O nas
Berry Tree Media to firma, w której zajmujemy się kreacją różnorodnych ścieżek promocji zarówno dla przedsiębiorstw prywatnych, jak i dla jednostek samorządowych, czy też klientów indywidualnych.
Planujemy przekazy reklamowe i informacyjne, w ramach których opracowujemy harmonogramy oraz budżety. Współpracujemy z mediami, a strategie – tworzymy od początku do końca.
Naszym klientom wskazujemy kierunek dla działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR), a także wspieramy konceptualizację i realizację świadomego budowania marki i wizerunku. Opracowujemy materiały tekstowe oraz naming kreatywny, a także posiadamy doświadczenie w organizacji niepowtarzalnych eventów. Ponadto, dysponujemy możliwościami badawczymi - realizujemy badania społeczne badania marketingowe.
Do każdego projektu podchodzimy indywidualne, a swoją ofertę zawsze staramy się dopasować do potrzeb i preferencji danego Klienta.
Mamy świadomość jak bardzo istotne jest dostarczenie rzetelnej i kompletnej wiedzy, która jest wsparciem dla procesów decyzyjnych.
Planujemy przekazy reklamowe i informacyjne, w ramach których opracowujemy harmonogramy oraz budżety. Współpracujemy z mediami, a strategie – tworzymy od początku do końca.
Naszym klientom wskazujemy kierunek dla działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR), a także wspieramy konceptualizację i realizację świadomego budowania marki i wizerunku. Opracowujemy materiały tekstowe oraz naming kreatywny, a także posiadamy doświadczenie w organizacji niepowtarzalnych eventów. Ponadto, dysponujemy możliwościami badawczymi - realizujemy badania społeczne badania marketingowe.
Do każdego projektu podchodzimy indywidualne, a swoją ofertę zawsze staramy się dopasować do potrzeb i preferencji danego Klienta.
Mamy świadomość jak bardzo istotne jest dostarczenie rzetelnej i kompletnej wiedzy, która jest wsparciem dla procesów decyzyjnych.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Kampanie
Polska
Umiejętnie przeprowadzona kampania to wcielanie w przestrzeń konsumencką zaplanowanych działań, które w rezultacie prowadzić będą do wcześniej założonych celów, które dotyczyć mogą m.in.:
wzrostu świadomości odbiorców na temat danego produktu, firmy, osoby, działalności lub sytuacji społecznej
popularyzacji w/w podmiotu
wzrostu spr...zedaży
launchu (wprowadzenie na rynek nowego produktu / marki)
relaunchu (ponownie wprowadzenie na rynek nowego produktu / marki)
odświeżenia wizerunku
zmianie postrzegania podmiotu, którego dotyczy kampania
Do działań, które wykonujemy w ramach kampanii zawierają się m.in.:
określanie celów i wybór narzędzi i nośników wykorzystywanych podczas kampanii
określanie grupy docelowej / grup docelowych
planowanie mediów (m.in. zakup czasu i przestrzeni reklamowych)
realizacja i nadzór kampanii
ocena i rekomendacje w zakresie prowadzenia kampanii
ewaluacja kampanii
kampanie społeczne
kampanie wyborcze
kampanie medialne
współpraca i prowadzenie negocjacji z podwykonawcami realizującymi niektóre zadania w zakresie kampanii
Copywriting
Polska
Na życzenie Klienta tworzymy profesjonalne i unikalne teksty marketingowe, slogany, hasła, nazwy:
pod pozycjonowanie wskazanych fraz
na stronę internetową
do mediów
do Partnerów (w ramach sponsoringu / patronatów / partnerstwa lub działań CSR)
do pracowników
do katalogów / folderów
do mediów społecznościowych
... do materiałów i inicjatyw promocyjnych (m.in.: do spotów / ulotek / ogłoszeń)
do mailingu
Planowanie mediów
Polska
Dobór odpowiedniego czasu, miejsca i przestrzeni jest często aspektem decydującym o sukcesie kampanii.
Realizujemy następujące działania w zakresie planowania mediów dla reklamodawców:
planowanie budżetu;
ustalanie harmonogramu;
wybór odpowiednich nośników, kanałów i środków przekazu;
prowadzenie negocjacji z reklamobiorcam...i;
monitoring realizacji i efektywności kampanii;
Public Relations
Polska
Public Relations (PR) to obecnie jedna z głównych dróg dla przedsiębiorstw, instytucji oraz organizacji w aspekcie pozytywnego kształtowania swoich relacji z otoczeniem oraz budowania dobrego wizerunku w przestrzeni odbiorców komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej.
Dla naszych Klientów realizujemy kompleksowe projekty w zakresie PR. Informujem...y ich, jakimi działaniami warto się chwalić i jak promować swoją markę. Wszystkie swoje projekty opieramy na kreatywności, dokładności oraz dostosowaniu planowanych działań do sytuacji rynkowej i indywidualnych potrzeb klienta. Ponadto, podczas całego trwania współpracy proponujemy bieżące, profesjonalne doradztwo naszych ekspertów.
Dodatkowo podejmujemy się następujących działań w ramach kreacji marki:
współpraca z mediami – redagowanie i tworzenie materiałów tekstowych, dystrybucja informacji prasowych do mediów, bieżące budowanie relacji z dziennikarzami;
komunikacja wewnętrzna – działania mające na celu poprawę jakości komunikacji w strukturze wewnętrznej Klienta (np. wśród pracowników firmy), budowanie stabilnego, pozytywnego wizerunku w aspekcie wyżej określonej grupy;
komunikacja zewnętrzna – zaplanowanie i usprawnienie komunikacji Klienta z otoczeniem zewnętrznym, do którego należą m.in.: konsumenci, potencjalne grupy docelowe, konkurencja;
PR kryzysowy – zarządzanie wizerunkiem w sytuacjach kryzysowych;
monitoring mediów – bieżący monitoring informacji pojawiających się na temat Klienta w różnego rodzaju mediach;
dobór, prowadzenie negocjacji i bieżący kontakt z Partnerami, Sponsorami oraz Patronami Medialnymi;
Badania Marketingowe
Polska
W każdej firmie, instytucji lub organizacji niezmiernie ważne jest podejmowanie trafnych i odważnych decyzji. Badania marketingowe bezpośrednio przyczyniają się do zmniejszenia ryzyka związanego z dokonywaniem trudnych wyborów. Natomiast analiza zebranych danych służy przewidywaniu skutków jakie nastąpią po podjęciu określonych działań.
Ponadto ...realizujemy również badania społeczne, które służą zgłębieniu wiedzy na temat określonego zjawiska, pozwalają na diagnozę i opis problemu oraz zrozumieniu procesów zachodzących w życiu społecznym. Poszerzają wiedzę o postawach i opiniach społeczeństwa tym samym ułatwiając procesy decyzyjne.
Metody, które oferujemy Klientom w zakresie badań społecznych i marketingowych to:
Badania ilościowe
CATI – wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo
CAWI – badania za pomocą ankiety internetowej, monitorowanej na bieżąco
CAPI – wywiad bezpośredni z użyciem komputera z ankietą
PAPI – tradycyjna metoda face-to-face z pomocą papierowego kwestionariusza
Badania jakościowe
IDI – pogłębiony wywiad indywidualny
FGI – zogniskowany wywiad grupowy
Desk research – zebranie i analiza danych zastanych / wtórnych.
Konsultacje społeczne – pozyskiwanie opinii od określonej grupy docelowej na temat proponowanych przez administrację działań.
Z każdych badań opracowywany jest kompleksowy i przejrzysty raport zawierający szczegółową analizę danych zawierającą najważniejsze wnioski oraz rekomendacje. Podczas realizacji projektu oferujemy Klientom profesjonalne doradztwo w zakresie planowania i właściwej realizacji badań.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Usługi motoryzacyjne
Oklejanie samochodów
Strony internetowe
Tworzenie stron internetowych
Projektowanie stron internetowych
Obsługa stron internetowych
Inne usługi dotyczące stron internetowych
Usługi dla firmy, biura
Doradztwo rekrutacyjne i personalne
Marketing internetowy
Pozycjonowanie stron WWW
Loga i identyfikacja wizualna, e-marketing
Kampanie reklamowe online
Public relations w internecie
Mailing
Bannery, linki
Inne usługi związane z marketingiem internetowym
Sklepy internetowe
Obsługa sklepów internetowych
Projektowanie sklepów internetowych
Inne usługi dotyczące sklepów internetowych
Tworzenie sklepów internetowych
Nauka i edukacja
Badania i rozwój, analizy
Marketing, reklama, teksty
Badania rynku
Budowa, rozwój marki
Loga i identyfikacja wizualna offline
Marketing bezpośredni
Copywriting
Skład tekstu, przepisywanie
Kampanie reklamowe offline
Reklamy w mediach
Public relations
Inne usługi związane z marketingiem
Doradztwo, audyt
Biznes plany, audyt i doradztwo
Doradztwo marketingowe
Powiązane produkty i usługi:
Doradztwo finansowe, Dotacje unijne, Firma programistyczna, Kadry, Prowadzenie księgowości, Tłumacze Rzeszów, Usługi informatyczne Rzeszów
O Firmie
Adres
Ulica
ul. Broniewskiego 1Kod pocztowy
35-222Miasto
RzeszówNIP
8132244298Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Podkarpackie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
Berry Tree Media Paweł Walawender
Imię (pierwsze)
PAWEŁ
Drugie imię
WOJCIECH
Nazwisko
WALAWENDER
Data rozpoczęcia działalności
2013-10-01
NIP
8132244298
Regon
180068930
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
PODKARPACKIE
Powiat
Rzeszów
Gmina
Rzeszów
Miejscowość
Rzeszów
Kod pocztowy
35307
Poczta
Rzeszów
Ulica
al. Armii Krajowej
Numer nieruchomości
80
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
Przeważające PKD
5814Z
WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
7312A
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI
7312B
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH
7312C
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
7312D
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE