O nas
W Vars Sp. z o.o. od 2004 roku zajmujemy się dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Specjalizujemy się w usługach dostępnych w modelu SaaS (Software as a Service) gdzie jako medium dostępowe wykorzystywane są sieci IP w tym Internet.
Jako polski operator telekomunikacyjny zapewniamy ciągły dostęp do Publicznej Sieci Telekomunikacyjnej oraz przenoszenie numerów telefonicznych.
• Z naszych usług korzysta ponad 30 tysięcy użytkowników
• Usługi realizowane są przez 4 centra kolokacyjne w Warszawie, Łodzi, Frankfurcie i Dublinie.
• Dysponujemy zasobem 56 tysięcy krajowych numerów
telefonicznych stacjonarnych, komórkowych i premium.
• W swoim portfolio utrzymujemy przez 24h / dobę ponad 30 usług z pogranicza Telekomunikacji i IT
• Dostarczamy numerację telefoniczną z 74 państw na całym Świecie.
• Nad bezpieczeństwem i ciągłością świadczenia usług całą dobę czuwa zespół doświadczonych techników wsparty nowoczesnym systemem monitoringu
Oferujemy usługę wirtualnej centrali vPBX
Za pomocą wirtualnej centrali vPBX możliwe jest zapewnienie obsługi telefonicznej klientów / partnerów biznesowych. Na dedykowanych numerach telefonicznych możemy realizować usługi telekomunikacyjne dostępne w nowoczesnych centralach
Połączenia przychodzące realizowane na numer abonencki przechodzą przez centralę vPBX oraz jej moduły:
• Modułu IVR, w którym wykonywane są zaprogramowane logiczne sekwencje; odgrywane komunikaty, menu głosowe; nasłuchiwane wybrane klawisze telefonu (DTMF). Wykonywane akcje zależą od numeru telefonicznego, aktualnego, czasu, wybranych opcji przez dzwoniącego lub zapytania do systemu abonenta w czasie rzeczywistym.
• Modułu Kolejki - kolejkowanie połączeń i dystrybuowane za pomocą wybranego algorytmu do grupy agentów przypisanych do danej kolejki. Moduł ten ma duże możliwości konfiguracyjne oraz rozbudowane raporty
• Terminal SIP - konto wewnętrzne posiada przypisany numer skrócony służący do wykonywania połączeń wewnętrznych. Obsługa połączeń może odbywać się za pomocą oprogramowania na komputerze tzw softphone lub dedykowanego telefonu sprzętowego IP.
Połączenia wychodzące realizowane są bezpośrednio z terminala SIP lub poprzez zintegrowaną aplikację click to call. Połączenie może prezentować się numerem własnym lub przypisanym do danej grupy.
W ramach centrali realizowane są również wszystkie popularne usługi zaawansowanych central jak:
• konferencje
• poczta głosowa
• nagrywanie
• transfer
• pickup
• hot desking
• whisper i inne.
Wszystkie aspekty działania centrali można monitorować i sterować nimi za pomocą wbudowanego API RESTowego.
Wirtualna centrala vPBX posiada rozbudowane statystyki i możliwość generowania raportów. Istnieje możliwość pobrania surowych danych do ich analizy w systemach zewnętrznych.
Na życzenie klienta raporty mogą być dostosowywane do jego potrzeb.
Jako polski operator telekomunikacyjny zapewniamy ciągły dostęp do Publicznej Sieci Telekomunikacyjnej oraz przenoszenie numerów telefonicznych.
• Z naszych usług korzysta ponad 30 tysięcy użytkowników
• Usługi realizowane są przez 4 centra kolokacyjne w Warszawie, Łodzi, Frankfurcie i Dublinie.
• Dysponujemy zasobem 56 tysięcy krajowych numerów
telefonicznych stacjonarnych, komórkowych i premium.
• W swoim portfolio utrzymujemy przez 24h / dobę ponad 30 usług z pogranicza Telekomunikacji i IT
• Dostarczamy numerację telefoniczną z 74 państw na całym Świecie.
• Nad bezpieczeństwem i ciągłością świadczenia usług całą dobę czuwa zespół doświadczonych techników wsparty nowoczesnym systemem monitoringu
Oferujemy usługę wirtualnej centrali vPBX
Za pomocą wirtualnej centrali vPBX możliwe jest zapewnienie obsługi telefonicznej klientów / partnerów biznesowych. Na dedykowanych numerach telefonicznych możemy realizować usługi telekomunikacyjne dostępne w nowoczesnych centralach
Połączenia przychodzące realizowane na numer abonencki przechodzą przez centralę vPBX oraz jej moduły:
• Modułu IVR, w którym wykonywane są zaprogramowane logiczne sekwencje; odgrywane komunikaty, menu głosowe; nasłuchiwane wybrane klawisze telefonu (DTMF). Wykonywane akcje zależą od numeru telefonicznego, aktualnego, czasu, wybranych opcji przez dzwoniącego lub zapytania do systemu abonenta w czasie rzeczywistym.
• Modułu Kolejki - kolejkowanie połączeń i dystrybuowane za pomocą wybranego algorytmu do grupy agentów przypisanych do danej kolejki. Moduł ten ma duże możliwości konfiguracyjne oraz rozbudowane raporty
• Terminal SIP - konto wewnętrzne posiada przypisany numer skrócony służący do wykonywania połączeń wewnętrznych. Obsługa połączeń może odbywać się za pomocą oprogramowania na komputerze tzw softphone lub dedykowanego telefonu sprzętowego IP.
Połączenia wychodzące realizowane są bezpośrednio z terminala SIP lub poprzez zintegrowaną aplikację click to call. Połączenie może prezentować się numerem własnym lub przypisanym do danej grupy.
W ramach centrali realizowane są również wszystkie popularne usługi zaawansowanych central jak:
• konferencje
• poczta głosowa
• nagrywanie
• transfer
• pickup
• hot desking
• whisper i inne.
Wszystkie aspekty działania centrali można monitorować i sterować nimi za pomocą wbudowanego API RESTowego.
Wirtualna centrala vPBX posiada rozbudowane statystyki i możliwość generowania raportów. Istnieje możliwość pobrania surowych danych do ich analizy w systemach zewnętrznych.
Na życzenie klienta raporty mogą być dostosowywane do jego potrzeb.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Profesjonalny Sprzedawca
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Opinie
Na Oferteo od 8 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
142422
markValuePositive
Magda
J
2019-09-06 12:48:19.21575
-1
false
Wszystko super.
Mega zadowolenie ze współpracy.
false
false
Specjaliści z Twojej okolicy
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Produkty dla firmy, biura
Centrale telefoniczne
Usługi dla firmy, biura
Usługi Call Center
Instalacje
Instalatorstwo telekomunikacyjne
Usługi IT
Telefonia internetowa
Powiązane produkty i usługi:
Agencja interaktywna, Elektryk, Instalacja odgromowa, Instalacje elektryczne, Alarmy
Kontakt
Adres
Ulica
Żeromskiego 34AKod pocztowy
05-850Miasto
Ożarów MazowieckiNIP
8371687923Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie, Opolskie, Śląskie, Podlaskie, Lubelskie, Kujawsko-pomorskie, Małopolskie, Zachodniopomorskie, Pomorskie, Lubuskie, Wielkopolskie, Podkarpackie, Świętokrzyskie, Łódzkie, Warmińsko-mazurskie, Dolnośląskie, Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
VARS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2005-01-03
NIP
8371687923
Regon
140002230
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
warszawski zachodni
Gmina
Ożarów Mazowiecki
Miejscowość
Ożarów Mazowiecki
Kod pocztowy
05850
Poczta
Ożarów Mazowiecki
Ulica
ul. Stefana Żeromskiego
Numer nieruchomości
34A
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6110Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ
Przeważające PKD
8220Z
DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
7733Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
7312C
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
6399Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
6312Z
DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
6311Z
PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
6209Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
6203Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
6202Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
6201Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
6190Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE POZOSTAŁEJ TELEKOMUNIKACJI
6120Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI BEZPRZEWODOWEJ, Z WYŁĄCZENIEM TELEKOMUNIKACJI SATELITARNEJ
6020Z
NADAWANIE PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH OGÓLNODOSTĘPNYCH I ABONAMENTOWYCH
6010Z
NADAWANIE PROGRAMÓW RADIOFONICZNYCH
5829Z
DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA
4791Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
4743Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4742Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA SPRZĘTU TELEKOMUNIKACYJNEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4741Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4652Z
SPRZEDAŻ HURTOWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I TELEKOMUNIKACYJNEGO ORAZ CZĘŚCI DO NIEGO
4651Z
SPRZEDAŻ HURTOWA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA
3320Z
INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA
3092Z
PRODUKCJA ROWERÓW I WÓZKÓW INWALIDZKICH