycena nieruchomości, zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.
Naszym celem jest zadowolenie klienta, dlatego nasze usługi dostosowujemy do potrzeb i wymagań zleceniodawcy.
Zapraszamy.
Nasza specjalność to wycena nieruchomości, zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.
Naszym celem jest zadowolenie klienta, dlatego nasze usługi dostosowujemy do potrzeb i wymagań zleceniodawcy.
Zapraszamy.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Oferty
Zarządzanie i administrowanie Wspólnotami Mieszkaniowymi
Polska
- Zamość
Zarządzanie i administrowanie nieruchomością wykonuje licencjonowany zarządca nieruchomości.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze czynności wykonywane w ramach tych usług.
Zarządzanie nieruchomością
* Reprezentowanie właścicieli:
- przed sądami i organami egzekucyjnymi,
- na zewnątrz przed organami administracji rządowej i samorządowej,
- w niewymi...enionych powyżej sprawach, w zakresie ustalonym w umowie, poprzez profesjonalne przygotowywanie pism według własnej wiedzy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
*Opracowywanie i opiniowanie umów zawieranych, aneksowanych i rozwiązywanych na rzecz właścicieli w zakresie obsługi eksploatacyjnej, obsługi technicznej – w tym wykonywania przeglądów oraz negocjowanie warunków i podpisywanie w/w umów w imieniu i na rzecz właścicieli.
*Opracowywanie i opiniowanie uchwał, zarządzeń i innych aktów prawnych dotyczących funkcjonowania nieruchomości, takich jak:
-Regulamin Porządku Domowego, Statut Wspólnoty Mieszkaniowej, Regulamin Parkingu itp.
* Przygotowywanie i zwoływanie zebrań sprawozdawczych dotyczących Wspólnot Mieszkaniowych, co najmniej raz w roku, nie później niż do końca pierwszego kwartału każdego roku kalendarzowego.
* Dokonywanie płatności w imieniu właścicieli gotówką oraz poprzez rachunek bankowy,
* Analizowanie potrzeb i przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych związanych z bieżącą eksploatacją nieruchomości, stanem technicznym nieruchomości oraz możliwościami rozwoju.
Administrowanie nieruchomością
*Obsługa eksploatacyjna nieruchomości:
-sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego przejęcia obowiązków administratora nieruchomości oraz sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego przejęcia dokumentacji technicznej (budowlanej, powykonawczej i książki obiektu budowlanego), eksploatacyjnej i finansowej od dotychczasowego administratora / zarządcy lub właściciela nieruchomości,
- prowadzenie i aktualizacja ewidencji lokali, ich właścicieli i najemców, w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania nieruchomości,
- kontrola nad zapewnieniem bieżącej, nieprzerwanej obsługi eksploatacyjnej nieruchomości poprzez kontrolę zawartych na rzecz nieruchomości umów oraz wyszukiwanie usługodawców,
- udzielanie każdemu właścicielowi (najemcy) nieruchomości informacji w sprawach dotyczących obsługi administracyjnej nieruchomości w godzinach funkcjonowania biura zarządu,
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji eksploatacyjnej dotyczącej nieruchomości.
Obsługa techniczna nieruchomości:
- przechowywanie oraz prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego,
kontrola prawidłowego użytkowania budynku, w tym instalacji i urządzeń, w jakie jest wyposażony, przygotowywanie w tym zakresie odpowiednich przeglądów oraz wyszukiwanie firm dokonujących napraw w celu usunięcia nieprawidłowości,
- kontrola warunków bezpieczeństwa nieruchomości w zakresie ochrony przeciwpożarowej, przygotowywanie w tym zakresie odpowiednich przeglądów oraz wyszukiwanie firm do wykonania napraw w celu usunięcia nieprawidłowości,
- kontrola nad zapewnieniem zabezpieczania awarii oraz usuwania ich skutków,
- kontrola nad zapewnieniem bieżącej obsługi technicznej nieruchomości poprzez wyszukiwanie podwykonawców i kontrolę wykonania zawartych na rzecz nieruchomości umów.
Obsługa finansowa nieruchomości:
- dokonywanie bieżących rozliczeń nieruchomości oraz ich właścicieli,
- prowadzenie ewidencji księgowej przychodów i kosztów dotyczących nieruchomości, zaliczek uiszczanych na pokrycie kosztów, a także prowadzenie rozliczeń z innych tytułów,
- pobieranie i/lub rozliczanie oraz windykacja płatności na rzecz nieruchomości,
- sprawdzanie prawidłowości otrzymywanych od usługodawców rachunków i faktur oraz przygotowywanie płatności na rzecz dostawców,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do dokonania płatności z tytułu podatków, ubezpieczeń i innych opłat publiczno-prawnych przypadających na nieruchomość, jeżeli takie występują,
- przygotowywanie materiałów potrzebnych do prowadzenia sprawozdawczości finansowej, w szczególności podatkowej (VAT-7, CIT-2, CIT-8), zgodnie z obowiązującym prawem,
- sprawdzenie i/lub dokonanie uzyskania przez wspólnotę mieszkaniową numeru NIP i REGON, dokonanie zgłoszenia identyfikacyjnego VAT, rozliczanie VAT i CIT, jeżeli wspólnota prowadzi działalność gospodarczą (dotyczy wyłącznie wspólnoty mieszkaniowej),
- sporządzanie rocznych sprawozdań (informacji) finansowych i przekazywanie ich właścicielom nieruchomości,
- sporządzanie sprawozdań finansowych wspólnot mieszkaniowych oraz przygotowanie informacji na zebranie sprawozdawcze o poniesionych kosztach zarządu nieruchomością wspólną, zaliczkach przeznaczonych na ich pokrycie oraz pożytkach z nieruchomości wspólnej.
Potrzebujesz zarządcy dla swojej nieruchomości? Skontaktuj się z Nami.
Wycena nieruchomości
Polska
- Zamość
W ramach prowadzonej działalności oferujemy kompleksowe usługi w zakresie wyceny nieruchomości, w tym:
- nieruchomości lokalowych
- spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu
- nieruchomości gruntowych zabudowanych
- nieruchomości gruntowych niezabudowanych
- nieruchomości komercyjnych
- gruntów inwestycyjnych
- ograniczonych praw rzeczowych
...Posiadamy:
- uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości
- kwalifikacje do wyceny nieruchomości dla potrzeb zabezpieczenia wierzytelności bankowych (certyfikat wydany przez Związek Banków Polskich)
- kwalifikacje w zakresie wyceny nieruchomości na potrzeby postępowań egzekucyjnych
Cena usługi ustalana jest indywidualne z każdym klientem i zależy m.in. od rodzaju nieruchomości, lokalizacji, niezbędnego nakładu pracy, dostępnych dokumentów oraz terminu wykonania operatu.
Posiadamy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, tym samym zapewniając Państwu bezpieczeństwo świadczonych usług.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Nieruchomości
Wycena nieruchomości
Finanse
Zarządzanie nieruchomościami
Powiązane produkty i usługi:
Kredyt, Kredyt dla firm, Kupno mieszkania, Nieruchomości, Remonty, Remonty mieszkań Zamość, Rzeczoznawca budowlany Zamość, Sprzątanie Zamość
O Firmie
Adres
Ulica
Zamoyskiego 50/8 Kod pocztowy
22-400Miasto
ZamośćNIP
8641894372Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Lubelskie, Podkarpackie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
MCM Nieruchomości-Zarządzanie i Wycena Magdalena Cupicha-Malewska
Imię (pierwsze)
MAGDALENA
Drugie imię
AGATA
Nazwisko
CUPICHA-MALEWSKA
Data rozpoczęcia działalności
2020-01-13
NIP
8641894372
Regon
385279647
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ŚWIĘTOKRZYSKIE
Powiat
sandomierski
Gmina
Łoniów
Miejscowość
Łoniów
Kod pocztowy
27670
Poczta
Łoniów
Numer nieruchomości
79
Numer lokalu
79
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6831Z
POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Przeważające PKD
6810Z
KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
6820Z
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
6832Z
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE