* Środowisko współpracy - członkowie zespołu (nawet rozproszeni geograficznie) wspólnie pracują na jednym zestawie plików/dokumentów projektowych.
* Automatyczna konwersja plików z pakietów biurowych pozwala łatwo załadować je do systemu i np. przygotować je do publikacji w internecie.
* Wybór stylu pracy - a) można podłączyć własne dyski sieciowe, b) można ściągnąć plik na stację roboczą aby nad nim pracować, c) ten sam plik można również edytować w przeglądarce.
* Wsparcie procesów biznesowych - kontrola procesu obróbki dokumentu np. poprzez zapewnienie przeglądu oraz akceptacji w celu zapewnienia poprawności danych.
System jest stosowany jako: workflow, zarządzanie dokumentami (document management system, DMS), skanowanie i obróbka (np. zarządzanie korespondencją), środowisko projektowe, przygotowanie treści do publikacji w internecie oraz wiele innych.
Dzięki zastosowaniu otwartych (nielicencjonowanych) i standardowych (powszechnie stosowanych) technologii system daje się łatwo rozbudowywać i dostosowywać do wymagań Klienta.
System na licencji Open Source - nie wymaga opłat licencyjnych. Mogą Państwo zaoszczędzić 50-80% kosztów wdrożenia/utrzymania w porównaniu do systemów komercyjnych. A ponieważ kod źródłowy jest publicznie dostępny nie są Państwo uwiązani do jednego dostawcy.
Polecamy używanie systemu na zasadzie No-Software-No-Hardware. Nie potrzebują Państwo własnych serwerów ani kadry informatycznej - pełną obsługę w zamian za stałą miesięczną opłatę zapewni nasza firma.
Dolnośląskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Nazwa firmy | Adapto.com.pl Tomasz Furmaniuk |
Imię (pierwsze) | TOMASZ |
Drugie imię | RAFAŁ |
Nazwisko | FURMANIUK |
Data rozpoczęcia działalności | 2013-02-06 |
NIP | 8991000352 |
Regon | 930349381 |
Kraj | Polska |
Województwo | DOLNOŚLĄSKIE |
Powiat | Wrocław |
Gmina | Wrocław-Krzyki |
Miejscowość | Wrocław |
Kod pocztowy | 53024 |
Poczta | Wrocław |
Ulica | ul. Wietrzna |
Numer nieruchomości | 12B |
Numer lokalu | 7/8 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2013-02-08 |
Data powstania | 2013-02-05 |
Data rozpoczęcia działalności | 2013-02-06 |
Data zawieszenia działalności | 2013-07-01 |
Data wznowienia działalności | 2014-06-30 |
Data zakończenia działalności | 2015-11-26 |
Data skreślenia z regon | 2015-11-27 |
Kod PKD | Nazwa |
6201Z |
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM Przeważające PKD |
6202Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI |
6203Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI |
6209Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH |
6311Z | PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ |
6312Z | DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH |
6391Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI INFORMACYJNYCH |
6399Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
7410Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA |
7430Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI |
7490Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
8551Z | POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI SPORTOWEJ ORAZ ZAJĘĆ SPORTOWYCH I REKREACYJNYCH |
8552Z | POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ |
8553Z | POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI Z ZAKRESU NAUKI JAZDY I PILOTAŻU |
8559A | NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH |
8559B | POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.