Binotel jest firmą z 14-letnim doświadczeniem w zakresie telefonii biznesowej.
20 tysięcy firm wykorzystuje produkty Binotel w swojej codziennej pracy. 1,6 mln osób codziennie prowadzi komunikację za pomocą serwisów Binotel. Co miesiąc przez centralę Binotel przechodzi około 100 milionów połączeń.
Produkty Binotel obejmują główne kanały komunikacji z klientami, automatyzują procesy i zwiększają efektywność pracowników.
1. Centrala Wirtualna służy do efektywnej pracy z połączeniami w dziale sprzedaży.
2. GetCall pomaga zwiększać liczbę połączeń ze strony internetowej.
3. Call Center służy do kompetentnej obsługi dużego przepływu połączeń.
4. Call Tracking pozwala zwiększyć efektywność kampanii reklamowych.
5. Smart CRM - to system do zarządzania bazą klientów.
6. Wire - umożliwia organizację telefonii na urządzeniu mobilnym.
7. Bookon CRM - system do komfortowego zarządzania biznesem, w którym wizyty są najważniejsze.
8. Online Chat - to widżet do komunikacji z klientami na stronie internetowej.
Każdy produkt jest unikalny i stanowi już samodzielne gotowe rozwiązanie do realizacji zadań.
Po podłączeniu i wykorzystaniu wszystkich serwisów Binotel będziesz mieć potężną platformę do komunikacji z klientami.
Cała linia produktów Binotel została zaprojektowana tak, aby firmy wykorzystujące ją w swojej pracy uzyskały większą sprzedaż, bardziej zadowolonych klientów i maksymalne korzyści.
Więcej o firmie można dowiedzieć się na stronie firmy.
Opolskie, Łódzkie, Warmińsko-mazurskie, Świętokrzyskie, Kujawsko-pomorskie, Zachodniopomorskie, Mazowieckie, Dolnośląskie, Małopolskie, Lubuskie, Śląskie, Pomorskie, Lubelskie, Podkarpackie, Wielkopolskie, Podlaskie, Afganistan, Albania, Andora, Arabia Saudyjska, Austria, Azerbejdżan, Belgia, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chiny, Chorwacja, Czarnogóra, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Gruzja, Hiszpania, Holandia, Indie, Irak, Iran, Irlandia, Islandia, Kazachstan, Kirgistan, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Malta, Maroko, Mołdawia, Monako, Mongolia, Niemcy, Norwegia, Izrael, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Syria, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Turkmenistan, Ukraina, Uzbekistan, Węgry, Wielka Brytania, Włochy, Serbia, Kanada, Stany Zjednoczone, Cypr
8 opinii
Jesteś Klientem firmy?
Wykorzystanie wirtualnej centrali od Binotel bardzo ułatwia cały proces kontroli za pracą menedżerów oraz kontrolą wszystkich połączeń do firmy. Łatwość w korzystaniu i szybka konfiguracja i podłączenie się do systemu - na pewno są ważnymi atutami. Jednoznaczenie polecam.
Przejście na wirtulaną centralę znacząco ułatwiło proces kontrol komunikacji pracowników z klientami w firmie i zaoszczędziło koszty, co nie może nie cieszyć. Proces podłączenia jest szybki i prosty, a pracownicy szybko dostosowali się do pracy w gabinecie osobistym, bo jest on wygodny i zrozumiały.
Jako kierownik działu marketingu, z pewnością polecam Call Tracking. To świetne narzędzie, która wykazało, jaka reklama zupełnie się nie opłaca, a która przynosi najwięcej nowych klientów. Dzięki temu produktowi, zmieniliśmy podejście do procesu podziału budżetu na reklamę i zaczęliśmy inwestować w tą, która na prawdę działa. Po 2 miesiącach liczba nowych klientów wzrosła o 40%, i myślę, że to tylko początek.
Fajne produkty, atrakcyjne ceny i wysoki poziom obsługi klienta. Doceniam indywidualne podejście i zaoferowanie produktów do realizacji potrzeb klienta.
Korzystamy z produktu Online Chat od Binotel od kilku miesięcy i jesteśmy zadowoleni z jego jakości i łatwości w korzystaniu. Ponadto, warto podkreślić wsparcie ze strony firmy, wszystko zostało nam wytłumaczono, proponowano prezentację i szkolenie w celu zapoznania się z produktem itd. Polecam.
Współpracujemy z firmą Binotel od 2 miesięcy, jednak myślę, że to początek długie współpracy. Doceniam wsparcie ze strony pracowników firmy, łatwy kontakt z menedżerem, chęć pomocy i wsparcia klienta. Widać profesjonalizm i wysoki poziom obsługi produktów.
Jednoznacznie polecam firmę! Korzystamy z usług telefonii Binotel od 3 miesięcy i już widzę pozytywne zmiany. Po wprowadzeniu wirtualnej centrali w nasz dział sprzedaży, otrzymałam możliwość kontroli pracy menedżerów, zmniejszenie liczby nieodebranych połączeń i widzę wyniki pracy pracowników zespołu, na pewno każdy kierownik doceni takie uproszczenie w swojej pracy, a pracownicy są bardziej zmotywowani na lepsze wyniki. Aktualnie planujemy wdrożenie kolejnego produktu - czat na stronie.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Agencja marketingowa, Firma it, Naprawa komputerów, Przyłącza, Reklama, Reklama w google Warszawa, Tworzenie portali internetowych Warszawa
Dlaczego potrzebujesz Smart CRM?
1. Aby menedżerowie sprzedawali klientom szybko i z chęcią.
2. Aby zwiększać ilość i jakość sprzedaży.
3. Aby jakość obsługi zachęcała klientów do robienia zakupów tylko u Ciebie.
TOP 9 funkcji Smart CRM pomogą biznesowi sprzedawać więcej oraz skuteczniej
1. Smart funkcje do zarządzania projektami
Widoczne...
Czym jest BookOn CRM:
To jest wygodny system dla kierowania salonem kosmetycznym albo biznesem firmy, która działa w strefie obsługi klienta.
Usprawnia i upraszcza pracę z klientami oraz pracownikami salonu kosmetycznego w 1 godzinę. Zwiększa liczbę wizyt i optymalizuje wydatki.
Co daje BookOn CRM:
1. Kontrola oraz zarządzanie wizytą.
Ża...
Call Tracking - to narzędzie, umożliwiające zweryfikować, które kampanie reklamowe oraz platformy przynoszą Ci więcej klientów.
Trzy powody aby skorzystać z systemu Call Tracking Binotel
1. Otrzymujesz więcej połączeń
2. Kierujesz swój budżet reklamowy na skuteczne kampanie reklamowe, które przynoszą połączenia od klientów.
3. Nie marnujes...
Nazwa firmy | BINOTEL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2023-04-07 |
NIP | 5252951370 |
Regon | 524995827 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAZOWIECKIE |
Powiat | Warszawa |
Gmina | Śródmieście |
Miejscowość | Warszawa |
Kod pocztowy | 00105 |
Poczta | Warszawa |
Ulica | ul. Twarda |
Numer nieruchomości | 18 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 216 - Własność zagraniczna |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2023-04-11 |
Data powstania | 2023-04-07 |
Kod PKD | Nazwa |
6120Z |
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI BEZPRZEWODOWEJ, Z WYŁĄCZENIEM TELEKOMUNIKACJI SATELITARNEJ Przeważające PKD |
9512Z | NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU (TELE)KOMUNIKACYJNEGO |
9511Z | NAPRAWA I KONSERWACJA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH |
8220Z | DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER) |
7733Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY |
6110Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ |
5829Z | DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA |
4799Z | POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI |
4791Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET |
4651Z | SPRZEDAŻ HURTOWA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Korzystamy z produktu Online czat. Wybieraliśmy wśród ofert kilku firm, jednak atrakcyjna cena i szybkie podłączenie przeważyli akurat w Binotel.