O nas
Biuro rachunkowe ArdMax świadczy usługi księgowości, obsługi kadr i płac oraz wsparcia w założeniu i prowadzeniu biznesu.
Nasze usługi w zakresie księgowości obejmują:
1. Prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów.
2. Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
3. Prowadzenie rejestrów VAT sprzedaży i zakupów.
4. Sporządzanie deklaracji podatkowych JPK_V7.
5. Prowadzenie ewidencji na potrzeby zryczałtowanego podatku dochodowego.
6. Prowadzenie pełnej księgowości dla spółek z ograniczoną odpowiedzialnością.
7. Rozliczanie deklaracji na zaliczki PIT i CIT.
8. Sporządzanie bilansu, rachunku zysku i strat, sprawozdań finansowych.
Obsługujemy kadry przedsiębiorstw w zakresie:
1. Sporządzanie dokumentów kadrowych dotyczących pracowników.
2. Prowadzenie akt osobowych pracowników.
3. Kontrola terminowości badań lekarskich zatrudnionych pracowników.
4. Sporządzanie list płac pracowników.
5. Sporządzanie i rozliczanie umów zlecenia i umów o dzieło.
6. Rejestrację pracowników w ZUS.
7. Sporządzanie miesięcznych deklaracji do ZUS.
8. Sporządzanie rozliczeń rocznych PIT-11 pracowników.
Oferujemy doradztwo w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej:
1. Pomagamy przy założeniu działalności gospodarczej.
2. Wspieramy przy rejestracji w Urzędzie Skarbowym i Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
3. Wyjaśniamy wszelkie sprawy związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.
Nasze wartości to: profesjonalizm, terminowość, rzetelność, kreatywność, niezawodność.
Skontaktuj się z nami i skorzystaj z naszych usług: biuro@ardmax.pl
Nasze usługi w zakresie księgowości obejmują:
1. Prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów.
2. Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
3. Prowadzenie rejestrów VAT sprzedaży i zakupów.
4. Sporządzanie deklaracji podatkowych JPK_V7.
5. Prowadzenie ewidencji na potrzeby zryczałtowanego podatku dochodowego.
6. Prowadzenie pełnej księgowości dla spółek z ograniczoną odpowiedzialnością.
7. Rozliczanie deklaracji na zaliczki PIT i CIT.
8. Sporządzanie bilansu, rachunku zysku i strat, sprawozdań finansowych.
Obsługujemy kadry przedsiębiorstw w zakresie:
1. Sporządzanie dokumentów kadrowych dotyczących pracowników.
2. Prowadzenie akt osobowych pracowników.
3. Kontrola terminowości badań lekarskich zatrudnionych pracowników.
4. Sporządzanie list płac pracowników.
5. Sporządzanie i rozliczanie umów zlecenia i umów o dzieło.
6. Rejestrację pracowników w ZUS.
7. Sporządzanie miesięcznych deklaracji do ZUS.
8. Sporządzanie rozliczeń rocznych PIT-11 pracowników.
Oferujemy doradztwo w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej:
1. Pomagamy przy założeniu działalności gospodarczej.
2. Wspieramy przy rejestracji w Urzędzie Skarbowym i Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
3. Wyjaśniamy wszelkie sprawy związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.
Nasze wartości to: profesjonalizm, terminowość, rzetelność, kreatywność, niezawodność.
Skontaktuj się z nami i skorzystaj z naszych usług: biuro@ardmax.pl
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Na Oferteo od 3 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
Wszystkie
Pomoc w sprzedaży nieruchomości
766039
markValuePositive
Sergiusz
T
2023-08-01 18:13:05.617075
12112750
Potrzebuję agenta nieruchomości do sprzedaży domu wolnostojącego, 61-80m², Warszawa
false
Profesjonalnie, dziękuję!
Jestem pewien, że współpraca jest i będzie owocowa.
false
false
Oferty
pełne księgi
od 615 do 738 zł
Nasze usługi w zakresie pełnej księgowości obejmują:
1. Prowadzenie księgowości w księgach rachunkowych.
2. Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
3. Prowadzenie rejestrów VAT sprzedaży i zakupów.
4. Sporządzanie deklaracji podatkowych JPK_V7.
5. Rejestracja kosztów związanych z pracownikami.
6. Prowadzenie rozliczeń pomiędzy Spółką a Zarząd...em.
7. Rozliczanie deklaracji na zaliczki CIT.
8. Sporządzanie bilansu, rachunku zysku i strat, sprawozdań finansowych.
obsługa kadr i płac
od 62 do 123 zł
Obsługujemy kadry przedsiębiorstw w zakresie:
1. Sporządzanie dokumentów kadrowych dotyczących pracowników.
2. Prowadzenie akt osobowych pracowników.
3. Kontrola terminowości badań lekarskich zatrudnionych pracowników.
4. Sporządzanie list płac pracowników.
5. Sporządzanie i rozliczanie umów zlecenia i umów o dzieło.
6. Rejestrację pracownikó...w w ZUS.
7. Sporządzanie miesięcznych deklaracji do ZUS.
8. Sporządzanie rozliczeń rocznych PIT-11 pracowników.
prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
od 246 do 369 zł
Nasze usługi w zakresie księgowości uproszczonej obejmują:
1. Prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów.
2. Prowadzenie ewidencji na potrzeby zryczałtowanego podatku dochodowego.
3. Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
4. Prowadzenie rejestrów VAT sprzedaży i zakupów.
4. Sporządzanie deklaracji podatkowych JPK_V7.
5. Sporządzan...ie deklaracji na zaliczki PIT.
7. Rejestrowanie rozliczeń z pracownikami i zleceniobiorcami.
8. Sporządzanie i wysyłka deklaracji do ZUS.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Kadry i płace
Pełna księgowość
Powiązane produkty i usługi:
Doradca finansowy, Ubezpieczenia, Kredyt, Kupno mieszkania, Remonty, Remonty mieszkań Warszawa, Sprzątanie Warszawa, Ubezpieczenie Warszawa, Wykończenia wnętrz Warszawa
O Firmie
Adres
Ulica
ul. Stefana Batorego 18 lok. 108Kod pocztowy
02-591Miasto
WarszawaNIP
1251734852Godziny pracy
Pon. - Pt.
10:00 - 16:00Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
ARDMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2022-07-05
NIP
1251734852
Regon
522501710
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Ochota
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
02591
Ulica
ul. Stefana Batorego
Numer nieruchomości
18
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920A
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA
Przeważające PKD
8559D
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
8559B
KURSY I SZKOLENIA ZWIĄZANE ZE ZDOBYWANIEM WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH W FORMACH POZASZKOLNYCH
7990Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE REZERWACJI ORAZ DZIAŁALNOŚCI Z NIĄ ZWIĄZANE
7912Z
DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZATORÓW TURYSTYKI
7911Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW TURYSTYCZNYCH
7020Z
DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA
6832B
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANYM NA ZLECENIE
6831Z
POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
6619Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZY EMERYTALNYCH