Od 4 lat nasza firma specjalizuje się w tworzeniu aplikacji internetowych w oparciu o autorskie rozwiązania w PHP (Laravel, Kohana, Symfony), ASP.NET. Prace realizowane są w oparciu o aplikację Trello, codziennie wieczorem raportowane a co 1-3 dni aktualizowane na serwerze. Posiadamy dwa zespoły IT, dzięki czemu możemy zaoferować dwa warianty cenowe wpływ na to ma doświadczenie członków, dotychczasowe osiągnięcia
Do każdego realizowanego projektu sporządzamy pełną dokumentację techniczną oraz zapewniamy roczną gwarancję z możliwością przedłużenia.
Zarządzanie projektami IT - Świadczymy usługi w zakresie zarządzania projektami IT o charakterze WEB. Posiadam rozbudowaną bazę programistów PHP, ASP.NET. Zapewniam pełne wsparcie podczas realizacji projektu od sporządzenia specyfikacji technicznej, procesu rekrutacji, sporządzenie umów, po ustalenie harmonogramu, utrzymywanie relacji z klientem oraz zespołem, po audyt projektu. Prace zarządzane poprzez aplikację Trello.
Poza usługą zarządzania jesteśmy w stanie zaoferować kompleksową usługę sporządzenia specyfikacji technicznej stanowiącą ważny element każdego realizowanego projektu. Dobrze rozpisana specyfikacja to podstawa prawidłowej realizacji projektu od strony technicznej i biznesowej.
Więcej informacji udzielę bezpośrednio zainteresowanym.
Podkarpackie, Śląskie, Mazowieckie, Lubelskie, Warmińsko-mazurskie, Podlaskie, Zachodniopomorskie, Wielkopolskie, Opolskie, Kujawsko-pomorskie, Pomorskie, Dolnośląskie, Małopolskie, Lubuskie, Świętokrzyskie, Łódzkie, Austria, Niemcy, Wielka Brytania
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Biuro rachunkowe, Remonty, Remonty mieszkań, Sprzątanie, Wykończenia wnętrz Głubczyce
Nazwa firmy | ASAP Requirements Przemysław Godula |
Imię (pierwsze) | PRZEMYSŁAW |
Drugie imię | JAN |
Nazwisko | GODULA |
Data rozpoczęcia działalności | 2019-11-13 |
NIP | 7492079820 |
Regon | 160385674 |
Kraj | Polska |
Województwo | OPOLSKIE |
Powiat | kędzierzyńsko-kozielski |
Gmina | Kędzierzyn-Koźle |
Miejscowość | Kędzierzyn-Koźle |
Kod pocztowy | 47224 |
Poczta | Kędzierzyn-Koźle |
Ulica | ul. Piotra Skargi |
Numer nieruchomości | 65 |
Numer lokalu | 1 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2019-11-13 |
Data powstania | 2019-11-13 |
Data rozpoczęcia działalności | 2019-11-13 |
Kod PKD | Nazwa |
5829Z |
DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA Przeważające PKD |
1812Z | POZOSTAŁE DRUKOWANIE |
1813Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU |
1814Z | INTROLIGATORSTWO I PODOBNE USŁUGI |
4651Z | SPRZEDAŻ HURTOWA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA |
4741Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4791Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET |
5819Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA |
5821Z | DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE GIER KOMPUTEROWYCH |
6201Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM |
6202Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI |
6203Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI |
6209Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH |
6311Z | PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ |
6312Z | DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH |
6391Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI INFORMACYJNYCH |
6399Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
7021Z | STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7311Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH |
7312C | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET) |
7312D | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH |
7320Z | BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ |
7410Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA |
7420Z | DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA |
7430Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI |
7490Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.