O nas
Nasza firma obsługuje klientów w zakresie pozyskiwania środków na rozwój. Sporządzamy biznesplany oraz strategie rozwoju. Pomagamy w dopasowaniu szkoleń do potrzeb klienta. Przygotowujemy ekspertyzy przyrodnicze. Prowadzimy eksperymentalne pole doświadczalne, na którym uprawiamy tradycyjne odmiany tj. orkisz, stare odmiany jabłoni oraz orzecha włoskiego.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Rolnictwo
Inne płody rolne
Nasiona, cebulki
Drób
Zboża
Zioła
Pszczelarstwo
Produkty dla firmy, biura
Firma, biuro inne
Powiązane produkty i usługi:
Drewno kominkowe, Ekogroszek, hds, Nawozy, Producent pelletu, Skład opału Łańcut, Transport Łańcut
Kontakt
Adres
Ulica
Sonina 312Kod pocztowy
37-100Miasto
ŁańcutNIP
815-179-75-90Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Podkarpackie, Mazowieckie, Dolnośląskie, Małopolskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
KANCELARIA SPRAW URZĘDOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2013-04-05
NIP
8151797590
Regon
180959912
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
PODKARPACKIE
Powiat
łańcucki
Gmina
Łańcut
Miejscowość
Sonina
Kod pocztowy
37100
Poczta
Łańcut
Numer nieruchomości
312
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
Przeważające PKD
3511Z
WYTWARZANIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ
6499Z
POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6619Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6622Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH
6831Z
POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
7021Z
STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7120B
POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ