Zobacz wszystkie (8)
O nas
Szanujemy Państwa czas, dlatego nasze usługi zawsze wykonujemy rzetelnie i terminowo.
W ramach prowadzonej działalności świadczę cztery główne rodzaje usług oraz inne dodatkowe usługi dostępne dla klientów.
1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych,
2. Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ewidencji ryczałtowej, które obejmuje, m.in.:
- ewidencjonowanie dokumentów,
- pomoc w wyliczaniu zaliczek podatku dochodowego,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- sporządzenie i przekazywanie do właściwego urzędu rocznych rozliczeń podatkowych,
- prowadzenie dokumentacji i rozliczeń ZUS Przedsiębiorcy,
- pomoc w zakładaniu i likwidacji działalności.
3. Kompleksowe prowadzenie rozliczeń VAT, które obejmuje, m.in.:
- prowadzenia ewidencji VAT sprzedaży i zakupu,
- sporządzanie deklaracji VAT, JPK i przekazywanie ich do urzędu skarbowego.
4. Obsługa kadrowo-płacowa, która obejmuje, m.in.:
- przygotowywanie i przekazywanie do ZUS zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego osób zatrudnionych oraz wyrejestrowań osób zwalnianych,
- sporządzanie miesięcznych list płac pracowników,
- pomoc przy obliczaniu miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób zatrudnionych,
- pomoc przy obliczaniu miesięcznych składek oraz sporządzaniu deklaracji ZUS i przesyłaniu ich w formie elektronicznej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
- sporządzanie oraz przesyłanie w formie elektronicznej do Urzędów Skarbowych obowiązujących deklaracji i rozliczeń (PIT-8AR, PIT-4R),
- sporządzanie na koniec roku kalendarzowego: raportów RMUA, kart wynagrodzeń pracowników, informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11),
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników (w tym umowa o pracę, informacja o warunkach zatrudnienia, świadectwo pracy),
- prowadzenie dokumentacji kadrowej (tzw. teczek akt osobowych).
- prowadzenie ewidencji urlopów oraz innych przerw w wykonywaniu pracy,
- pomoc przy opracowywaniu regulaminów pracy, wynagrodzeń, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych itp.
5. Inne usługi, takie jak:
- możliwość przygotowywania do realizacji przelewów w systemie bankowym klienta,
- wystawianie not odsetkowych, wezwań do zapłaty,
- sporządzenie raportów kasowych,
- sporządzenie sprawozdania do GUS,
- występowanie o zaświadczenie A1,
- przygotowanie i wysłanie wniosku o wydanie zaświadczenia (Urząd Skarbowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych i inne),
- rozliczanie delegacji krajowych/zagranicznych pracownika/właściciela (wyliczenie, przygotowanie i opracowanie dokumentacji),
- rozliczanie czasu pracy kierowców,
- wystawienie rachunku, faktury VAT, faktury VAT korygującej, upomnienia, wezwania do zapłaty,
- wystawienie i wysłanie noty korygującej, potwierdzenia sald, wysyłka PIT-11 i RMUA do pracownika listem poleconym,
- wydruki dokumentów dostarczanych w formie elektronicznej,
- skanowanie dokumentów na życzenie klienta,
- inne czynności na zlecenie klienta.
Księgowość to usługa, na której nie można oszczędzać. Małe firmy często to robią, próbują rozliczać się we własnym zakresie, lecz mając poczucie bezpieczeństwa, biznes pracuje lepiej – to jest udowodnione!
Zapraszamy Państwa do współpracy.
W ramach prowadzonej działalności świadczę cztery główne rodzaje usług oraz inne dodatkowe usługi dostępne dla klientów.
1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych,
2. Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ewidencji ryczałtowej, które obejmuje, m.in.:
- ewidencjonowanie dokumentów,
- pomoc w wyliczaniu zaliczek podatku dochodowego,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- sporządzenie i przekazywanie do właściwego urzędu rocznych rozliczeń podatkowych,
- prowadzenie dokumentacji i rozliczeń ZUS Przedsiębiorcy,
- pomoc w zakładaniu i likwidacji działalności.
3. Kompleksowe prowadzenie rozliczeń VAT, które obejmuje, m.in.:
- prowadzenia ewidencji VAT sprzedaży i zakupu,
- sporządzanie deklaracji VAT, JPK i przekazywanie ich do urzędu skarbowego.
4. Obsługa kadrowo-płacowa, która obejmuje, m.in.:
- przygotowywanie i przekazywanie do ZUS zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego osób zatrudnionych oraz wyrejestrowań osób zwalnianych,
- sporządzanie miesięcznych list płac pracowników,
- pomoc przy obliczaniu miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób zatrudnionych,
- pomoc przy obliczaniu miesięcznych składek oraz sporządzaniu deklaracji ZUS i przesyłaniu ich w formie elektronicznej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
- sporządzanie oraz przesyłanie w formie elektronicznej do Urzędów Skarbowych obowiązujących deklaracji i rozliczeń (PIT-8AR, PIT-4R),
- sporządzanie na koniec roku kalendarzowego: raportów RMUA, kart wynagrodzeń pracowników, informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11),
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników (w tym umowa o pracę, informacja o warunkach zatrudnienia, świadectwo pracy),
- prowadzenie dokumentacji kadrowej (tzw. teczek akt osobowych).
- prowadzenie ewidencji urlopów oraz innych przerw w wykonywaniu pracy,
- pomoc przy opracowywaniu regulaminów pracy, wynagrodzeń, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych itp.
5. Inne usługi, takie jak:
- możliwość przygotowywania do realizacji przelewów w systemie bankowym klienta,
- wystawianie not odsetkowych, wezwań do zapłaty,
- sporządzenie raportów kasowych,
- sporządzenie sprawozdania do GUS,
- występowanie o zaświadczenie A1,
- przygotowanie i wysłanie wniosku o wydanie zaświadczenia (Urząd Skarbowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych i inne),
- rozliczanie delegacji krajowych/zagranicznych pracownika/właściciela (wyliczenie, przygotowanie i opracowanie dokumentacji),
- rozliczanie czasu pracy kierowców,
- wystawienie rachunku, faktury VAT, faktury VAT korygującej, upomnienia, wezwania do zapłaty,
- wystawienie i wysłanie noty korygującej, potwierdzenia sald, wysyłka PIT-11 i RMUA do pracownika listem poleconym,
- wydruki dokumentów dostarczanych w formie elektronicznej,
- skanowanie dokumentów na życzenie klienta,
- inne czynności na zlecenie klienta.
Księgowość to usługa, na której nie można oszczędzać. Małe firmy często to robią, próbują rozliczać się we własnym zakresie, lecz mając poczucie bezpieczeństwa, biznes pracuje lepiej – to jest udowodnione!
Zapraszamy Państwa do współpracy.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Na Oferteo od 3 lat
| 2 współprace
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
Wszystkie
Kadry i płace
1010853
markValuePositive
EuroAsia Cargo Sp. z o.o.
2025-06-24 10:44:25.647576
12507040
Dam zlecenie na kompleksową obsługę kadr i płac, 21 lub więcej, Wrocław
false
Rekomenduję. Bardzo profesjonalnie i odpowiedzialnie podchodzi do pracy.
false
true
1010659
markValuePositive
Agnieszka
2025-06-23 17:13:55.268017
-1
false
Współpraca przebiega wzorowo. Usługi świadczone są rzetelnie, terminowo i z pełnym zaangażowaniem. Komunikacja jest klarowna, a wszelkie zagadnienia podatkowe i księgowe wyjaśniane w przystępny sposób. Zdecydowanie polecam firmom, które cenią sobie spokój i profesjonalne wsparcie.
false
true
1010326
markValuePositive
R.G.
2025-06-22 11:00:43.540582
-1
false
Świetna ekspertka, z miłym podejściem do ludzi, w każdej chwili gotowa na kontakt i wyjaśnienie kruczków prawnych, kiedy wszystko jest w porządku wykonuje swoje zobowiązania profesjonalnie i bez zabierania czasu, w bardzo przystępnych cenach.
false
true
1010139
markValuePositive
Paweł
2025-06-21 04:20:47.730333
-1
false
Współpracuję z tą księgową od ponad roku i mogę ją szczerze polecić. Kompetentna, dokładna, zawsze odpowiada na pytania i trzyma rękę na pulsie zmian w polskim prawie. Pomogła mi poprawnie zarejestrować działalność — nigdy nie było żadnych problemów z urzędem skarbowym ani ZUS-em.
Szczególnie cenię sobie szybki kontakt i jasne wyjaśnienia nawet najbardziej skomplikowanych kwestii.
Zdecydowanie polecam wszystkim, którzy chcą prowadzić biznes w Polsce spokojnie i bez stresu.
false
true
781226
markValuePositive
Transport
K
2023-09-22 09:50:39.769091
-1
false
Firma kompetentna i terminowa. Już od kilku lat współpracujemy razem. Sprawy załatwiane bardzo szybko i profesjonalnie. Jest stały kontakt telefoniczny czy droga internetową. Nie ogranicza się do księgowania, naliczania wynagrodzeń, ale służy także radą i pomaga znaleźć optymalne rozwiązania. Polecam.
false
false
Oferty
Kadry i płace
1. Dokumentacja i ewidencja personalna pracowników:
prowadzenie akt osobowych,
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (min. umowa o pracę, wypowiedzenie, świadectwo pracy, inne),
prowadzenie dokumentacji dotyczącej potwierdzania obecności oraz absencji pracowników,
prowadzen...ie ewidencji czasu pracy,
sporządzanie harmonogramów czasu pracy,
sporządzanie regulaminów wewnętrznych pracodawcy (regulamin pracy, regulamin wynagradzania, regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych).
2. Dokumentacja i ewidencja związana z umowami o pracę:
sporządzenie listy płac,
prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników,
sporządzanie deklaracji podatkowych.
3. Dokumentacja umów-zleceń i umów o dzieło:
prowadzenie ewidencji podatkowej zleceniobiorców,
przygotowywanie umów zleceń / o dzieło,
sporządzenie listy płac umów-zleceń / o dzieło,
sporządzenie deklaracji podatkowych.
4. Prowadzenie dokumentacji ZUS:
sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS,
sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS,
przygotowywanie raportów RMUA,
wszelkie dokumenty do ZUS przekazujemy drogą elektroniczną z wykorzystaniem własnego podpisu elektronicznego.
Ewidencje podatkowe ryczałtu ewidencjonowanego
sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
zapis przychodów w ewidencji sprzedaży,
wyliczenie zobowiązania podatkowego,
prowadzenie rejestru nabyć i ewidencji dostaw VAT,
prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
prowadzenie ewidencji wyposażenia,
spo...rządzenie zeznania rocznego,
wszystkie zeznania i deklaracje przekazujemy do US elektronicznie.
Podatkowa księga przychodów i rozchodów
sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
księgowanie zdarzeń gospodarczych w PKPiR,
prowadzenie rejestru nabyć i ewidencji dostaw VAT,
prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
prowadzenie ewidencji wyposażenia,
sporządzanie deklaracji podatkowych oraz pli...ków JPK,
sporządzenie zeznania rocznego,
wszystkie zeznania i deklaracje przekazujemy do US elektronicznie.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Kadry i płace
Pełna księgowość
Powiązane produkty i usługi:
Biuro rachunkowe, Doradca finansowy, Doradztwo podatkowe, Kredyt, Kredyt dla firm, Biznes plan Rypin, Wirtualne biuro Rypin
O Firmie
Adres
Ulica
Przywitowo 47Kod pocztowy
87-510Miasto
SkrwilnoNIP
953-233-14-46Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
czat, e-mail, telefon
Obszar działania
Opolskie, Małopolskie, Lubelskie, Świętokrzyskie, Łódzkie, Podlaskie, Mazowieckie, Pomorskie, Zachodniopomorskie, Śląskie, Lubuskie, Podkarpackie, Dolnośląskie, Wielkopolskie, Warmińsko-mazurskie, Kujawsko-pomorskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
Firma Usługowa ASPECT SM Maryna Illicheva
Imię (pierwsze)
MARYNA
Nazwisko
ILLICHEVA
Data rozpoczęcia działalności
2022-11-01
NIP
9532331446
Regon
523498848
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Powiat
rypiński
Gmina
Skrwilno
Miejscowość
Przywitowo
Kod pocztowy
87510
Numer nieruchomości
47
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
8219Z
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA