ASYGNATA SP. Z O.O.

ASYGNATA SP. Z O.O.

 
Wrocław, Dolnośląskie
4.94/5
(64 opinie)
Wybrany przez 4 Zlecających
Zleceniodawca wybrał tego wykonawcę do realizacji zlecenia na Oferteo.

O nas

Biuro Rachunkowe ASYGNATA od 2002 roku poleca swoje usługi z zakresu rachunkowości, podatków, sporządzanie sprawozdań finansowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Doskonale przygotowana zawodowo kadra stale podnosi swoje kwalifikacje na bieżąco śledząc zmiany w przepisach przy wykorzystaniu programów informacyjnych, które biuro ma do dyspozycji.

Od 2012 roku Asygnata jest członkiem Konsorcjum Polskich Biur Rachunkowych co umożliwia korzystanie z profesjonalnego oprogramowania, które jest dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów.

Biuro posiada ochronę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej za wykonywane usługi.

ASYGNATA Biuro Rachunkowe jest sygnatariuszem kodeksu Etyki Zawodowej Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Najlepsi 2025
Klienci wysoko oceniają pracę tego wykonawcy.
Cieszy się uznaniem
Wykonawca ma ponad 50 opinii i średnią ocen większą niż 4,5.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Profesjonalny Sprzedawca
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.

Opinie

4.94  / 5 (64 opinie)
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie są opisane w Regulaminie
Na Oferteo od 6 lat | 4 współprace
5 gwiazdek 98%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 1%

Oferty

Obsługa kadrowa, płacowa i rozliczenia z ZUS

Obsługa kadrowa, płacowa i rozliczenia z ZUS

Dolnośląskie - Wrocław
Biuro Rachunkowe ASYGNATA od 2002 roku poleca swoje usługi z zakresu rachunkowości, podatków, sporządzanie sprawozdań finansowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Doskonale przygotowana zawodowo kadra stale podnosi swoje kwalifikacje na bieżąco śledząc zmiany w przepisach przy wykorzystaniu programów informacyjnych, które biuro ma do dyspozy...
rozwiń
Prowadzenie obsługi księgowej małych, średnich i dużych przedsiębiorstw

Prowadzenie obsługi księgowej małych, średnich i dużych przedsiębiorstw

Dolnośląskie - Wrocław
Biuro Rachunkowe ASYGNATA od 2002 roku poleca swoje usługi z zakresu rachunkowości, podatków, sporządzanie sprawozdań finansowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Doskonale przygotowana zawodowo kadra stale podnosi swoje kwalifikacje na bieżąco śledząc zmiany w przepisach przy wykorzystaniu programów informacyjnych, które biuro ma do dyspozy...
rozwiń

Co chcesz zlecić lub kupić?

Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe

Kontakt

Adres
Ulica
Ślężna 155 lok. 2U
Kod pocztowy
53-110
Miasto
Wrocław
NIP
899-286-21-85
Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
czat, e-mail, telefon

Obszar działania

Opolskie, Dolnośląskie
Odpowiedz na kilka pytań, a zainteresowani Wykonawcy sami zgłoszą się do Ciebie z ofertą.
Rozpocznij

Dane rejestrowe

Firma
Nazwa firmy
ASYGNATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2019-05-06
NIP
8992862185
Regon
383282792
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Powiat
Wrocław
Gmina
Wrocław-Krzyki
Miejscowość
Wrocław
Kod pocztowy
53110
Poczta
Wrocław
Ulica
ul. Ślężna
Numer nieruchomości
155
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
6201Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
6209Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
9511Z
NAPRAWA I KONSERWACJA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH
Zainteresował Cię ten Wykonawca?
Złóż zapytanie i otrzymaj oferty od tego
i kilku podobnych Wykonawców.
Reklama
Miejsce na reklamę
Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do: