O nas
Binotel jest firmą z 14-letnim doświadczeniem w zakresie telefonii biznesowej.
20 tysięcy firm wykorzystuje produkty Binotel w swojej codziennej pracy. 1,6 mln osób codziennie prowadzi komunikację za pomocą serwisów Binotel. Co miesiąc przez centralę Binotel przechodzi około 100 milionów połączeń.
Produkty Binotel obejmują główne kanały komunikacji z klientami, automatyzują procesy i zwiększają efektywność pracowników.
1. Centrala Wirtualna służy do efektywnej pracy z połączeniami w dziale sprzedaży.
2. GetCall pomaga zwiększać liczbę połączeń ze strony internetowej.
3. Call Center służy do kompetentnej obsługi dużego przepływu połączeń.
4. Call Tracking pozwala zwiększyć efektywność kampanii reklamowych.
5. Smart CRM - to system do zarządzania bazą klientów.
6. Wire - umożliwia organizację telefonii na urządzeniu mobilnym.
7. Bookon CRM - system do komfortowego zarządzania biznesem, w którym wizyty są najważniejsze.
8. Online Chat - to widżet do komunikacji z klientami na stronie internetowej.
Każdy produkt jest unikalny i stanowi już samodzielne gotowe rozwiązanie do realizacji zadań.
Po podłączeniu i wykorzystaniu wszystkich serwisów Binotel będziesz mieć potężną platformę do komunikacji z klientami.
Cała linia produktów Binotel została zaprojektowana tak, aby firmy wykorzystujące ją w swojej pracy uzyskały większą sprzedaż, bardziej zadowolonych klientów i maksymalne korzyści.
Więcej o firmie można dowiedzieć się na stronie firmy.
20 tysięcy firm wykorzystuje produkty Binotel w swojej codziennej pracy. 1,6 mln osób codziennie prowadzi komunikację za pomocą serwisów Binotel. Co miesiąc przez centralę Binotel przechodzi około 100 milionów połączeń.
Produkty Binotel obejmują główne kanały komunikacji z klientami, automatyzują procesy i zwiększają efektywność pracowników.
1. Centrala Wirtualna służy do efektywnej pracy z połączeniami w dziale sprzedaży.
2. GetCall pomaga zwiększać liczbę połączeń ze strony internetowej.
3. Call Center służy do kompetentnej obsługi dużego przepływu połączeń.
4. Call Tracking pozwala zwiększyć efektywność kampanii reklamowych.
5. Smart CRM - to system do zarządzania bazą klientów.
6. Wire - umożliwia organizację telefonii na urządzeniu mobilnym.
7. Bookon CRM - system do komfortowego zarządzania biznesem, w którym wizyty są najważniejsze.
8. Online Chat - to widżet do komunikacji z klientami na stronie internetowej.
Każdy produkt jest unikalny i stanowi już samodzielne gotowe rozwiązanie do realizacji zadań.
Po podłączeniu i wykorzystaniu wszystkich serwisów Binotel będziesz mieć potężną platformę do komunikacji z klientami.
Cała linia produktów Binotel została zaprojektowana tak, aby firmy wykorzystujące ją w swojej pracy uzyskały większą sprzedaż, bardziej zadowolonych klientów i maksymalne korzyści.
Więcej o firmie można dowiedzieć się na stronie firmy.
Najlepsi 2025
Klienci wysoko oceniają pracę tego wykonawcy.
Opinie
Na Oferteo od 2 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
889521
markValuePositive
Anna
F
2024-08-06 09:59:32.116573
-1
false
Ta firma - to jest sztos, dzięki Binotel zwiększyłam sprzedaże w parę razy, i teraz nie przeżywam, że stracę jakiegoś klienta, bo Binotel pokazuje mi wszystko, co się dzieje w mojej firmie, nawet, kiedy jestem na urlopie. Jestem bardzo zadowolona współpracą z nimi. Polecam!
false
false
889516
markValuePositive
Anna F.
2024-08-06 09:49:56.528554
-1
false
Ta firma - to jest sztos, dzięki Binotel zwiększyłam sprzedaże w parę razy, i teraz nie przeżywam, że stracę jakiegoś klienta, bo Binotel pokazuje mi wszystko, co się dzieje w mojej firmie, nawet, kiedy jestem na urlopie. Jestem bardzo zadowolona współpracą z nimi. Polecam!
false
false
839058
markValuePositive
Aleksandra
T
2024-03-13 14:06:51.350517
-1
false
Korzystamy z produktu Online czat. Wybieraliśmy wśród ofert kilku firm, jednak atrakcyjna cena i szybkie podłączenie przeważyli akurat w Binotel.
false
false
837638
markValuePositive
Karina
A
2024-03-11 11:43:28.184114
-1
false
Wykorzystanie wirtualnej centrali od Binotel bardzo ułatwia cały proces kontroli za pracą menedżerów oraz kontrolą wszystkich połączeń do firmy. Łatwość w korzystaniu i szybka konfiguracja i podłączenie się do systemu - na pewno są ważnymi atutami. Jednoznaczenie polecam.
false
false
837607
markValuePositive
Alina
K
2024-03-11 10:55:21.579482
-1
false
Przejście na wirtulaną centralę znacząco ułatwiło proces kontrol komunikacji pracowników z klientami w firmie i zaoszczędziło koszty, co nie może nie cieszyć. Proces podłączenia jest szybki i prosty, a pracownicy szybko dostosowali się do pracy w gabinecie osobistym, bo jest on wygodny i zrozumiały.
false
false
837594
markValuePositive
Robert
S
2024-03-11 10:21:03.200691
-1
false
Jako kierownik działu marketingu, z pewnością polecam Call Tracking.
To świetne narzędzie, która wykazało, jaka reklama zupełnie się nie opłaca, a która przynosi najwięcej nowych klientów.
Dzięki temu produktowi, zmieniliśmy podejście do procesu podziału budżetu na reklamę i zaczęliśmy inwestować w tą, która na prawdę działa.
Po 2 miesiącach liczba nowych klientów wzrosła o 40%, i myślę, że to tylko początek.
false
false
834446
markValuePositive
Miroslava
S
2024-03-04 09:57:32.270256
-1
false
Fajne produkty, atrakcyjne ceny i wysoki poziom obsługi klienta. Doceniam indywidualne podejście i zaoferowanie produktów do realizacji potrzeb klienta.
false
false
833588
markValuePositive
Eugenia
S
2024-03-01 12:00:40.269294
-1
false
Korzystamy z produktu Online Chat od Binotel od kilku miesięcy i jesteśmy zadowoleni z jego jakości i łatwości w korzystaniu.
Ponadto, warto podkreślić wsparcie ze strony firmy, wszystko zostało nam wytłumaczono, proponowano prezentację i szkolenie w celu zapoznania się z produktem itd.
Polecam.
false
false
833511
markValuePositive
Natalia
S
2024-03-01 08:44:09.482805
-1
false
Współpracujemy z firmą Binotel od 2 miesięcy, jednak myślę, że to początek długie współpracy.
Doceniam wsparcie ze strony pracowników firmy, łatwy kontakt z menedżerem, chęć pomocy i wsparcia klienta.
Widać profesjonalizm i wysoki poziom obsługi produktów.
false
false
833224
markValuePositive
Aleksandra
W
2024-02-29 16:35:49.646627
-1
false
Jednoznacznie polecam firmę!
Korzystamy z usług telefonii Binotel od 3 miesięcy i już widzę pozytywne zmiany.
Po wprowadzeniu wirtualnej centrali w nasz dział sprzedaży, otrzymałam możliwość kontroli pracy menedżerów, zmniejszenie liczby nieodebranych połączeń i widzę wyniki pracy pracowników zespołu, na pewno każdy kierownik doceni takie uproszczenie w swojej pracy, a pracownicy są bardziej zmotywowani na lepsze wyniki.
Aktualnie planujemy wdrożenie kolejnego produktu - czat na stronie.
false
false
Oferty
Smart CRM. Inteligentne zarządzanie sprzedażą, procesami oraz komunikacją z klientami
od 155 zł
Dlaczego potrzebujesz Smart CRM?
1. Aby menedżerowie sprzedawali klientom szybko i z chęcią.
2. Aby zwiększać ilość i jakość sprzedaży.
3. Aby jakość obsługi zachęcała klientów do robienia zakupów tylko u Ciebie.
TOP 9 funkcji Smart CRM pomogą biznesowi sprzedawać więcej oraz skuteczniej
1. Smart funkcje do zarządzania projektami
Widoczne... są informacje o wszystkich projektach: gdzie sprzedaż była udana oraz została zrealizowana w najkrótszym możliwym czasie, a gdzie "coś poszło nie tak". Na każdym etapie możesz wpływać na projekty.
2. Workflow sprzedażowy — łatwy do konfiguracji oraz zrozumiały w obsłudze
Nigdy jeszcze praca z projektami nie była tak łatwa. Możesz zobaczyć, kiedy i na jakim etapie
była ostatnia komunikacja z klientem oraz jakie są kolejne kroki menedżera.
3. Zarządzanie bazą klientów
Baza klientów - główna cenność firmy, a Smart CRM - jej niezawodny schowek.
Dane o klientach są bezpieczne, a smart funkcje pozwolą menedżerom efektywnie z nimi pracować.
4. Lista zadań jako osobisty sekretarz menedżera
Niemożliwe jest zapomnienie o oddzwonieniu do klienta albo wysłaniu oferty handlowej, ponieważ system o wszystkim przypomni.
5. Pełna historia każdego projektu
Uporządkowana historia pracy oraz komunikacji z klientem pozwala menedżerowi od pierwszego rzutu oka zrozumieć, dlaczego projekt był udany lub nieudany.
6. Jedyna platforma do pracy z rozmowami telefonicznymi oraz projektami
Telefonia w CRM
Teraz nie trzeba przełączać się między różnymi systemami ani je integrować.
Praca z rozmowami, informacje o kliencie podczas rozmowy, nagrywanie rozmów, kontrola
utraconych połączeń, historia wszystkich rozmów w karcie klienta oraz wiele innych funkcji teraz
w Smart CRM.
7. Analiza i minimalizacja nieudanych projektów
Każda nieudana umowa ma swoje przyczyny. Smart CRM zbiera dane dotyczące
nieudanych projektów w celu analizy przyczyn i minimalizacji odmów.
8. Automatyzacja codziennych procesów
Automatyczne tworzenie zadań, przypomnień oraz mailingów pomoże
menedżerom uniknąć rutyny i skupić się na tym, co najważniejsze - sprzedaży.
9. Pełny obraz pracy firmy
Ważne wskaźniki działalności firmy są przedstawione w wygodnych raportach.
Wystarczy jeden rzut oka na sekcję "Analityka" w Smart CRM, aby zobaczyć, co idzie zgodnie
z planem, a na co warto zwrócić uwagę.
CRM BookOn. System CRM dla branży beaty
od 259 zł
Czym jest BookOn CRM:
To jest wygodny system dla kierowania salonem kosmetycznym albo biznesem firmy, która działa w strefie obsługi klienta.
Usprawnia i upraszcza pracę z klientami oraz pracownikami salonu kosmetycznego w 1 godzinę. Zwiększa liczbę wizyt i optymalizuje wydatki.
Co daje BookOn CRM:
1. Kontrola oraz zarządzanie wizytą.
Ża...dnych nakładek w harmonogramie, czyli nie tracisz klientów.
2. Zwiększenie ilości wizyt w Twoim salonie nawet o 60% dzięki Smart Funkcjom. Więcej nowych klientów, wiąże się z większą ilością wizyt.
3. Zapobieganie nieobecności oraz spóźnieniom. Klienci nigdy nie zapomną o wizycie.
4. Możliwość umówienia wizyty 24/7 nawet bez uczestnictwa administratora.
5. Wszystkie dane dla właściciela są widoczne, jak na dłoni: którzy pracownicy, jakie usługi oraz godziny pracy są najbardziej popularne; i dodatkowo - raporty dotyczące wizyt niestandardowych.
Top funkcje:
1. Kalendarz wizyt
Harmonogram wizyt klientów w formie kalendarza online. Zapisywanie klientów odbywa się za pomocą 3 kliknięć. Jest dostępny na wszystkich urządzeniach
2. Smart funkcje, które są stworzone dla zwiększenia liczby powtórnych wizyt
Zestaw funkcji, które zachęcają istniejących klientów do powrotu, łącznie zwiększają wizyty
w salonie nawet o 60%
3. Zabezpieczenie od nieobecności oraz spóźnień klientów
Automatyczne przypomnienia o wizycie w dowolny sposób (telefon, SMS)
4. Zapisy Online 24/7
Zapisać się do salonu przez 24/7 nawet bez uczestnictwa administratora
5. Kontrola wskaźników salonu
Dane o zarobkach salonu: jeśli chodzi
o pracowników, jeśli chodzi o klientów, według dni albo w wybranym okresie poprzez jedno kliknięcie
6. Kontrola i zarządzanie czasem pracy personelu oraz salonu
Analityka obciążenia salonu. Informacje według dni, godzin oraz specjalistów
7. Smart telefonia dla salonu
Informacje o kliencie podczas rozmowy, nagrywanie rozmów, kontrola nad straconymi połączeniami oraz historia całej komunikacji będzie dostępna w karcie klienta
8. Wygodna automatyczna kalkulacja pensji
Szybkie ustawienia automatycznego naliczania wynagrodzeń
9. Łatwe zarządzanie programem lojalnościowym
Gotowy program lojalnościowy, który jest dostępny w ciągu 5 minut
10. Feedback po każdej wizycie
Automatyczne ankietowanie klientów na temat jakości usług po każdej wizycie
11. Aplikacja komórkowa dla specjalisty
Aplikacja komórkowa dla każdego z pracowników, który ma harmonogram pracy oraz szczegóły dotyczące zarobków
12. Aplikacja komórkowa dla salonu
Aplikacja dla IOS lub Android, która posiada wszystkie usługi salonu oraz możliwość rejestracji klientów. Ustawia się indywidualnie. Bezpłatnie
Do czego jest potrzebny Bookоn СRM?
1. Aby nowi klienci powracali
2. Aby nie tracić klientów z powodu błędów w harmonogramie
3. Aby zapobiec odwołaniu, nieobecnościom i spóźnieniom
4. Aby uzyskać więcej klientów, dzięki zapisom online 24/7
5. Aby zobaczyć dane według pracowników, dni lub wybranego okresu oraz kontrolować zarobki salonu
Call Tracking. Sprawdź, jaka reklama oraz platformy przynoszą Ci więcej klientów
od 23 zł
Call Tracking - to narzędzie, umożliwiające zweryfikować, które kampanie reklamowe oraz platformy przynoszą Ci więcej klientów.
Trzy powody aby skorzystać z systemu Call Tracking Binotel
1. Otrzymujesz więcej połączeń
2. Kierujesz swój budżet reklamowy na skuteczne kampanie reklamowe, które przynoszą połączenia od klientów.
3. Nie marnujes...z swojego budżetu
4. Wiesz ile kosztuje połączenie z klientem i zarządzasz nim, optymalizując swój budżet reklamowy.
5. Używasz tylko skutecznej reklamy
6. Będziesz widzieć, które kampanie reklamowe przynoszą klientów, a które nie. Dzięki temu możesz pracować tylko ze skutecznymi źródłami reklamy.
Kto może korzystać z Binotel Call Tracking?
1. Marketingowiec
Twoje kampanie reklamowe są zawsze skuteczne.
Wiesz dokładnie, które słowa kluczowe w Google Ads i które targetowanie w Facebooku przynoszą najlepszych klientów.
Analizujesz kampanie reklamowe oraz podejmujesz decyzje dotyczące ich optymalizacji łatwiej oraz szybciej.
2. Kierownik działu sprzedaży
Wiesz, ile połączeń otrzymujesz ze źródeł reklamowych i możesz przewidzieć, jaki musi być poziom pracy w dziale sprzedaży.
Będziesz widzieć, które kampanie reklamowe przyciągają klientów z największą liczbą zamówień, żeby marketing mógł zwiększyć swoje kampanii.
Zalety korzystania z Binotel Call Tracking
1. Numery VoIP, które natychmiast mogą być skonfigurowane
Binotel oferuje wynajem numerów stacjonarnych i komórkowych w atrakcyjnych cenach, które natychmiast możesz wykorzystywać w Call Tracking.
2. Analityka end-to-end. Gotowe rozwiązanie dla dużych systemów CRM
Podłącz i korzystaj bezpłatnie z modułu analityki end-to-end i dowiedz się, które reklamy przynoszą Ci większą sprzedaż.
3. Bezpłatny okres próbny oraz dodatkowy miesiąc
Abyś mógł przekonać się o zaletach Binotel Call Tracking i w pełni docenić skuteczność swojej reklamy, zapewnimy Ci okres próbny i drugi miesiąc bezpłatnego korzystania z usługi.
Wire App - Statystyka wszystkich połączeń i nagrywanie rozmów z komórek pracowników.
od 265 zł
O aplikacji
Binotel Wire to aplikacja mobilna, która instalowana jest na telefonach komórkowych pracowników i udostępnia firmie gotowe statystyki połączeń oraz nagrywanie rozmów. Za wybrany okres czasu, dla konkretnego pracownika lub grupy pracowników (działu).
Wire - umożliwia nagrywanie rozmów dla większości wersji urządzeń z systemem Andro...id w dobrej jakości.
1. Pełna kontrola nad komórkowymi rozmowami pracowników
2. Po każdej rozmowie pracownika: robi nagranie i pokazuje szczegółowe informacje
3. Generuje gotowe statystyki/dane wszystkich rozmów: początek, koniec, datę, liczbę, czas trwania, przychodzące, wychodzące, nowe, unikalne, nieodebrane itp.
4. Zapisuje dane rozmowy oraz robi nagranie nawet wtedy, gdy telefon jest offline (synchronizacja odbywa się po podłączeniu do sieci)
5. Wysyła rozmowy komórkowe do odpowiednich kart klientów w Twoim systemie CRM
Konto administratora pozwoli:
1. Podłączyć nowych pracowników do jednego konta firmowego
2. Otrzymywać wszystkie zapisy rozmów i dane o połączeniach z telefonu pracownika na jednym koncie
3. Widzieć informacje o przesyłaniu historii rozmów przez podłączonych pracowników (online/offline) online
4. Zarządzać włączaniem/wyłączaniem przesyłania statystyk oraz nagranych połączeń z wybranych kart SIM
5. Wybrać sposób przekazywania rozmów przez pracowników firmy
6. Wygenerować w aplikacji tajny kod PIN, po to aby wylogować się z aplikacji pracownikom firmy z aplikacji pracowników firmy
Online Chat
od 62 zł
Co to jest Online Chat
Smart widget do komunikacji z klientami na Twojej stronie internetowej. Automatycznie rozpoczyna konwersację, a następnie przekazuje ją do pracowników. Żaden z klientów nie będzie pominięty
zarówno w godzinach pracy, jak i poza nimi.
Co daje Online Chat?
1. Dodatkowy kanał sprzedażowy: do 60% większe zainteresowanie k...lientów przez stronę internetową
2. Wygodny interfejs do komunikacji z klientami na stronie
3. Obsługa każdego klienta na stronie.
4. Nikt nie będzie ignorowany
5. Szybka obsługa oraz szybkie rozwiązanie łatwych kwestii
Top 10 funkcji:
1. Obsługa każdego klienta
Binotel Online Chat automatycznie wysyła wiadomości do wszystkich odwiedzających stronę
internetową. A gdy klient odpowie, - natychmiast łączy go z operatorem.
2. Kontrola utraconych konwersacji
Każde zapytanie od klientów na czacie, na które nie została udzielona odpowiedź - to są
stracone pieniądze firmy. Binotel Online Chat sprawdza wszelkie konwersacje, na które klient
nie uzyskał odpowiedzi oraz informuje o tym operatorów. Tworzy również odpowiedni raport
dla kierowników.
3. Aktywne zaproszenia do konwersacji
Czasami klientom jest trudno zdecydować z wyborem towarów. I w tym momencie oferta
pomocy przez operatora będzie kluczową. Aktywne zaproszenia do konwersacji zwiększają
zainteresowanie nawet o 70%.
4. Automatyczne powiadomienia poza godzinami pracy
Po godzinach pracy i w weekendy, Binotel Online Chat będzie automatycznie wyświetlać odwiedzającym stronę internetową ważne informacje i poprosi o pozostawienie kontaktu do konsultacji w godzinach pracy.
5. Funkcja zamówienia połączenia
Aby nie przeciążać strony różnymi formularzami i przyciskami, połączyliśmy widget zamówienia
połączenia na stronie internetowej i czat. Po pierwsze, jest to łatwe:) Po drugie, jest to wygodne dla klientów.
6. Szybkie wyrazy oraz gotowe szablony odpowiedzi
Klienci często zadają podobne pytania. Dlatego, aby zapobiec sytuacji, w której
menedżerowie odpowiadają na te same kwestie za każdym razem, można przygotowywać i zapisywać gotowe formułki w szablonach. Dzięki nim operatorzy zareagują szybciej.
Binotel Online Chat zapamiętuje również najczęściej powtarzane odpowiedzi i automatycznie
oferuje je operatorom.
7. Opcja automatycznego czatu z klientami
Jeśli operator nie widział czatu i nie odpowiedział na niego - Binotel Online Chat aktywnie poinformuje o tym na wszystkie możliwe sposoby, a także wyśle do odwiedzającego wiadomości, które zachęcą go do pozostania na stronie.
8. Informacja na temat rozmówcy w czasie rzeczywistym
Wiesz, skąd przyszedł odwiedzający, jakie strony przeglądał, na której aktualnie się
znajduje i czym jest zainteresowany. Możesz więc natychmiast zaoferować to, czego potrzebuje
potencjalny klient. Jeśli nie jest to pierwsza wizyta odwiedzającego, zobaczysz całą historię komunikacji z nim.
9. Historia wszystkich czatów z klientami
Gdy klient ponownie skontaktuje się poprzez czat, operator widzi wszystkie poprzednie
konwersacje z tym klientem, jak również to, z którym z operatorów komunikował wcześniej.
Wszystkie czaty są automatycznie zapisywane w Gabinecie Osobistym Binotel MyBusiness.
10. Statystyki czatów. Gotowe raporty dotyczące pracy pracowników
W osobistym Gabinecie Binotel Online Chat będziesz mieć pełny obraz pracy operatorów,
a także statystyki udanych i utraconych czatów, przez cały czas lub w wybranym okresie.
GetCall Online - widżet zamówienia kontaktu ze strony internetowej
Czym jest
GetCall Online
Smart widget dla Twojej strony internetowej, który oferuje klientowi opcję oddzwonienia w ciągu 30 sekund i automatycznie łączy z nim menedżera.
Dlaczego GetCall Online jest potrzebny
1. Aby zwiększyć ilość kontaktów ze strony do 50%
2. Aby menedżerowie nie zapominali o zamówionych połączeniach z klientami
3. ...Aby odwiedzacze strony pozostawali Twoimi klientami 24/7
4. Aby pomóc niezdecydowanym klientom zrobić pierwszy krok w kierunku zakupu
Centrala wirtualna
od 130 zł
Wirtualna centrala telefoniczna to serwis, który łączy wszystkie numery firmowe w jedną sieć, przechowuje całą historię rozmów z klientami, a także posiada opcje przechowywania nagrań rozmów.
Automatyzuje pracę, zwiększa efektywność pracowników oraz jakość obsługi klientów.
Dlaczego wirtualna centrala telefoniczna jest potrzebna?
1. Aby uspr...awnić i kontrolować komunikację pracowników z klientami
2. Aby zautomatyzować komunikację z klientami i pracę w systemie CRM
3. Aby monitorować ilość i jakość rozmów każdego pracownika i całej firmy
4. Aby zawsze dostarczać najwyższy poziom obsługi klientów
Top 6 funkcji:
1. Gabinet Osobisty jako system kontroli oraz zarządzania komunikacją z klientami.
2. Nagrywanie rozmów
3. Kontrola utraconych połączeń
4. Wielokanałowość numerów
5. Kierowanie połączeń na grupę pracowników
6. integracja telefonii z Twoim CRM
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Produkty dla firmy, biura
Centrale telefoniczne
Usługi dla firmy, biura
Usługi Call Center
Usługi IT
Telefonia internetowa
Powiązane produkty i usługi:
Agencja marketingowa, Naprawa komputerów, Instalacje, Agencja reklamowa, Reklama internetowa Warszawa, Sklep internetowy Warszawa
O Firmie
Adres
Ulica
ul. Twarda 18Kod pocztowy
00-105Miasto
WarszawaNIP
525-295-13-70Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Pomorskie, Wielkopolskie, Kujawsko-pomorskie, Warmińsko-mazurskie, Świętokrzyskie, Dolnośląskie, Lubelskie, Opolskie, Podkarpackie, Mazowieckie, Śląskie, Zachodniopomorskie, Podlaskie, Małopolskie, Lubuskie, Łódzkie, Afganistan, Albania, Andora, Arabia Saudyjska, Austria, Azerbejdżan, Belgia, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chiny, Chorwacja, Czarnogóra, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Gruzja, Hiszpania, Holandia, Indie, Irak, Iran, Irlandia, Islandia, Kazachstan, Kirgistan, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Malta, Maroko, Mołdawia, Monako, Mongolia, Niemcy, Norwegia, Izrael, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Syria, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Turkmenistan, Ukraina, Uzbekistan, Węgry, Wielka Brytania, Włochy, Serbia, Kanada, Stany Zjednoczone, Cypr
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
BINOTEL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2023-04-07
NIP
5252951370
Regon
524995827
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Śródmieście
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
00105
Poczta
Warszawa
Ulica
ul. Twarda
Numer nieruchomości
18
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6120Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI BEZPRZEWODOWEJ, Z WYŁĄCZENIEM TELEKOMUNIKACJI SATELITARNEJ
Przeważające PKD
9512Z
NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU (TELE)KOMUNIKACYJNEGO
9511Z
NAPRAWA I KONSERWACJA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH
8220Z
DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
7733Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
6110Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ
5829Z
DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA
4799Z
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
4791Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
4651Z
SPRZEDAŻ HURTOWA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA