O nas
Firma HS NIERUCHOMOŚCI zajmuje się administrowaniem oraz zarządzaniem łódzkimi nieruchomościami komercyjnymi i mieszkaniowymi, bazując na ponad dziesięcioletnim doświadczeniu profesjonalnego zespołu.
Firma zajmuje się administrowaniem oraz zarządzaniem wspólnotami mieszkaniowymi na terenie Łodzi.
Oferta firmy HS NIERUCHOMOŚCI Zadządzanie i administrowanie nieruchomościami Łódź to przede wszystkim:
- zarządzanie nieruchomościami Łódź
- administrowanie nieruchomościami Łódź
- administrowanie wspólnotą mieszkaniową Łódź
- administrator nieruchomości Łódź
- zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi Łódź
- zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi w Łodzi
Biuro HS NIERUCHOMOŚCI mieści się w Łodzi. Firma obsługuje nieruchomości prywatne oraz małe i duże wspólnoty mieszkaniowe.
Firma zajmuje się administrowaniem oraz zarządzaniem wspólnotami mieszkaniowymi na terenie Łodzi.
Oferta firmy HS NIERUCHOMOŚCI Zadządzanie i administrowanie nieruchomościami Łódź to przede wszystkim:
- zarządzanie nieruchomościami Łódź
- administrowanie nieruchomościami Łódź
- administrowanie wspólnotą mieszkaniową Łódź
- administrator nieruchomości Łódź
- zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi Łódź
- zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi w Łodzi
Biuro HS NIERUCHOMOŚCI mieści się w Łodzi. Firma obsługuje nieruchomości prywatne oraz małe i duże wspólnoty mieszkaniowe.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Profesjonalny Sprzedawca
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Opinie
Na Oferteo od 5 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
Wszystkie
Zarządzanie nieruchomościami
641720
markValuePositive
Katarzyna
B
2022-09-10 12:03:45.466724
8434586
Zlecę obsługę prawną bloków mieszkalnych, 1 nieruchomości, Łódź
false
Profesjonalna, sprawna, przemiła obsługa petentów.
false
true
Oferty
Administrowanie nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych
OFERTA DLA WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ
Oferujemy Państwu świadczenie usług polegających na kompleksowej obsłudze nieruchomości mieszkalnych i mieszkalno – użytkowych położonych w Łodzi, na które składa się obsługa administracyjna, obsługa techniczna nieruchomości, obsługa prawno – księgowa, archiwizacja dokumentów.
BIEŻĄCE ADMINISTROWANIE
W ...ramach obsługi administracyjno - zarządczej zapewniamy:
• przygotowywanie umów z dostawcami i usługodawcami Wspólnoty, przeprowadzanie konkursów ofert, renegocjowanie umów, rekomendowanie najlepszych ofert oraz proponowanie optymalizacji finansowych związanych z zamówionymi usługami,
• zarządzanie, nadzór oraz kontrola nad realizacją umów i rozliczeń wszystkich usługodawców i dostawców Wspólnoty,
• szczegółowa kontrola nieruchomości przez administratora
• prowadzenie i aktualizacja dokumentacji Wspólnoty, prowadzenie rejestru dokumentów oraz ich archiwizacja (w biurze administratora lub w biurze zarządu WM),
• prowadzenie ewidencji lokali i ich użytkowników,
• udzielanie każdemu z właścicieli lokali informacji o sprawach dotyczących zarządzania nieruchomością wspólną oraz o rozliczeniach w zakresie dotyczącym indywidualnych lokali,
• zapewnienie właścicielom lokali dostępu do dokumentów Wspólnoty,
• występowanie do właścicieli lokali o zezwolenie na wstęp do lokalu, ilekroć jest to niezbędne do przeprowadzenia konserwacji, remontu albo usunięcia awarii w nieruchomości wspólnej, a także w celu wyposażenia budynku, jego części lub innych lokali w dodatkowe instalacje,
• organizacja i prowadzenie zebrań Wspólnoty, przygotowywanie projektów uchwał, zbieranie podpisów pod uchwałami w drodze indywidualnego zbierania głosów również poprzez systemy Internetowe,
• realizacja podjętych uchwał,
• ewidencjonowanie zgłoszeń o awariach, usterkach, zlecanie napraw, nadzór nad ich realizacją i odbiorem,
• wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych,
• nadzór nad realizacją remontów i modernizacji przeprowadzanych w ramach przyjętego planu gospodarczego oraz planu remontowego, zakończony protokolarnym odbiorem prac,
• opracowywanie planów remontów (rocznych i pięcioletnich) dla nieruchomości wraz
z oszacowaniem kosztów realizacji,
• organizowanie za pomocą wyspecjalizowanych podmiotów przeglądów serwisowych oraz przeglądów budowlanych wynikających z Prawa Budowlanego,
• prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego.
• raportowanie zadań wykonanych oraz przewidzianych do wykonania wraz z aktualnym statusem danej sprawy,
• egzekwowanie wykonania gwarancyjnych prac naprawczych, usuwania usterek, udzielania wszelkiej możliwej pomocy mieszkańcom,
• pozostałe działania na korzyść Wspólnoty takie jak reprezentowanie Wspólnoty na zewnątrz oraz w kontaktach między właścicielami, proponowanie metod na pozyskiwanie pożytków, np. z opłaty za wynajem powierzchni reklamowej w części wspólnej,
• podstawowa obsługa prawna. W przypadku szczególnie skomplikowanych spraw współpracujemy z kancelarią prawną, która specjalizuje się w obsłudze Wspólnot Mieszkaniowych.
KSIĘGOWOŚĆ
Obowiązki związane z księgowością wykonywać będziemy przy użyciu specjalistycznego oprogramowania Dom5 firmy Sacer. W ramach obsługi księgowej zapewniamy:
• internetowy, indywidualny dostęp każdego mieszkańca do swojego konta rozliczeń. Oprócz informacji księgowych na platformie zamieszczane będą ważne informacje dotyczące Wspólnoty,
• prowadzenie pozaksięgowej ewidencji kosztów zarządu nieruchomością wspólną, zaliczek uiszczanych na pokrycie tych kosztów oraz rozliczeń z innych tytułów na rzecz nieruchomości wspólnej w oparciu o podjęte uchwały i zgodnie z ustawą o własności lokali,
• przygotowywanie rozliczeń mediów dla lokali indywidualnych,
• czytelne rozliczanie płatności wnoszonych przez właścicieli lokali zgodnie z uchwałami Wspólnoty,
• udzielanie bieżącej informacji o stanie kont księgowych kartotek właścicieli,
• prowadzenie windykacji przedsądowej,
• prowadzenie rozliczeń, oraz stała kontrola prawidłowości otrzymanych od usługodawców rachunków i faktur. Każdy rachunek będzie weryfikowany i akceptowany przez administratora, zanim zostanie przedłożony do realizacji płatności,
• prowadzenie rachunku bankowego, cykliczne przygotowywanie paczek przelewów oraz przekazywanie ich do realizacji zarządowi (lub uprawnionemu organowi Wspólnoty). Przelewy wykonywane są elektronicznie,
• nadzór nad terminowym płaceniem podatków, ubezpieczeń i innych opłat publiczno – prawnych przypadających na nieruchomość wspólną,
• przygotowywanie projektów rocznych budżetów nieruchomości zawierających plany remontowo – modernizacyjne i korekty tych planów zgodnie z oczekiwaniami Zarządu Wspólnoty,
• sporządzanie czytelnych projektów rocznych sprawozdań finansowych Wspólnoty Mieszkaniowej, zgodnie z obowiązującym prawem.
Inne sprawy niewymienione powyżej, zgodne z charakterem i zakresem umowy zarządzania/administrowania nieruchomością wspólną.
Każdego dnia dbamy o najwyższą jakość naszych usług. Dla nas ważne jest zaufanie oraz satysfakcja naszych Klientów. Jesteśmy otwarci na wszelkiego rodzaju uwagi i sugestie, dlatego w razie jakichkolwiek pytań pozostaję do dyspozycji i zapraszam do skorzystania z naszej oferty.
Z poważaniem
Hanna Matusiak
Zarządca Nieruchomości
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Finanse
Zarządzanie nieruchomościami
Powiązane produkty i usługi:
Kredyt, Kredyt hipoteczny, Kupno mieszkania, Nieruchomości, Remont mieszkania, Remonty Łódź, Sprzątanie Łódź, Sprzątanie biur Łódź, Sprzątanie po remontach Łódź, Wykończenia wnętrz Łódź
O Firmie
Adres
Ulica
Gdańska 91 bud D lok 12Kod pocztowy
90-001Miasto
ŁódźNIP
831-155-80-04Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
czat, e-mail, telefon
Obszar działania
Łódzkie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
HS Nieruchomości Sebastian Matusiak
Imię (pierwsze)
SEBASTIAN
Drugie imię
STANISŁAW
Nazwisko
MATUSIAK
Data rozpoczęcia działalności
2019-02-23
NIP
8311558004
Regon
382648357
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ŁÓDZKIE
Powiat
Łódź
Gmina
Łódź-Śródmieście
Miejscowość
Łódź
Kod pocztowy
90432
Poczta
Łódź
Ulica
Aleja T. Kościuszki
Numer nieruchomości
67
Numer lokalu
1
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6832Z
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
Przeważające PKD
3311Z
NAPRAWA I KONSERWACJA METALOWYCH WYROBÓW GOTOWYCH
3314Z
NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH
4321Z
WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
4322Z
WYKONYWANIE INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, GAZOWYCH I KLIMATYZACYJNYCH
4331Z
TYNKOWANIE
4332Z
ZAKŁADANIE STOLARKI BUDOWLANEJ
4333Z
POSADZKARSTWO; TAPETOWANIE I OBLICOWYWANIE ŚCIAN
4334Z
MALOWANIE I SZKLENIE
4339Z
WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
4399Z
POZOSTAŁE SPECJALISTYCZNE ROBOTY BUDOWLANE, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
8110Z
DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
8121Z
NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
8122Z
SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
8129Z
POZOSTAŁE SPRZĄTANIE
8130Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI