Szanujemy Państwa czas, dlatego nasze usługi zawsze wykonujemy rzetelnie i terminowo.
W ramach prowadzonej działalności świadczę cztery główne rodzaje usług oraz inne dodatkowe usługi dostępne dla klientów.
1. Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, które obejmuje, m.in.:
- księgowanie dokumentów do podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
- pomoc w wyliczaniu zaliczek podatku dochodowego,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- sporządzenie i przekazywanie do właściwego urzędu rocznych rozliczeń podatkowych,
- prowadzenie dokumentacji i rozliczeń ZUS Przedsiębiorcy,
- pomoc w zakładaniu i likwidacji działalności.
2. Prowadzenie ewidencji ryczałtowej, które obejmuje, m.in.:
- księgowanie dokumentów do ewidencji przychodów,
- pomoc w wyliczaniu zaliczek podatku dochodowego,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- sporządzenie i przekazywanie do właściwego urzędu rocznych rozliczeń podatkowych,
- prowadzenie dokumentacji i rozliczeń ZUS Przedsiębiorcy,
- pomoc w zakładaniu i likwidacji działalności.
3. Kompleksowe prowadzenie rozliczeń VAT, które obejmuje, m.in.:
- prowadzenia ewidencji VAT sprzedaży i zakupu,
- sporządzanie deklaracji VAT, JPK i przekazywanie ich do urzędu skarbowego.
4. Obsługa kadrowo-płacowa, która obejmuje, m.in.:
- przygotowywanie i przekazywanie do ZUS zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego osób zatrudnionych oraz wyrejestrowań osób zwalnianych,
- sporządzanie miesięcznych list płac pracowników,
- pomoc przy obliczaniu miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób zatrudnionych,
- pomoc przy obliczaniu miesięcznych składek oraz sporządzaniu deklaracji ZUS i przesyłaniu ich w formie elektronicznej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
- sporządzanie oraz przesyłanie w formie elektronicznej do Urzędów Skarbowych obowiązujących deklaracji i rozliczeń (PIT-8AR, PIT-4R),
- sporządzanie na koniec roku kalendarzowego: raportów RMUA, kart wynagrodzeń pracowników, informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11),
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników (w tym umowa o pracę, informacja o warunkach zatrudnienia, świadectwo pracy),
- prowadzenie dokumentacji kadrowej (tzw. teczek akt osobowych).
- prowadzenie ewidencji urlopów oraz innych przerw w wykonywaniu pracy,
- pomoc przy opracowywaniu regulaminów pracy, wynagrodzeń, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych itp.
5. Inne usługi, takie jak:
- możliwość przygotowywania do realizacji przelewów w systemie bankowym klienta,
- wystawianie not odsetkowych, wezwań do zapłaty,
- sporządzenie raportów kasowych,
- sporządzenie sprawozdania do GUS,
- występowanie o zaświadczenie A1,
- przygotowanie i wysłanie wniosku o wydanie zaświadczenia (Urząd Skarbowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych i inne),
- rozliczanie delegacji krajowych/zagranicznych pracownika/właściciela (wyliczenie, przygotowanie i opracowanie dokumentacji),
- rozliczanie czasu pracy kierowców,
- wystawienie rachunku, faktury VAT, faktury VAT korygującej, upomnienia, wezwania do zapłaty,
- wystawienie i wysłanie noty korygującej, potwierdzenia sald, wysyłka PIT-11 i RMUA do pracownika listem poleconym,
- wydruki dokumentów dostarczanych w formie elektronicznej,
- skanowanie dokumentów na życzenie klienta,
- inne czynności na zlecenie klienta.
Księgowość to usługa, na której nie można oszczędzać. Małe firmy często to robią, próbują rozliczać się we własnym zakresie, lecz mając poczucie bezpieczeństwa, biznes pracuje lepiej – to jest udowodnione!
Zapraszamy Państwa do współpracy.
Kujawsko-pomorskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Biuro rachunkowe, Doradca finansowy, Doradztwo podatkowe, Kredyt, Kredyt dla firm, Księgowość Rypin
1. Dokumentacja i ewidencja personalna pracowników:
prowadzenie akt osobowych,
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (min. umowa o pracę, wypowiedzenie, świadectwo pracy, inne),
prowadzenie dokumentacji dotyczącej potwierdzania obecności oraz absencji pracowników,
prowadzen...
sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
zapis przychodów w ewidencji sprzedaży,
wyliczenie zobowiązania podatkowego,
prowadzenie rejestru nabyć i ewidencji dostaw VAT,
prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
prowadzenie ewidencji wyposażenia,
spo...
sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
księgowanie zdarzeń gospodarczych w PKPiR,
prowadzenie rejestru nabyć i ewidencji dostaw VAT,
prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
prowadzenie ewidencji wyposażenia,
sporządzanie deklaracji podatkowych oraz pli...
Nazwa firmy | Firma Usługowa ASPECT SM Maryna Illicheva |
Imię (pierwsze) | MARYNA |
Nazwisko | ILLICHEVA |
Data rozpoczęcia działalności | 2022-11-01 |
NIP | 9532331446 |
Regon | 523498848 |
Kraj | Polska |
Województwo | KUJAWSKO-POMORSKIE |
Powiat | rypiński |
Gmina | Skrwilno |
Miejscowość | Przywitowo |
Kod pocztowy | 87510 |
Numer nieruchomości | 47 |
Organ rejestrowy | MINISTER ROZWOJU I TECHNOLOGII |
Data powstania | 2022-11-01 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Firma kompetentna i terminowa. Już od kilku lat współpracujemy razem. Sprawy załatwiane bardzo szybko i profesjonalnie. Jest stały kontakt telefoniczny czy droga internetową. Nie ogranicza się do księgowania, naliczania wynagrodzeń, ale służy także radą i pomaga znaleźć optymalne rozwiązania. Polecam.