Zobacz wszystkie (7)
O nas
Firma CCTel Sp. z o. o. Sp. k. zajmuje się bezpośrednią obsługą klienta, Call center i działaniami outsourcingowymi. Nasza oferta obejmuje usługi wirtualnego biura, e-sekretariatu, księgowości, wsparcia IT. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Od 2002 roku obsługujemy klientów jednego z wiodących operatorów telekomunikacyjnych w Lublinie w zakresie usług internetu, telefonu i telewizji. Posiadamy narzędzia call/contact center do pozyskiwania nowych klientów, jak również do zwiększenia ich wartości. W efektywny sposób dbamy o to, co dla Ciebie najcenniejsze - o klientów. Pozwalamy im się wypowiedzieć, dbamy o to, by czuli się ważni i wiedzieli, że firma zabiega o nich.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Obsługa biura, klienta, callcenter, outsorcing
Polska
- Lublin
Nawiążemy współpracę w zakresie prowadzenia biura, obsługi klienta, Call Center, działań outsorcingowych z dowolnej dziedziny.
ZESPÓŁ
Dysponujemy sprawdzonym zespołem pracowników posiadających wieloletnie doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta, sprzedaży usług, obsłudze telefonicznej (Call Center) oraz elektronicznej (poczty e-mail) z... branży telekomunikacyjnej (Internet, telefon, telewizja). Przez wiele lat zajmowaliśmy się obsługą klientów jednego z wiodących lubelskich operatorów telekomunikacyjnych. Posiadamy doświadczenie w obsłudze klientów indywidualnych i biznesowych. Dysponujemy w pełni dedykowanym specjalistycznym systemem informatycznym CRM do obsługi klienta oraz Call Center, który wspiera naszą pracę w codziennej obsłudze oraz daje możliwość monitorowania, raportowania, nagrywania rozmów prowadzonych przez konsultantów w ramach kampanii marketingowych. Nasz zespół cechuje się wysokim zaangażowaniem i sumiennością w wykonywaniu powierzonych zadań. Pracownicy przeszli szkolenia z obsługi klienta, aktywnej sprzedaży usług, umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem, rozwiązywania problemów i profesjonalnej obsługi reklamacji.
Posiadamy praktyczne umiejętności w prowadzeniu kampanii inbound\outbound, obsłudze infolinii, windykacji, korespondencji masowej (newslettery). Dysponujemy doświadczeniem w tworzeniu procedur, standardów obsługi klienta, ochrony danych osobowych.
Posiadamy wdrożone standardy:
- ISO/IEC 9001:2008 – system zarządzania jakością - od 6 lat
- ISO 27001:2005 – system zarządzania bezpieczeństwem informacji - 2 lata
Nasi pracownicy przeszli szkolenia w zakresie standardów IS 9001, ISO 27001 oraz posiadają certyfikaty wewnętrznych audytorów bezpieczeństwa informacji ISO 27001.
Dzięki współpracy z największym polskim operatorem telekomunikacyjnym UPC Polska posiadamy wiedzę o strukturze i funkcjonowaniu dużych organizacji, a także o procesach korporacyjnych związanych z obsługą klienta. Posiadamy wypracowane mechanizmy pozyskiwania, utrzymywania i obsługi klientów.
Zapewniamy, że dzięki wieloletniemu doświadczeniu w obsłudze klienta, sprawdzonym rozwiązaniom informatycznym, jak również wdrożonym certyfikatom ISO 9001, 27001 jesteśmy w stanie dopasować się do każdego klienta z gwarancją najwyższej jakości świadczonych przez nas usług w dowolnej dziedzinie.
Posiadamy następujące doświadczenie:
POZYSKIWANIE KLIENTA
Zajmujemy się całym procesem związanym z pozyskaniem klienta, począwszy od opracowania oferty i kampanii marketingowej, poprzez zawarcie umowy, kończąc na procesach backofficowych (archiwizacja dokumentów, raportowanie sprzedaży). Posiadamy wypracowane metody współpracy z firmami podwykonawczymi realizującymi serwis i podłączenia usług klientom.
OBSŁUGA KLIENTA
Kompleksowo obsługujemy klienta i wszystkie związane z tym procesy:
- posiadamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze bezpośredniej
- realizujemy procesy obsługi korespondencji mailowej, telefonicznej (infolinie przychodzące oraz wychodzące), listownej
- obsługa informacyjna, reklamacyjna, techniczna
- wystawianie faktur i pełny proces bilingowy
- monitoring i windykacja należności
- obsługa i utrzymanie dotychczasowych klientów
- cross-selling, up-selling usług
- badanie opinii i satysfakcji klienta
- zapewniamy pełną ochronę danych osobowych zgodnie z ISO 27001
- archiwizacja dokumentów
CALL CENTER, INBOUND\OUTBOUND MARKETING
Przeprowadzamy kampanie:
- pozyskiwania nowych klientów
- dosprzedaży usług obecnym klientom (cross-selling, up-selling)
- badania satysfakcji klientów (ankiety)
- akcji informacyjnych
- utrzymania klientów
Posiadamy w pełni wyposażone Call Center; naszym partnerem jest UPC Polska.
NEWSLETTER MARKETING
- tworzenie ulotek, plakatów, ofert, logotypów, dokumentów firmowych
- przygotowywanie kampanii marketingowych
- kolportaż ulotek
- masowa wysyłka korespondencji e-mail (oferta handlowa, newslettery)
LOKAL - 234 m2
Dysponujemy przestrzenią biurową o całkowitej powierzchni 234 m2 podzieloną na część open space o powierzchni 71,2 m2 oraz przylegające do niej pomieszczenia biurowe. Pomieszczenia są w pełni umeblowane i wyposażone w sprzęt komputerowy. Pomieszczenia mogą być połączone z biurem, jak i odseparowane (zamykane na klucz). Lokal posiada salę konferencyjną wyposażoną w rzutnik i flipchart. Istnieje możliwość prowadzenia telekonferencji, wideokonferencji, spotkań i szkoleń. Lokal znajduje się w kompleksie budynków posiadających przestrzeń magazynową i dodatkowe pomieszczenia. Pomieszczenia są monitorowane i wyposażone w klimatyzację.
Przestrzeń biurowa (open space – 71,2 m2).
W biurze znajdują się 4 niezależne stanowiska do obsługi klienta oraz dodatkowa przestrzeń (około 6,5 m2) do wykorzystania na kolejne stanowiska do obsługi klienta, przestrzeń sklepową lub serwisową (posiada regał z półkami i szklaną witrynę). Do biura przylega oddzielne, zamykane pomieszczenie kasowe.
Informacje o biurze:
- duże, widne pomieszczenie typu open space z przedsionkiem i poczekalnią dla klientów
- położone na pierwszym piętrze budynku jednopiętrowego
- nowoczesne i kompleksowe wykończenie przystosowane zarówno do obsługi klienta jak i pracy open space
- stanowiska wyposażone są w sprzęt komputerowy i telefoniczny
- klimatyzacja
- monitoring biura wewnątrz i na zewnątrz
- umeblowanie (lada do obsługi klienta, regał, witryna, miejsce dla klientów oczekujących na obsługę)
- biuro posiada wszelkie media (woda, prąd, ogrzewanie) + pełny węzeł komunikacyjny (dostęp do Internetu, telefonii stacjonarnej i VOIP)
- przy biurze znajduje się duży, bezpłatny parking
- biuro posiada zaplecze socjalne (kuchnia, toalety, szafy na odzież, pomieszczenie gospodarcze)
Biuro nie wymaga wkładu finansowego.
Zapraszamy do współpracy.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Usługi motoryzacyjne
Oklejanie samochodów
Marketing internetowy
Pozycjonowanie stron WWW
Loga i identyfikacja wizualna, e-marketing
Kampanie reklamowe online
Mailing
Usługi dla firmy, biura
Wirtualne biuro
Outsourcing pracowników
Biura
Wynajem biur
Wynajem hal i magazynów
Tele biura
Inne usługi związane z biurem
Marketing, reklama, teksty
Badania rynku
Marketing bezpośredni
Kampanie reklamowe offline
Powiązane produkty i usługi:
Administrator nieruchomości, Kadry, Prowadzenie księgowości Lublin, Remont mieszkania Lublin, Sprzątanie Lublin, Wykończenia wnętrz Lublin
O Firmie
Adres
Ulica
Nałęczowska 51AKod pocztowy
20-701Miasto
LublinNIP
7123285676Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Kujawsko-pomorskie, Opolskie, Podkarpackie, Lubelskie, Podlaskie, Świętokrzyskie, Łódzkie, Dolnośląskie, Pomorskie, Mazowieckie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie, Małopolskie, Śląskie, Lubuskie, Warmińsko-mazurskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
IP4NET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2014-03-10
NIP
7123285676
Regon
061660766
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Wola
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
01001
Poczta
Warszawa
Ulica
Aleja Jana Pawła II
Numer nieruchomości
43A
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
Przeważające PKD
8219Z
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7021Z
STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
6399Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
6311Z
PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
6120Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI BEZPRZEWODOWEJ, Z WYŁĄCZENIEM TELEKOMUNIKACJI SATELITARNEJ
6110Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ
4321Z
WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
4222Z
ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ LINII TELEKOMUNIKACYJNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH