Jesteśmy zespołem skutecznych Doradców ds. Nieruchomości - 12 lat doświadczenia na rynku.
Proces sprzedaży prowadzimy od A do Z - od ustalenia strategii sprzedaży, aż po załatwienie formalności związanych z wydaniem nieruchomości nowemu właścicielowi.
Zajmujmy się rynkiem warszawskim i jego okolicami (Pruszków - Otwock - Ząbki - Łomianki - Marki), łódzkim, lublińskim, krakowskim, gdańskim, bytomskim, chorzowskim, gliwickim, sopockim, gdyńskim oraz wrocławskim.
Załatwiamy za naszych klientów formalności, współpracujemy ze sprawdzonymi specjalistami z branży architektury, prawa, budownictwa i remontów.
Oto jak działamy:
1. Oględziny nieruchomości - wycena nieruchomości, analiza konkurencji, propozycja strategii sprzedaży
2. Wzajemne potwierdzenie oczekiwań i warunków współpracy (Państwo chcecie pracować z nami - my z Państwem)
3. Podpisanie umowy pośrednictwa - standardowo jest to okres 3 miesięcy i wynagrodzenie za sprzedaż dla biura w wysokości od 2%- 4% netto od ceny transakcyjnej (umowa skutku - nie sprzedajemy to nie pobieramy prowizji
4. Skompletowanie dokumentów niezbędnych do ustalenia faktycznego stanu prawnego mieszkania (Z założenia zajmujemy się tym my, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez właściciela - chyba, że nie jest to konieczne lub właściciel chce zająć się tym sam) . W większości spraw jest to jednak tylko sprawdzenie stanu Księgi Wieczystej i analiza dokumentu będącego podstawą nabycia własności. W bardziej skomplikowanych sytuacjach potrzebna może być wizyta w urzędach.
5.(równolegle z pkt. 4.) Przygotowanie mieszkania do sesji zdjęciowej i sama sesja. Zależnie od tego czy mieszkanie jest zamieszkałe czy nie proces ten będzie wyglądał różnie. Jeśli np mamy puste mieszkanie to zajmujemy się sprzątaniem lokalu, czasem opróżnieniem ze starych rzeczy lub przearanżowaniem przestrzeni dla potrzeb jak najlepszych zdjęć.
6. Publikacja oferty na portalach branżowych, wysłanie oferty do innych biur nieruchomości z zaproszeniem do współpracy, wprowadzenie oferty do systemu MLS (system wymiany ofert między biurami zrzeszonymi w ramach WSPON - Warszawskie Stowarzyszenie Pośredników Obrotu Nieruchomościami)
7. Prezentacja ofert klientom zainteresowanym nieruchomością
8. Cotygodniowy raport z działań i analiza statystyk ogłoszenia + rekomendacje co do ew. działań (czy jest ruch, czy nie ma, czy jest za mały, jakie padają oferty od zainteresowanych, czy należy obniżać stopniowo cenę itp.)
9. Jeśli mamy ofertę na zakup które akceptują obie strony - przygotowujemy umowę przedwstępną (lub robi to notariusz) i gromadzimy dokumenty niezbędne do jej zawarcia
10. Jeśli umowa przedwstępna nie jest konieczna (Kupujący nie bierze kredytu i jest od razu gotowy do zakupu) gromadzimy dokumenty i umawiamy notariusza.
11. Po umowie sprzedaży i zapłacie ceny przeprowadzamy procedurę przekazania mieszkania wraz z podpisaniem protokołów przekazania.
Zachęcamy do sprawdzenia naszej wizytówki z opiniami klientów również na google:
goo.gl/maps/D1cUk8XSuRgXaqMn8
Masz pytania? Zadzwoń lub napisz
k.seremak@digitalbroker.pl
Krzysztof Seremak
Manager działu obsługi klienta
Małopolskie, Mazowieckie, Łódzkie, Dolnośląskie, Lubelskie, Wielkopolskie, Śląskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
38 opinii
Jesteś Klientem firmy?
Chcę podzielić się swoimi wrażeniami ze współpracy z P. Klaudią [Usunięte przez Oferteo]. Wyjątkowa kultura osobista, fachowość i zaangażowanie, chęć niesienia pomocy lub zastępstwa w czynnościach urzędowych. Dzięki Jej pomocy proces sprzedaży zakończył się sukcesem. Będę polecać ją moim znajomym.
Serdecznie polecam tę firmę. W moim przypadku była reprezentowana przez pana Bartosza Burzewskiego. Takt i umiar w obietnicach. Wszystkie słownie wyrażone obietnice (brane jako obiecanki cacanki) spełnione. Firma nie narzuca się, ale jest zawsze gotowa do rady i pomocy. W dzisiejszym nachalnie handlarskim świecie to ogromna zaleta. Polecam.
Wysmienita wspolpraca z Pania Magdalena Towarnicka, bardzo profesjonalne podejscie do sprawy sprzedazy mieszkania w Warzawie, super doradca, wszystkie dokumenty zalatwione na czas, punkualnosc, staly kontakt ze sprzedawca poza granicami kraju, polecam na 100% i jeszcze raz bardzo dziekuje za wspolprace.
Jestem zadowolony z profesjonalnego przeprowadzenia transakcji przez Pana Karola Majewskiego. Szybko, sprawnie, bez problemów Polecam
Dziękuję za współpracę i bardzo polecam Pana Karol Majewski, profesjonalne podejście, na wysokim poziomie, konkretnie, bez utrudnień szybka sprzedaż Pan Karol z dużym zasobem wiedzy i doświadczenia w 100% polecenia, dziękuję.
Polecam współpracę z Panem Karolem. Stały kontakt, sprawnie odpowiada i odpisuje. Polecam serdecznie!
Polecam tę firmę, miałam przyjemność współpracować z Panem Mariuszem. Bardzo kompetentny, pomocny, a przy tym miły i cierpliwy broker. W ciągu niecałych 2-ch miesięcy doprowadził do bardzo korzystnej transakcji sprzedaży mieszkania.
Super współpraca, z Panem Patrykiem. Bardzo empatyczny człowiek, konkretny. Mieszkania szukaliśmy kilka miesięcy, różne biura, różni agenci, tu jakoś w Digital było sympatyczniej, mniej stresująco. Profesjonalizm i kontaktowość na najwyższym poziomie.
Skorzystałam z usług firmy Digital Broker przy sprzedaży mieszkania w Warszawie, współpraca z agentką Patrycją Skrocką przebiegła wzorowo. Sprzedaż nastąpiła błyskawicznie, polecam fachową obsługę pani Patrycji. Pozdrawiam i dziękuję.
Karol - przedstawiciel Digital Broker bardzo dobrze pomagał mi podczas transakcji. Polecam współpracę z tym Agentem.
Skorzystaliśmy z usługi firmy Digital Broker przy sprzedaży mieszkania w Łodzi. Naszą sprawą zajmowała się Pani Oliwia Mrowińska. Znalezienie nabywcy trwało niecałe dwa tygodnie, a cała procedura, od momentu podpisania umowy, do wizyty u notariusza to czas około miesiąca. Pani Oliwia szybko i sprawnie załatwiła wszelkie sprawy urzędowe potrzebne do sprzedaży nieruchomości, a co najważniejsze cena jaką uzyskała, była wyższa niż się spodziewaliśmy. Gorąco polecamy firmę Digital Broker, a jeżeli chodzi o transakcje w Łodzi, to tylko Pani Oliwia.
Jeśli zastanawiacie się Państwo nad decyzją sprzedaży/kupna mieszkania i współpracy z biurem nieruchomości, to z pełnym przekonaniem i z ogromną przyjemnością zdecydowanie polecamy współpracę z przedstawicielką biura Kingdom Real Estate Advisor – Panią Agatą. Profesjonalizm Pani Agaty, jej komunikatywność i szeroka wiedza dotycząca rynku nieruchomości, poparta jej doświadczeniem - ale przede wszystkim uważność i szacunek Pani Agaty w odniesieniu do wszystkich naszych wątpliwości i pytań – zdecydowały o naszej współpracy. Pani Agata perfekcyjnie zapewniła nam te wszystkie działania, które decydują o wiarygodności firmy: doradztwo prawne, profesjonalną prezentację mieszkania, ale także ogromną pomoc w sprawach administracyjnych (spółdzielnia mieszkaniowa) i w końcowych negocjacjach. Te wysokie kompetencje dawały nam poczucie bezpieczeństwa. Bardzo polecamy współpracę z biurem i Panią Agatą!
Bardzo wysoko oceniam współpracę z firmą Kingdom, Pan Patryk, który pilotował moją transakcję, wykazał się profesjonalizmem i dużą skutecznością, cała transakcja została przeprowadzona zaskakująco szybko, Pan Patryk zadbał o wszystko.
Serdecznie polecam Kingdom Real Estate Advisor i pracujących tam doradców, w szczególności Pana Krzysztofa Janczewskiego i Panią Annę. Profesjonalizm w każdym calu, ogromne zaangażowanie i skuteczność. Super współpraca, pozdrawiam i do zobaczenia.
Tym wpisem chcę wyrazić moje szczególne zadowolenie ze współpracy z firmą Kingdom real estate advisor w procesie sprzedaży mojego mieszkania w Lublinie, która to transakcja nastąpiła bardzo szybko i kolokwialnie mówiąc, w bezbolesny sposób. Szczególne słowa uznania kieruję pod adresem Pani Klaudii Urbanowicz, która wykazała się wielkim zaangażowaniem, życzliwością i fachowym podejściem do wykonywanych obowiązków. Zajęła się pełną organizacją całego przedsięwzięcia, wykonała wszystkie czynności formalno-prawne w instytucjach i urzędach w celu uzyskania dokumentów niezbędnych do sporządzenia aktu notarialnego. Dzięki temu poszczególne etapy procesu sprzedaży mogłem obserwować z pozycji mieszkańca Warszawy, a właściwie jedynymi moimi obowiązkami było podpisanie umowy pośrednictwa i w końcowym etapie aktu notarialnego – umowy sprzedaży. Zatem, dziękuję Pani Klaudio za tak miłą i owocną współprace, życząc jednocześnie powodzenia w dalszej działalności.
Jako osoba, która wcześniej nie korzystała z usług pośredników, z początku trochę się obawiałam - błyskawicznie się okazało, że w tym przypadku zupełnie niepotrzebnie! Pan Krzysztof Janczewski reprezentuje pełen profesjonalizm, był nieocenionym wsparciem i przewodnikiem w trakcie całego przedsięwzięcia, jakim było nabycie pierwszego mieszkania. Słowny, punktualny, bezstresowy, a przy tym uprzejmy i bardzo sympatyczny. Ogromnie cieszę się, że na niego trafiłam. Nie pozostaje nic innego, jak gorąco i z serca polecić nawiązanie współpracy :-)
Polecam współpracę, profesjonalnie i milo. Traktują każdego klienta indywidualnie i biorą pod uwagę potrzeby jakie chcemy na mieszkanie.
Nieprofesjonalne zachowanie! Umówił spotkanie w związku ze sprzedażą domu i nikt się nie pojawił ani też nie zadzwonił, żeby wyjaśnić sytuację. Pan Specjalista również nie odpowiedział na mój sms. Nie polecam!
Jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji i rozumiemy Pani niezadowolenie. Bardzo przepraszamy. Agentka podjęła próbę kontaktu za równo przed spotkaniem jak i po w celu wyjaśnienia sytuacji. Mam nadzieję, że w przyszłości uda nam się spotkać i nawiązać współpracę, abyśmy mogli się zrehabilitować. Życzymy udanej sprzedaży. Z poważaniem.
W ponad dziesięcio letniej praktyce na rynku finansowym, nie spotkałem drugiego tak zaangażowanego i profesjonalnego doradcy jak Pan Krzysztof. Gorąco polecam!
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Powiązane produkty i usługi: Doradca finansowy, Kredyt, Kredyt dla firm, Projektant wnętrz, Remont mieszkania Warszawa, Remonty Warszawa, Ubezpieczenia Warszawa, Ubezpieczenie na życie Warszawa, Wykończenia wnętrz Warszawa
Sprzedajemy mieszkania i domy na terenie Warszawy i okolic. Skutecznie, sprawnie - nie tylko na podstawie wieloletniego doświadczenia, ale także analizie konkurencji, statystyk oraz automatycznych narzędzi.
Prowadzimy proces sprzedaży od A do Z - od ustalenia strategii sprzedaży, przez kontakt z klientami, aż do załatwienia ostatnich formalności. ...
Adres
Walecznych 2/13, 03-916 Warszawa
WWW
Telefon
Nazwa firmy | KINGDOM REAL ESTATE ADVISOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2013-07-31 |
NIP | 7010392867 |
Regon | 146836490 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAZOWIECKIE |
Powiat | Warszawa |
Gmina | Śródmieście |
Miejscowość | Warszawa |
Kod pocztowy | 00693 |
Poczta | Warszawa |
Ulica | ul. Marszałkowska |
Numer nieruchomości | 28 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2013-09-02 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2013-09-02 |
Data powstania | 2013-07-31 |
Data rozpoczęcia działalności | 2013-07-31 |
Kod PKD | Nazwa |
6831Z |
POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI Przeważające PKD |
6499Z | POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6619Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6622Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH |
6629Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE |
6810Z | KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK |
6820Z | WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI |
6832Z | ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE |
7111Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
POLECAM TE FIRME.WSPOLPRACA Z AGENTEM PANEM PATRKIEM [Usunięte przez Oferteo] PRZEBIEGALA WZOROWO.PELEN PROFESJONALIZM I ZAANGAZOWANIE.NIE SPODZIEWALEM SIE ,ZE TAK SZYBKO ZNAJDZIE KUPCA NA MOJE MIESZKANIE.JESZCZE RAZ WSZYSTKIM POLECAM.