O nas
Jesteśmy firmą zarządzającą i administrującą nieruchomościami zarówno Wspólnot Mieszkaniowych jak i Spółdzielni Mieszkaniowych. Doświadczeni
i licencjonowani zarządcy nieruchomości, licencjonowana księgowość, pracownicy administracyjni posiadających wymagane prawem uprawnienia i certyfikaty, to
w konsekwencji profesjonalna i kompleksowa obsługa, która dzięki swojej wiedzy
i doświadczeniu skutecznie dba o powierzone nieruchomości. Oferujemy usługi
w oparciu o przepisy prawne i standardy zawodowe bezpośrednio związane
z rynkiem zarządzania nieruchomościami.
Współpracujemy z profesjonalnymi i sprawdzonymi firmami dzięki czemu możemy zaoferować Państwu następujące usługi:
• prawna i techniczna obsługa nieruchomości w każdym zakresie,
• wycena nieruchomości,
• obsługa księgowa
• bieżąca konserwacja nieruchomości,
• okresowe kontrole budowlane,
• ekspertyzy i opinie techniczne,
• utrzymanie porządku i czystości,
• konserwacja zieleni, ogrodnictwo, doradztwo w tym zakresie,
• ochrona nieruchomości.
Współdziałamy ze sprawdzonymi partnerami na rynku nieruchomości, dzięki czemu zapewniamy naszym Klientom konkurencyjne ceny i wymierne korzyści finansowe przy zachowaniu wysokiego standardu usług. Jesteśmy dyspozycyjni i dostosowani do Państwa potrzeb
i oczekiwań. Wszystkie działania Zarządców i księgowości są prowadzone w oparciu o wewnętrzne procedury i harmonogramy akceptowane przez Zarząd lub Radę Nadzorczą.
Księgowość Wspólnot i Spółdzielni Mieszkaniowych jest jednym z najważniejszych elementów funkcjonowania nieruchomości. Jej prawidłowe prowadzenie umożliwia dokonanie właściwych rozliczeń mediów i kosztów utrzymania nieruchomości w oparciu o przepisy w tym zakresie zawarte w art.22 Ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali i pełnym zakresie usług ewidencyjnych prowadzonym zgodnie z Ustawią z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości.
Prawidłowa księgowość umożliwia skuteczne inwestowanie, co powoduje wzrost wartości nieruchomości. Stale rosnące koszty utrzymania i zarządzania nieruchomościami wymuszają potrzebę poszukiwania nowych rozwiązań, a w szczególności obniżenie kosztów, co jest możliwe poprzez podjęcie odpowiednich – bezpiecznych działań i inwestycji.
i licencjonowani zarządcy nieruchomości, licencjonowana księgowość, pracownicy administracyjni posiadających wymagane prawem uprawnienia i certyfikaty, to
w konsekwencji profesjonalna i kompleksowa obsługa, która dzięki swojej wiedzy
i doświadczeniu skutecznie dba o powierzone nieruchomości. Oferujemy usługi
w oparciu o przepisy prawne i standardy zawodowe bezpośrednio związane
z rynkiem zarządzania nieruchomościami.
Współpracujemy z profesjonalnymi i sprawdzonymi firmami dzięki czemu możemy zaoferować Państwu następujące usługi:
• prawna i techniczna obsługa nieruchomości w każdym zakresie,
• wycena nieruchomości,
• obsługa księgowa
• bieżąca konserwacja nieruchomości,
• okresowe kontrole budowlane,
• ekspertyzy i opinie techniczne,
• utrzymanie porządku i czystości,
• konserwacja zieleni, ogrodnictwo, doradztwo w tym zakresie,
• ochrona nieruchomości.
Współdziałamy ze sprawdzonymi partnerami na rynku nieruchomości, dzięki czemu zapewniamy naszym Klientom konkurencyjne ceny i wymierne korzyści finansowe przy zachowaniu wysokiego standardu usług. Jesteśmy dyspozycyjni i dostosowani do Państwa potrzeb
i oczekiwań. Wszystkie działania Zarządców i księgowości są prowadzone w oparciu o wewnętrzne procedury i harmonogramy akceptowane przez Zarząd lub Radę Nadzorczą.
Księgowość Wspólnot i Spółdzielni Mieszkaniowych jest jednym z najważniejszych elementów funkcjonowania nieruchomości. Jej prawidłowe prowadzenie umożliwia dokonanie właściwych rozliczeń mediów i kosztów utrzymania nieruchomości w oparciu o przepisy w tym zakresie zawarte w art.22 Ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali i pełnym zakresie usług ewidencyjnych prowadzonym zgodnie z Ustawią z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości.
Prawidłowa księgowość umożliwia skuteczne inwestowanie, co powoduje wzrost wartości nieruchomości. Stale rosnące koszty utrzymania i zarządzania nieruchomościami wymuszają potrzebę poszukiwania nowych rozwiązań, a w szczególności obniżenie kosztów, co jest możliwe poprzez podjęcie odpowiednich – bezpiecznych działań i inwestycji.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Specjaliści z branży
Oferty
usługi księgowe
Polska
Jesteśmy stosunkowo młodą firmą księgową na rynku. Pragniemy przedstawić Państwu ofertę naszych usług oraz zachęcić do współpracy. Zajmujemy się kompleksową obsługą firmy oraz proponujemy doradztwo w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Doświadczeni i licencjonowani pracownicy, licencjonowana księgowość, pracownicy administracyjni posiad...ający wymagane prawem uprawnienia i certyfikaty, to w konsekwencji profesjonalna i kompleksowa obsługa, która dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu skutecznie dba o powierzone dokumenty. Oferujemy usługi w oparciu o przepisy prawne i standardy zawodowe. Oferujemy korzystne warunki finansowe za nasze usługi : księgi handlowe księga przychodów i rozchodów ryczałt, karta podatkowa rejestry VAT rozliczenie z ZUS i Urzędem Skarbowym sprawy kadrowe i pracownicze wyprowadzanie zaległości pomoc w rozpoczęciu i likwidacji działalności rozliczenie roczne analizy finansowe i ekonomiczne przygotowanie ewidencji dodatkowych (środki trwałe, wyposażenie) Obsługa w naszym biurze lub w siedzibie Klienta
Jeśli interesują Państwa usługi księgowe w Otwocku i okolicach to zapraszamy do skorzystania z usług naszej Kancelarii Księgowej. Profesjonalna księgowa zadba o dokładne i dobrze wykonane usługi zarówno rachunkowe jak i księgowe. Jeśli cenią Państwo profesjonalizm w każdym calu to wybór naszych usług spośród tak wielu biur rachunkowych w Otwocku będzie najlepszym strzałem. Działamy w oparciu o gruntowną wiedzę merytoryczną, popartą wieloletnim doświadczeniem zdobytym na stanowiskach kierowniczych w renomowanych firmach.
Jesteśmy dyspozycyjni i dostosowani do Państwa potrzeb i oczekiwań. Wszystkie działania księgowości są prowadzone zgodnie z Ustawią z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości.
Księgowość Firm jest jednym z najważniejszych elementów funkcjonowania podjętego przedsięwzięcia. Jej prawidłowe prowadzenie umożliwia dokonanie właściwych rozliczeń kosztów.
Prawidłowa księgowość umożliwia skuteczne inwestowanie, co powoduje wzrost wartości przedsiębiorstwa. Stale rosnące koszty utrzymania i zarządzania wymuszają potrzebę poszukiwania nowych rozwiązań, a w szczególności obniżenie kosztów, co jest możliwe poprzez podjęcie odpowiednich – bezpiecznych działań i inwestycji.
Jeśli chcesz zostać naszym klientem lub polecisz nasze usługi to otrzymasz 50% rabatu.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Finanse
Zarządzanie nieruchomościami
Usługi dla firmy, biura
Outsourcing pracowników
Doradztwo, audyt
Biznes plany, audyt i doradztwo
Doradztwo księgowe
Doradztwo podatkowe
Wyceny przedsiębiorstw
Powiązane produkty i usługi:
Agencja nieruchomości, Kredyt, Kredyt dla firm, Kredyt hipoteczny, Księgowy, Kupno mieszkania Otwock, Obsługa prawna firm Otwock, Remonty mieszkań Otwock, Sprzątanie Otwock, Wykończenia wnętrz Otwock
O Firmie
Adres
Ulica
SAMORZĄDOWA 10 LOK.3Kod pocztowy
05-400Miasto
OtwockNIP
532-139-92-73Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
KANCELARIA KSIĘGOWA HANNA SUCHECKA
Imię (pierwsze)
HANNA
Drugie imię
MONIKA
Nazwisko
SUCHECKA
Data rozpoczęcia działalności
2012-06-04
NIP
5321399273
Regon
015428686
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
otwocki
Gmina
Otwock
Miejscowość
Otwock
Kod pocztowy
05400
Poczta
Otwock
Ulica
ul. Samorządowa
Numer nieruchomości
10
Numer lokalu
3
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD