Administrative Service

Administrative Service

 
Wrocław, Dolnośląskie

O nas

Jeżeli Posiadasz kontrahentów,którzy nieterminowo regulują swoje
zobowiązania,a jednak chcesz nadal utrzymywać z nimi kontakty
handlowe,skorzystaj z usługi monitoring płatności.
Monitoring ma zdecydowanie największy wpływ na zachowanie płynności
finansowej firmy ,bieżące monitorowanie ukazuje profesjonalizm Twojej
firmy .
Od początku zawartej współpracy ,podejmujemy kontakt telefoniczny,ze
wszystkimi Twoimi kontrahentami,którzy w przyszłości mogą zalegać z
zapłatą należności .Są oni przede wszystkim informowani o fakcie
wystawienia faktury i terminie płatności.
Oferowana przez nas obsługa monitoringu,pozwala klientowi na pełną
kontrolę nad terminowością spłat od kontrahentów.
Jakie otrzymasz korzyści?
• obniżysz koszty obsługi należności,
• zdyscyplinujesz płatników do terminowego regulowania swoich zobowiązań,
• poprawisz płynność finansową poprzez szybszą spłatę należności,
• przeciwdziałasz powstaniu wysokich zadłużeń oraz szybkie rozpoczęcie procesu
windykacji należności,
• minimalizujesz koszty rezerw
• wzmacniasz relacje biznesowe z usługobiorcami,
W RAMACH MONITOROWANIA NALEŻNOŚCI:
• sprawdzamy poprawność wystawionych faktur / rachunków
• przypominamy o terminach płatności
• wysyłamy wezwania do zapłaty
• utrzymujemy bieżący kontakt z Twoim odbiorcą
• Wiemy, jak ważne w biznesie są relacje, dlatego intensywność i zakres działań
ustalamy w porozumieniu z Tobą. Wszelkie działania prowadzone są polubownie.
Możesz być zatem spokojny o relacje z kontrahentami.
• Jeśli pomimo naszych upomnień i wezwań do zapłaty, kontrahent nadal zwleka z
uregulowaniem zobowiązania, podejmujemy klasyczne działania windykacyjne na
Twoje zlecenie
• Otrzymujesz pieczęć prewencyjną ,wykorzystywaną już na etapie wystawiania
faktur
Zakres działań podejmowanych w imieniu naszego klienta:
• w terminie 3 dni od wystawienia faktury wysyłamy do Państwa partnera
handlowego e-mail przypominający o konieczności terminowego
uregulowania płatności,
• I rozmowa telefoniczna z kontrahentem 3 dni po upływie terminu
płatności - upewniamy się czy faktura dotarła do firmy, dowiadujemy się
o przyczynach braku płatności, ewentualnej reklamacji, czy innych
nieprawidłowościach, które mogły wystąpić w procesie sprzedaży,
przypominamy o konieczności bezzwłocznego dokonania płatności,
• II rozmowa telefoniczna z odbiorcą 7 dni po upływie terminu płatności,
ustalamy powody przeterminowania, przypominamy o konieczności
zapłaty, ewentualnie ustalamy datę płatności w nieprzekraczalnym
terminie do 7 dni,
• w przypadku braku wpłaty, 15 dni po terminie płatności, wysyłamy email
– monit wzywający do zapłaty z sankcją przekazania
przeterminowanej należności do windykacji.
Im szybciej przekażesz nam sprawę, tym większa szansa na
uzyskanie szybkiej wpłaty od klienta.
Pamiętaj Monitoring płatności jest przejawem
dojrzałego ,odpowiedzialnego zarządzania
należnościami w ramach prowadzenia działalności
gospodarczej!

Opinie

Wykonawca nie ma jeszcze opinii.

Oferty

Monitoring należności i zobowiązań

Monitoring należności i zobowiązań

Polska - Wrocław
299.00 zł
W RAMACH MONITOROWANIA NALEŻNOŚCI: • sprawdzamy poprawność wystawionych faktur / rachunków • przypominamy o terminach płatności • wysyłamy wezwania do zapłaty • utrzymujemy bieżący kontakt z Twoim odbiorcą • Wiemy, jak ważne w biznesie są relacje, dlatego intensywność i zakres działań ustalamy w porozumieniu z Tobą. Wszelkie działania prowadz...
rozwiń

Co chcesz zlecić lub kupić?

Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Monitoring
Monitoring firmy
Inny monitoring
Monitoring domu

O Firmie

Adres
Ulica
Prusa 44
Kod pocztowy
50-319
Miasto
Wrocław
NIP
6661953496
Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon

Obszar działania

Dolnośląskie, Mazowieckie, Opolskie, Podlaskie, Pomorskie, Podkarpackie, Małopolskie, Lubuskie, Świętokrzyskie, Wielkopolskie, Łódzkie, Warmińsko-mazurskie, Zachodniopomorskie, Kujawsko-pomorskie, Śląskie, Lubelskie
Odpowiedz na kilka pytań, a zainteresowani Wykonawcy sami zgłoszą się do Ciebie z ofertą.
Rozpocznij

Dane rejestrowe

Firma
Nazwa firmy
MAGDALENA FABIAŃCZYK ADMINISTRATIVE SERVICE
Imię (pierwsze)
MAGDALENA
Drugie imię
NATALIA
Nazwisko
FABIAŃCZYK
Data rozpoczęcia działalności
2016-12-08
NIP
6661953496
Regon
366038878
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Powiat
Wrocław
Gmina
Wrocław-Śródmieście
Miejscowość
Wrocław
Kod pocztowy
50319
Poczta
Wrocław
Ulica
ul. Bolesława Prusa
Numer nieruchomości
44
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
Przeważające PKD
Zainteresował Cię ten Wykonawca?
Złóż zapytanie i otrzymaj oferty od tego
i kilku podobnych Wykonawców.
Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do: