O nas
Euro-Eko-Consalting jest prężnie rozwijającą się firmą świadczącą usługi z zakresu ochrony środowiska oraz przygotowywania i opracowywania dokumentów wymaganych do uzyskania dotacji z funduszy Unii Europejskiej. Obecnie firma kontynuuje swój rozwój poprzez ciągłe pogłębianie wiedzy i poszerzanie grona klientów. Nasze usługi realizujemy przy współudziale szeregu doświadczonych specjalistów.
Specjalizujemy się w uzyskiwaniu dofinansowania z:
- Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka;
- Regionalnych Programów Operacyjnych
(województwa kujawsko-pomorskiego);
- Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
(dotacje dla mikroprzedsiębiorstw);
- Programu Kapitał Ludzki
(dotacje w ramach działania 8.1.1, 5.2.1)
Nasza oferta kierowana jest dla firm oraz jednostek samorządu terytorialnego.
Więcej na stronie internetowej: http://www.euro-eco-consalting.pl/
Specjalizujemy się w uzyskiwaniu dofinansowania z:
- Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka;
- Regionalnych Programów Operacyjnych
(województwa kujawsko-pomorskiego);
- Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
(dotacje dla mikroprzedsiębiorstw);
- Programu Kapitał Ludzki
(dotacje w ramach działania 8.1.1, 5.2.1)
Nasza oferta kierowana jest dla firm oraz jednostek samorządu terytorialnego.
Więcej na stronie internetowej: http://www.euro-eco-consalting.pl/
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej związanej z konkursem 5.3 RPO WK-P
Kujawsko-pomorskie
6150.00 zł
Przedstawiamy Państwu ofertę, która obejmuje opracowanie dokumentacji aplikacyjnej związanej z konkursem 5.3 Wspieranie przedsiębiorstw w zakresie dostosowania do wymogów ochrony środowiska.
Nabór na konkurs rozpoczyna się od 02.12.2013 do 13.12.2013
W ramach konkursu do wsparcia przewidziano następujące typy projektów:
- wprowadzanie techno...logii eliminujących szkodliwe oddziaływania, poprzez zapobieganie i ograniczanie ładunku zanieczyszczeń do środowiska, a także eliminujących lub ograniczających emisje do środowiska (tzw. „urządzenia końca rury”),
- wprowadzanie technologii ograniczających zapotrzebowanie na energię, surowce energetyczne, polegających na zastępowaniu surowców pierwotnych surowcami wtórnymi z odpadów, redukujących wytwarzanie odpadów,
- budowa lub unowocześnianie oczyszczalni lub podczyszczalni ścieków przemysłowych,
- wprowadzenie technologii ograniczających zużycie wody, odprowadzanie substancji niebezpiecznych wraz ze ściekami,
- rozbudowa lub unowocześnianie instalacji spalania paliw i systemów ciepłowniczych unowocześnianie urządzeń lub wyposażenie instalacji spalania paliw w urządzenia lub instalacje do ograniczenia emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych (instalacje ochrony powietrza nieprzekraczające 50 MW),
- budowa, rozbudowa lub unowocześnianie instalacji do odzysku i unieszkodliwiania odpadów przemysłowych, w tym opakowaniowych i poużytkowych, w tym po substancjach niebezpiecznych,
- budowa, rozbudowa lub unowocześnianie instalacji do przekształcania odpadów w celu ułatwienia ich magazynowania, transportu, przygotowania do odzysku lub unieszkodliwiania,
- zastosowanie efektywnych systemów zarządzania środowiskiem.
Zespół konsultingowy tworzą współpracujący z nami uznani specjaliści posiadający odpowiednią wiedzę i praktyczne doświadczenie w zakresie pozyskiwania funduszy strukturalnych.
Więcej informacji: tel. (52) 348 43 53, fax. (52) 373 35 88, ul. Sokola 3/11U, 85-172 Bydgoszcz, e-mail: biuro@euro-eco-consalting.pl
Zachęcamy do współpracy.
Ochrona danych osobowych dla Urzędów Gmin
Polska
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z aktualną ofertą naszej firmy. Staramy się dopasowywać do oczekiwań naszych klientów i sukcesywnie poszerzać obszar oferowanych przez nas usług. Dokładamy wszelkich starań, aby usługi przez nas oferowane były wykonywane należycie i na najwyższym poziomie. Nasi konsultanci to doświadczeni specjaliści z zakresu oc...hrony danych osobowych – trenerzy i prawnicy oraz certyfikowani audytorzy ochrony danych osobowych. Nasza oferta kierowana jest do jednostek samorządu terytorialnego oraz firm polskich. Dobra znajomość rynku usług szkoleniowych i doświadczenie w ich realizacji powoduje, że chcemy zaoferować Państwu zorganizowanie i przeprowadzenie audytu, wdrożenia lub szkolenia przez specjalistów z zakresu ochrony danych osobowych.
Wejście w życie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. poz. 526) spowodowało obowiązek przeprowadzenia okresowego audytu wewnętrznego w zakresie bezpieczeństwa informacji w podmiotach realizujących zadania publiczne, nie rzadziej niż raz na rok.
W podmiotach, w których system zarządzania bezpieczeństwem informacji został opracowany na podstawie Polskiej Normy PN-ISO/IEC 27001, wymagania określone w § 20 ust. 1 i 2 rozporządzenia uznaje się za spełnione. W takich podmiotach nie ma konieczności dokonywania dodatkowych/odrębnych audytów wewnętrznych, bowiem audytowanie jest jednym z już funkcjonujących elementów systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji opisanym w normach.
Jednostki, które nie wdrożyły systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, zgodnie z normami wskazanymi w § 20 ust. 3 rozporządzenia, są zobowiązane, zgodnie z § 20 ust. 2 pkt 14 rozporządzenia, do zapewnienia okresowego audytu wewnętrznego w zakresie bezpieczeństwa informacji nie rzadziej niż raz na rok.
Zgodnie z opinią Ministerstwa Finansów oraz Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji Kryteriami przy wyborze osób/komórek organizacyjnych prowadzących audyt w zakresie bezpieczeństwa informacji należy kierować się przede wszystkim: odpowiednimi kwalifikacjami, doświadczeniem, znajomością metodyki audytu w zakresie bezpieczeństwa informacji, a także niezależnością od obszaru audytowanego.
DANE OSOBOWE
Administrator Danych, który nie wypełnia obowiązków nałożonych na niego przez ustawę i rozporządzenia, między innymi w zakresie rejestracji zbioru danych osobowych, legalności
przetwarzania informacji oraz zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych może zostać pociągnięty do odpowiedzialności:
- karnej — grzywna, ograniczenie lub pozbawienie wolności do lat 3 (dla osoby fizycznej – Wójt, Burmistrz, Prezydent, Sekretarz, Starosta, ABI/ASI. Informatyk – zgodnie z zakresem obowiązków i odpowiedzialności);
- administracyjnej — wymóg poprawienia błędów, a nawet usunięcia zgromadzonych danych
(jednostka samorządu terytorialnego, organ);
- dyscyplinarnej — dotyczy pracowników i może doprowadzić do zwolnienia dyscyplinarnego (np. pracownicy samorządowi);
- odszkodowawczej — odszkodowanie w przypadku naruszenia praw osoby lub wyrządzenia
szkody majątkowej lub krzywdy.
Najbardziej dotkliwą karą, na którą można narazić się nie przestrzegając wymogów ustawy jest
pozbawienie wolności do lat 3. Stosowana jest również grzywna oraz kara ograniczenia wolności
(art. 49-54 ustawy).
1. W razie stwierdzenia, że działanie lub zaniechanie kierownika (organu) jednostki organizacyjnej, jej pracownika lub innej osoby fizycznej będącej administratorem danych wyczerpuje znamiona przestępstwa określonego w ustawie, Generalny Inspektor kieruje do organu powołanego do ścigania przestępstw zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa, dołączając dowody dokumentujące podejrzenie (art. 19 ustawy).
2. Kto przetwarza w zbiorze dane osobowe, choć ich przetwarzanie nie jest dopuszczalne albo do
których przetwarzania nie jest uprawniony, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
pozbawienia wolności do lat 2. (art. 49 ustawy, ust. 1) Jeżeli czyn określony powyżej dotyczy danych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub filozoficzne, przynależność wyznaniową, partyjną lub związkową, danych o stanie zdrowia, kodzie genetycznym, nałogach lub życiu seksualnym, sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 3. (art. 49 ustawy, ust. 2)
3. Kto administrując zbiorem danych przechowuje w zbiorze dane osobowe niezgodnie z celem
utworzenia zbioru, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
roku (art. 50 ustawy).
4. Kto administrując zbiorem danych lub będąc obowiązany do ochrony danych osobowych udostępnia je lub umożliwia dostęp do nich osobom nieupoważnionym, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. (art. 50 ustawy, ust. 1).Jeżeli sprawca działa nieumyślnie, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku. (art. 50 ustawy, ust. 2).
5. Kto administrując danymi narusza choćby nieumyślnie obowiązek zabezpieczenia ich przed zabraniem przez osobę nieuprawnioną, uszkodzeniem lub zniszczeniem, podlega grzywnie, karze
ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku (art. 52 ustawy).
6. Kto będąc do tego obowiązany nie zgłasza do rejestracji zbioru danych, podlega grzywnie,
karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku (art. 53 ustawy).
Od 7 marca 2011 roku, zgodnie ze znowelizowanym art. 12 pkt 3 ustawy o ochronie danych osobowych, GIODO może nakładać na podmioty, które nie wykonują jego decyzji administracyjnych, grzywny w celu przymuszenia. Brak dokumentacji i naruszenie przepisów ustawy może wiązać się zatem nałożeniem grzywny w wysokości:
- dla osób prawnych i jednostek organizacyjnych (gmina, miasto, starostwo, szkoła, OPS, zakład gospodarki komunalnej, biblioteka, PUP etc) do 50 000 zł za każde uchybienie, ale nie więcej niż 200 000 zł w jednym postępowaniu egzekucyjnym
- na osobę fizyczną do 10 000 zł za każde uchybienie, ale nie więcej niż 50 000 zł w jednym postępowaniu egzekucyjnym (art. 12 ustawy o ochronie danych osobowych).
AUDYT
Audyt stanu danych osobowych obejmuje:
- sprawdzenie przyjętej polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych.
- sprawdzenie przyjętej instrukcji zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych.
- sprawdzenie prawidłowości zarządzania systemem informatycznym przetwarzającym dane
osobowe.
- sprawdzenie działań związanych z polityką szkoleń i dopuszczania osób do danych osobowych.
- weryfikację wypełniania obowiązku informacyjnego (poprawności klauzul informacyjnych
oraz oświadczeń na formularzach do zbierania danych osobowych).
- weryfikację umów związanych z powierzeniem danych innym podmiotom.
- weryfikację wypełnienia wymogów bezpieczeństwa dla systemów informatycznych przetwarzających dane osobowe.
- weryfikację celu przetwarzania danych i weryfikację podstaw prawnych.
- ocenę poprawności wypełniania wniosków do GIODO i ich aktualizacji.
- ocenę zabezpieczeń obszaru przetwarzania danych osobowych.
- ocenę procedur postępowania w sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych.
- ocenę procedur dotyczących udostępniania danych osobowych.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów proponujemy Państwu indywidualny dobór wariantów w zależności od Państwa potrzeb. Poniżej przedstawiamy przykładowe warianty:
WARIANT I - cena 5 000 zł netto
Przeprowadzenie audytu wewnętrznego w zakresie bezpieczeństwa informacji obejmującego:
1. Badanie dokumentacji wynikającej z przepisów o ochronie danych osobowych.
2. Wizyta w jednostce obejmująca badanie zabezpieczeń systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji – organizacyjne i sprzętowe.
3. Raport audytu – wykonanie i omówienie.
Szacunkowy czas trwania audytu zależny od wielkości jednostki – do 3 dni roboczych rozłożonych w czasie.
WARIANT II - cena 8 500 zł netto
Przygotowanie jednostki realizującej zadania publiczne do spełnienia wymagań określonych w przepisach prawa w zakresie bezpieczeństwa informacji.
1. Badanie dokumentacji wynikającej z przepisów o ochronie danych osobowych.
2. Wizyta w jednostce oraz przeprowadzenie audytu wstępnego.
3. Wprowadzenie zmian do obowiązującej dokumentacji lub ewentualne sporządzenie nowej dokumentacji.
4. Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji.
5. Przeprowadzenie audytu końcowego.
Szacunkowy czas trwania usługi zależny od wielkości jednostki – do 5 dni roboczych rozłożonych w czasie.
WARIANT III - cena 7 000 zł netto
Doradztwo w zakresie bezpieczeństwa informacji wraz z przeprowadzeniem audytu obejmujące:
1. Badanie dokumentacji wynikającej z przepisów o ochronie danych osobowych.
2. Wizyta w jednostce oraz przeprowadzenie audytu wstępnego na podstawie którego pracownicy jednostki wdrożą odpowiednie zabezpieczenia i zmiany w systemie zarządzania bezpieczeństwem informacji. W tym czasie prowadzone jest doradztwo w zakresie stosowanych rozwiązań.
3. Przeprowadzenie audytu końcowego.
Szacunkowy czas trwania usługi zależny od wielkości jednostki – do 3 dni roboczych rozłożonych w czasie.
Zapraszamy do kontaktu.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Usługi dla firmy, biura
Fundusze i dotacje unijne
Dotacje dla osób prywatnych
Doradztwo rekrutacyjne i personalne
Usługi inne
Ochrona środowiska
Powiązane produkty i usługi:
Doradca podatkowy, Koszenie trawy, Kredyt, Księgowość, Pełna księgowość, Pielęgnacja ogrodów Bydgoszcz, Prace ogrodnicze Bydgoszcz, Prowadzenie księgowości Bydgoszcz, Administrator nieruchomości Bydgoszcz, Wycinanie drzew Bydgoszcz
O Firmie
Adres
Ulica
Sokola 3/11UKod pocztowy
85-172Miasto
BydgoszczNIP
953-15-62-646Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie, Pomorskie, Łódzkie, Kujawsko-pomorskie, Wielkopolskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
DOMINIK BARYŁKA 1. PUNKT FINANSOWY 2.EURO - EKO - CONSALTING S.C. DOMINIK BARYŁKA, AGNIESZKA BARYŁKA
Imię (pierwsze)
DOMINIK
Nazwisko
BARYŁKA
Data rozpoczęcia działalności
2001-07-02
NIP
9531562646
Regon
092440210
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Powiat
Bydgoszcz
Gmina
Bydgoszcz
Miejscowość
Bydgoszcz
Kod pocztowy
85172
Ulica
ul. Sokola
Numer nieruchomości
3
Numer lokalu
11U
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6622Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH
Przeważające PKD
4611Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ PŁODÓW ROLNYCH, ŻYWYCH ZWIERZĄT, SUROWCÓW DLA PRZEMYSŁU TEKSTYLNEGO I PÓŁPRODUKTÓW
4612Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ PALIW, RUD, METALI I CHEMIKALIÓW PRZEMYSŁOWYCH
4613Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ DREWNA I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
4614Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ MASZYN, URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH, STATKÓW I SAMOLOTÓW
4615Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ MEBLI, ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO I DROBNYCH WYROBÓW METALOWYCH
4616Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ WYROBÓW TEKSTYLNYCH, ODZIEŻY, WYROBÓW FUTRZARSKICH, OBUWIA I ARTYKUŁÓW SKÓRZANYCH
4617Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH
4618Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW SPECJALIZUJĄCYCH SIĘ W SPRZEDAŻY POZOSTAŁYCH OKREŚLONYCH TOWARÓW
4619Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ TOWARÓW RÓŻNEGO RODZAJU
4621Z
SPRZEDAŻ HURTOWA ZBOŻA, NIEPRZETWORZONEGO TYTONIU, NASION I PASZ DLA ZWIERZĄT
4622Z
SPRZEDAŻ HURTOWA KWIATÓW I ROŚLIN
4623Z
SPRZEDAŻ HURTOWA ŻYWYCH ZWIERZĄT
4624Z
SPRZEDAŻ HURTOWA SKÓR
4631Z
SPRZEDAŻ HURTOWA OWOCÓW I WARZYW
4632Z
SPRZEDAŻ HURTOWA MIĘSA I WYROBÓW Z MIĘSA
4633Z
SPRZEDAŻ HURTOWA MLEKA, WYROBÓW MLECZARSKICH, JAJ, OLEJÓW I TŁUSZCZÓW JADALNYCH
4634A
SPRZEDAŻ HURTOWA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
4634B
SPRZEDAŻ HURTOWA NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH
4635Z
SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW TYTONIOWYCH
4636Z
SPRZEDAŻ HURTOWA CUKRU, CZEKOLADY, WYROBÓW CUKIERNICZYCH I PIEKARSKICH
4637Z
SPRZEDAŻ HURTOWA HERBATY, KAWY, KAKAO I PRZYPRAW
4638Z
SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁEJ ŻYWNOŚCI, WŁĄCZAJĄC RYBY, SKORUPIAKI I MIĘCZAKI
4639Z
SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH
4641Z
SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW TEKSTYLNYCH
4642Z
SPRZEDAŻ HURTOWA ODZIEŻY I OBUWIA
4643Z
SPRZEDAŻ HURTOWA ELEKTRYCZNYCH ARTYKUŁÓW UŻYTKU DOMOWEGO
4644Z
SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW PORCELANOWYCH, CERAMICZNYCH I SZKLANYCH ORAZ ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH
4645Z
SPRZEDAŻ HURTOWA PERFUM I KOSMETYKÓW
4646Z
SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH I MEDYCZNYCH
4647Z
SPRZEDAŻ HURTOWA MEBLI, DYWANÓW I SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO
4648Z
SPRZEDAŻ HURTOWA ZEGARKÓW, ZEGARÓW I BIŻUTERII
4649Z
SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW UŻYTKU DOMOWEGO
4651Z
SPRZEDAŻ HURTOWA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA
4652Z
SPRZEDAŻ HURTOWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I TELEKOMUNIKACYJNEGO ORAZ CZĘŚCI DO NIEGO
4661Z
SPRZEDAŻ HURTOWA MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH ORAZ DODATKOWEGO WYPOSAŻENIA
4662Z
SPRZEDAŻ HURTOWA OBRABIAREK
4663Z
SPRZEDAŻ HURTOWA MASZYN WYKORZYSTYWANYCH W GÓRNICTWIE, BUDOWNICTWIE ORAZ INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ
4664Z
SPRZEDAŻ HURTOWA MASZYN DLA PRZEMYSŁU TEKSTYLNEGO ORAZ MASZYN DO SZYCIA I MASZYN DZIEWIARSKICH
4665Z
SPRZEDAŻ HURTOWA MEBLI BIUROWYCH
4666Z
SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH
4669Z
SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH MASZYN I URZĄDZEŃ
4671Z
SPRZEDAŻ HURTOWA PALIW I PRODUKTÓW POCHODNYCH
4672Z
SPRZEDAŻ HURTOWA METALI I RUD METALI
4673Z
SPRZEDAŻ HURTOWA DREWNA, MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYPOSAŻENIA SANITARNEGO
4674Z
SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW METALOWYCH ORAZ SPRZĘTU I DODATKOWEGO WYPOSAŻENIA HYDRAULICZNEGO I GRZEJNEGO
4675Z
SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW CHEMICZNYCH
4676Z
SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH PÓŁPRODUKTÓW
4677Z
SPRZEDAŻ HURTOWA ODPADÓW I ZŁOMU
4690Z
SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA
4711Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH Z PRZEWAGĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH
4719Z
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4721Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA OWOCÓW I WARZYW PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4722Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA MIĘSA I WYROBÓW Z MIĘSA PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4723Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA RYB, SKORUPIAKÓW I MIĘCZAKÓW PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4724Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PIECZYWA, CIAST, WYROBÓW CIASTKARSKICH I CUKIERNICZYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4725Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH I BEZALKOHOLOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4726Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW TYTONIOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4729Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁEJ ŻYWNOŚCI PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4730Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PALIW DO POJAZDÓW SILNIKOWYCH NA STACJACH PALIW
4741Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4742Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA SPRZĘTU TELEKOMUNIKACYJNEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4743Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4751Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW TEKSTYLNYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4752Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA DROBNYCH WYROBÓW METALOWYCH, FARB I SZKŁA PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4753Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA DYWANÓW, CHODNIKÓW I INNYCH POKRYĆ PODŁOGOWYCH ORAZ POKRYĆ ŚCIENNYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4754Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA ELEKTRYCZNEGO SPRZĘTU GOSPODARSTWA DOMOWEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4759Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA MEBLI, SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO I POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW UŻYTKU DOMOWEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4761Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA KSIĄŻEK PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4762Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA GAZET I ARTYKUŁÓW PIŚMIENNYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4763Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I AUDIOWIZUALNYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4764Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA SPRZĘTU SPORTOWEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4765Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA GIER I ZABAWEK PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4771Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA ODZIEŻY PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4772Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA OBUWIA I WYROBÓW SKÓRZANYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4773Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4774Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW MEDYCZNYCH, WŁĄCZAJĄC ORTOPEDYCZNE, PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4775Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA KOSMETYKÓW I ARTYKUŁÓW TOALETOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4776Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA KWIATÓW, ROŚLIN, NASION, NAWOZÓW, ŻYWYCH ZWIERZĄT DOMOWYCH, KARMY DLA ZWIERZĄT DOMOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4777Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA ZEGARKÓW, ZEGARÓW I BIŻUTERII PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4778Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁYCH NOWYCH WYROBÓW PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4779Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA ARTYKUŁÓW UŻYWANYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4781Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH PROWADZONA NA STRAGANACH I TARGOWISKACH
4782Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW TEKSTYLNYCH, ODZIEŻY I OBUWIA PROWADZONA NA STRAGANACH I TARGOWISKACH
4789Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁYCH WYROBÓW PROWADZONA NA STRAGANACH I TARGOWISKACH
4791Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
4799Z
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
5221Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LĄDOWY
5920Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH
6399Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
6419Z
POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE
6491Z
LEASING FINANSOWY
6492Z
POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
6499Z
POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6612Z
DZIAŁALNOŚĆ MAKLERSKA ZWIĄZANA Z RYNKIEM PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I TOWARÓW GIEŁDOWYCH
6619Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6621Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT
6629Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE
6810Z
KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
6820Z
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
6831Z
POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
6832Z
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
6910Z
DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
7021Z
STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7111Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY
7112Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
7120A
BADANIA I ANALIZY ZWIĄZANE Z JAKOŚCIĄ ŻYWNOŚCI
7120B
POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
7312A
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI
7312B
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH
7312C
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
7312D
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
7410Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
7420Z
DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA
7430Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI
7490Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
7740Z
DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
7810Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
7820Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ
7830Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
8010Z
DZIAŁALNOŚĆ OCHRONIARSKA, Z WYŁĄCZENIEM OBSŁUGI SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA
8020Z
DZIAŁALNOŚĆ OCHRONIARSKA W ZAKRESIE OBSŁUGI SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA
8030Z
DZIAŁALNOŚĆ DETEKTYWISTYCZNA
8110Z
DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
8121Z
NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
8122Z
SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
8129Z
POZOSTAŁE SPRZĄTANIE
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8219Z
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
8220Z
DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
8230Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
8291Z
DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE
8292Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PAKOWANIEM
8299Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
8551Z
POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI SPORTOWEJ ORAZ ZAJĘĆ SPORTOWYCH I REKREACYJNYCH
8552Z
POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
8560Z
DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
9512Z
NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU (TELE)KOMUNIKACYJNEGO
9521Z
NAPRAWA I KONSERWACJA ELEKTRONICZNEGO SPRZĘTU POWSZECHNEGO UŻYTKU
9522Z
NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ GOSPODARSTWA DOMOWEGO ORAZ SPRZĘTU UŻYTKU DOMOWEGO I OGRODNICZEGO
9523Z
NAPRAWA OBUWIA I WYROBÓW SKÓRZANYCH
9525Z
NAPRAWA ZEGARÓW, ZEGARKÓW ORAZ BIŻUTERII
9529Z
NAPRAWA POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO
9609Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
1039Z
POZOSTAŁE PRZETWARZANIE I KONSERWOWANIE OWOCÓW I WARZYW
1101Z
DESTYLOWANIE, REKTYFIKOWANIE I MIESZANIE ALKOHOLI
1102Z
PRODUKCJA WIN GRONOWYCH
1330Z
WYKOŃCZANIE WYROBÓW WŁÓKIENNICZYCH
4110Z
REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
4120Z
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
4211Z
ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG I AUTOSTRAD
4212Z
ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG SZYNOWYCH I KOLEI PODZIEMNEJ
4213Z
ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ MOSTÓW I TUNELI
4221Z
ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ RUROCIĄGÓW PRZESYŁOWYCH I SIECI ROZDZIELCZYCH
4222Z
ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ LINII TELEKOMUNIKACYJNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH
4291Z
ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ OBIEKTÓW INŻYNIERII WODNEJ
4299Z
ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ POZOSTAŁYCH OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
4311Z
ROZBIÓRKA I BURZENIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH
4312Z
PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ
4313Z
WYKONYWANIE WYKOPÓW I WIERCEŃ GEOLOGICZNO-INŻYNIERSKICH
4321Z
WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
4322Z
WYKONYWANIE INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, GAZOWYCH I KLIMATYZACYJNYCH
4329Z
WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH INSTALACJI BUDOWLANYCH
4331Z
TYNKOWANIE
4332Z
ZAKŁADANIE STOLARKI BUDOWLANEJ
4333Z
POSADZKARSTWO; TAPETOWANIE I OBLICOWYWANIE ŚCIAN
4334Z
MALOWANIE I SZKLENIE
4339Z
WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
4391Z
WYKONYWANIE KONSTRUKCJI I POKRYĆ DACHOWYCH
4399Z
POZOSTAŁE SPECJALISTYCZNE ROBOTY BUDOWLANE, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
4511Z
SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
4519Z
SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
4520Z
KONSERWACJA I NAPRAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
4531Z
SPRZEDAŻ HURTOWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
4532Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
4540Z
SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA MOTOCYKLI, ICH NAPRAWA I KONSERWACJA ORAZ SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO NICH
Jednostki lokalne
Regon
Nazwa
Adres
09244021000040
Biuro obsługi klienta
Plac Szkolny
Nakło nad Notecią
KUJAWSKO-POMORSKIE
nakielski
Nakło nad Notecią
KUJAWSKO-POMORSKIE
nakielski
09244021000033
DOMINIK BARYŁKA 1. PUNKT FINANSOWY 2.EURO - EKO - CONSALTING S.C. DOMINIK BARYŁKA, AGNIESZKA BARYŁKA
ul.Centralna
Osielsko
KUJAWSKO-POMORSKIE
bydgoski
Osielsko
KUJAWSKO-POMORSKIE
bydgoski