O nas
POTRZEBUJESZ FINANSOWANIA – LEASING ? KREDYT?
Ta oferta jest skierowana do Ciebie!
Oferta skierowana jest także do osób, które mają do 180 dni opóźnienia w spłacie swoich zobowiązań. Pomagamy oddłużyć klientów i wyprostować ich historię w BIK i KRD
NOWE I UŻYWANE
SAMOCHODY OSOBOWE I DOSTAWCZE, CIĄGNIKI SIODŁOWE,
NACZEPY I PRZYCZEPY, MOTOCYKLE, AUTOBUSY, WÓZKI WIDŁOWE,
WSZELKIE MASZYNY I URZĄDZENIA
Negocjujemy za Ciebie rabaty nawet do 40%!!! Na nowe auta u wszystkich dealerów w Polsce
WPŁATA WŁASNA OD 0% !
OKRES FINANSOWANIA DO 120 M-CY !
JUŻ OD PIERWSZEGO DNIA DZIAŁALNOŚCI FIRMY !
PROCEDURA UPROSZCZONA BEZ DOKUMENTÓW FINANSOWYCH !
DECYZJA W CIĄGU 1 DNIA !
NIE POBIERAMY ŻADNYCH OPŁAT ANI PROWIZJI !!!
JESTEŚMY NAJWIĘKSZYM NIEZALEŻNYM
BROKEREM FINANSOWYM W POLSCE
W ofercie mamy również inne produkty finansowe:
Kredyty obrotowe
Kredyty inwestycyjne
Faktoring
Konsolidacja
Refinansowanie
JESTEŚMY AUTORYZOWANYM PARTNEREM
PONAD 65 BANKÓW I INSTYTUCJI FINANSOWYCH
Badania przeprowadzone przez MSPA i opublikowane przez pierwszego prezesa Marka Michelsona, wskazują, że powodem straty klienta jest:
• 68% – nieodpowiednia obsługa;
• 14% – zła jakość produktu;
• 9% – przejście do konkurencji bez wyraźnej przyczyny;
• 5% – inne;
• 3% – wyjazd, przeprowadzka;
• 1% – śmierć.
Jednocześnie tylko 4% konsumentów skarży się w firmie. Każdy z pozostałych 96% informuje o tym fakcie znajomych i rodzinę. Powoduje to potencjalne duże straty z tytułu utraconych korzyści. Średni koszt pozyskania klienta, np. dzięki reklamie, może się wahać od kilkuset do kilku tysięcy złotych, podczas gdy koszty utrzymania istniejącego są zwykle 5 razy niższe. Rachunek zysków i strat jest jednoznaczny.
W marketingu przyjmuje się zasadę, że zadowolony klient poinformuje o tym fakcie 8 znajomych, a niezadowolony – 18.
Już na samym początku mam prośbę – odpowiedz na poniższe pytania:
Czy wiesz, że sukces Twojej firmy w ogromnej mierze zależy od przygotowania i wyszkolenia Twojej kadry?
Czy zdajesz sobie sprawę jak istotną kwestią jest dobór odpowiednich ludzi?
Czy uważasz że Twoi handlowcy sa najważniejszym zasobem Twojej firmy?
Jeśli odpowiedzi były twierdzące to mam kilka ciekawych informacji:
Czy wiesz że:
79% Pracowników na pytanie: Czy czujesz się odpowiedzialny za wynik sprzedaży sklepu odpowiedziało:
Raczej tak, chociaż tak naprawdę nie mam na to większego wpływu.
Co nam to sugeruje? Duża część pracowników uważa że poziom sprzedaży zależy od działań marketingowych firmy, reklam, a nie od samego sprzedawcy. Nic bardziej mylnego.
Czy zdarzyło się wam kiedyś zjeść bardzo dobry obiad w restauracji, a następnie nigdy do niej nie wrócić ze względu na nienależytą obsługę? Brak zainteresowania?
Napewno.
62% Klientów na pytanie: Co jest twoim najważniejszym motywatorem zakupów, odpowiedziało: Obsługa przez sprzedawcę
38% Klientów odpowiedziało: Cena
*Badania realizowane dla potrzeb własnych, 24Consulting.pl – 2013. Grupa reprezentatywna: 100 osób.
A przecież wydawać by się mogło: Gdzie tam! Tak naprawdę dam dobra cenę i to już przyciągnie ludzi. Nic bardziej mylnego. Po co ogarniczać swój zysk?
Wiele razy podczas obserwacji handlowców różnych produktów których stawałem się nabywcą zastanawiałem się; jak do tego doszło? Gdybym dostał pytanie takie jak powyższe odpowiedziałbym: Cena. Po głębszej analizie swoich zakupów stwierdzam jednak że większość ma rację. Dlaczego?
Podam przykład: Kupuję nowy telefon do pracy. W jednej z galerii handlowych. W pierwszym punkcie spotkałem się z brakiem zainteresowania, suchymi odpowiedziami na moje pytania, brak jakiejkolwiek inwencji. W drugim punkcie, notabene 20 kroków dalej otrzymałem coś cenniejszego: Konketnego doradcę który zmienił mój pogląd na zakup telefonu, wybrałem inny, droższy I dokupiłem kilka dodatkowych gadżetów.
Co mnie ujęło? Jego podejście – sam poziom obsługi dopasował do moich potrzeb, potrafił je zidentyfikować I wykorzystał to. Z zimną krwią. Da się? Da się. Czy zainteresowanie klientem to tak dużo? Odpowiedź brzmi: Tak
24Consulting: Oferta
Proponujemy zmianę podejścia do obługi klienta. Poprostu.
Dziś na codzień spotykamy się z czystą ewolucją samej nazwy stanowiska – sprzedawcy w sklepach stają się doradcami, konsultantami itp.
Pytanie brzmi: czy zmiana nazwy stanowiska wiąże się ze zmianą podejścia do procesu sprzedaży?
Zmienimy sprzedawcę w doradcę klienta, a doradcę klienta w prawdziwego sprzedawcę.
O co nam chodzi?
Doradzajmy klientowi, wyczujmy jego potrzeby.. ale dobre doradztwo musi wiązać się ze sprzedażą, zgodzicie się?
Nie zawsze.
Handel jest cięzki. To prawda. Przetrwają tylko ludzie ukierunkowani na sukces. A my potrafimy to zaszczepić w ludziach, potrafimy zmienić ich nastawienie do pracy tak żeby chcieli zarabiać więcej. Wiemy, że gdy pracownik zarabia więcej poprzez swoją pracę to i Państwa firma zarabia więcej.
To puste słowa?
Umów się na spotkania, przedstawimy Ci swoją koncepcję, zorganizujemy pokazowe szkolenie, sam zobaczysz efety!
Nasze atuty:
Tajemniczy klient – przeprowadzanie wewnętrznych kontroli pracowników, raportowanie dla potrzeb zarządu analiz obserwacji,
Szkolenia sprzedażowe dla grupy sprzedażowej, nastawienie na suckes, zwiększenie sprzedaży na podstawie wysyłanych analiz.
Oraz innowacyjny produkt w postaci:
Hybrydowego Tajemniczego klienta (Kompleksowa obsługa, zawierająca oba powyższe produkty)
Nowoczesne formy przekazu – korzystamy z możliwości jakie daje nam rozwój technologii.
Nie jesteśmy toeretykami. Działamy w handlu. Na codzień. Mamy swoje sukcesy. Chcemy się tym podzielić.
Pozwólny sobie na wspólny suckes.
Skontaktuj się z nami:
Biuro@24consulting.pl
Ta oferta jest skierowana do Ciebie!
Oferta skierowana jest także do osób, które mają do 180 dni opóźnienia w spłacie swoich zobowiązań. Pomagamy oddłużyć klientów i wyprostować ich historię w BIK i KRD
NOWE I UŻYWANE
SAMOCHODY OSOBOWE I DOSTAWCZE, CIĄGNIKI SIODŁOWE,
NACZEPY I PRZYCZEPY, MOTOCYKLE, AUTOBUSY, WÓZKI WIDŁOWE,
WSZELKIE MASZYNY I URZĄDZENIA
Negocjujemy za Ciebie rabaty nawet do 40%!!! Na nowe auta u wszystkich dealerów w Polsce
WPŁATA WŁASNA OD 0% !
OKRES FINANSOWANIA DO 120 M-CY !
JUŻ OD PIERWSZEGO DNIA DZIAŁALNOŚCI FIRMY !
PROCEDURA UPROSZCZONA BEZ DOKUMENTÓW FINANSOWYCH !
DECYZJA W CIĄGU 1 DNIA !
NIE POBIERAMY ŻADNYCH OPŁAT ANI PROWIZJI !!!
JESTEŚMY NAJWIĘKSZYM NIEZALEŻNYM
BROKEREM FINANSOWYM W POLSCE
W ofercie mamy również inne produkty finansowe:
Kredyty obrotowe
Kredyty inwestycyjne
Faktoring
Konsolidacja
Refinansowanie
JESTEŚMY AUTORYZOWANYM PARTNEREM
PONAD 65 BANKÓW I INSTYTUCJI FINANSOWYCH
Badania przeprowadzone przez MSPA i opublikowane przez pierwszego prezesa Marka Michelsona, wskazują, że powodem straty klienta jest:
• 68% – nieodpowiednia obsługa;
• 14% – zła jakość produktu;
• 9% – przejście do konkurencji bez wyraźnej przyczyny;
• 5% – inne;
• 3% – wyjazd, przeprowadzka;
• 1% – śmierć.
Jednocześnie tylko 4% konsumentów skarży się w firmie. Każdy z pozostałych 96% informuje o tym fakcie znajomych i rodzinę. Powoduje to potencjalne duże straty z tytułu utraconych korzyści. Średni koszt pozyskania klienta, np. dzięki reklamie, może się wahać od kilkuset do kilku tysięcy złotych, podczas gdy koszty utrzymania istniejącego są zwykle 5 razy niższe. Rachunek zysków i strat jest jednoznaczny.
W marketingu przyjmuje się zasadę, że zadowolony klient poinformuje o tym fakcie 8 znajomych, a niezadowolony – 18.
Już na samym początku mam prośbę – odpowiedz na poniższe pytania:
Czy wiesz, że sukces Twojej firmy w ogromnej mierze zależy od przygotowania i wyszkolenia Twojej kadry?
Czy zdajesz sobie sprawę jak istotną kwestią jest dobór odpowiednich ludzi?
Czy uważasz że Twoi handlowcy sa najważniejszym zasobem Twojej firmy?
Jeśli odpowiedzi były twierdzące to mam kilka ciekawych informacji:
Czy wiesz że:
79% Pracowników na pytanie: Czy czujesz się odpowiedzialny za wynik sprzedaży sklepu odpowiedziało:
Raczej tak, chociaż tak naprawdę nie mam na to większego wpływu.
Co nam to sugeruje? Duża część pracowników uważa że poziom sprzedaży zależy od działań marketingowych firmy, reklam, a nie od samego sprzedawcy. Nic bardziej mylnego.
Czy zdarzyło się wam kiedyś zjeść bardzo dobry obiad w restauracji, a następnie nigdy do niej nie wrócić ze względu na nienależytą obsługę? Brak zainteresowania?
Napewno.
62% Klientów na pytanie: Co jest twoim najważniejszym motywatorem zakupów, odpowiedziało: Obsługa przez sprzedawcę
38% Klientów odpowiedziało: Cena
*Badania realizowane dla potrzeb własnych, 24Consulting.pl – 2013. Grupa reprezentatywna: 100 osób.
A przecież wydawać by się mogło: Gdzie tam! Tak naprawdę dam dobra cenę i to już przyciągnie ludzi. Nic bardziej mylnego. Po co ogarniczać swój zysk?
Wiele razy podczas obserwacji handlowców różnych produktów których stawałem się nabywcą zastanawiałem się; jak do tego doszło? Gdybym dostał pytanie takie jak powyższe odpowiedziałbym: Cena. Po głębszej analizie swoich zakupów stwierdzam jednak że większość ma rację. Dlaczego?
Podam przykład: Kupuję nowy telefon do pracy. W jednej z galerii handlowych. W pierwszym punkcie spotkałem się z brakiem zainteresowania, suchymi odpowiedziami na moje pytania, brak jakiejkolwiek inwencji. W drugim punkcie, notabene 20 kroków dalej otrzymałem coś cenniejszego: Konketnego doradcę który zmienił mój pogląd na zakup telefonu, wybrałem inny, droższy I dokupiłem kilka dodatkowych gadżetów.
Co mnie ujęło? Jego podejście – sam poziom obsługi dopasował do moich potrzeb, potrafił je zidentyfikować I wykorzystał to. Z zimną krwią. Da się? Da się. Czy zainteresowanie klientem to tak dużo? Odpowiedź brzmi: Tak
24Consulting: Oferta
Proponujemy zmianę podejścia do obługi klienta. Poprostu.
Dziś na codzień spotykamy się z czystą ewolucją samej nazwy stanowiska – sprzedawcy w sklepach stają się doradcami, konsultantami itp.
Pytanie brzmi: czy zmiana nazwy stanowiska wiąże się ze zmianą podejścia do procesu sprzedaży?
Zmienimy sprzedawcę w doradcę klienta, a doradcę klienta w prawdziwego sprzedawcę.
O co nam chodzi?
Doradzajmy klientowi, wyczujmy jego potrzeby.. ale dobre doradztwo musi wiązać się ze sprzedażą, zgodzicie się?
Nie zawsze.
Handel jest cięzki. To prawda. Przetrwają tylko ludzie ukierunkowani na sukces. A my potrafimy to zaszczepić w ludziach, potrafimy zmienić ich nastawienie do pracy tak żeby chcieli zarabiać więcej. Wiemy, że gdy pracownik zarabia więcej poprzez swoją pracę to i Państwa firma zarabia więcej.
To puste słowa?
Umów się na spotkania, przedstawimy Ci swoją koncepcję, zorganizujemy pokazowe szkolenie, sam zobaczysz efety!
Nasze atuty:
Tajemniczy klient – przeprowadzanie wewnętrznych kontroli pracowników, raportowanie dla potrzeb zarządu analiz obserwacji,
Szkolenia sprzedażowe dla grupy sprzedażowej, nastawienie na suckes, zwiększenie sprzedaży na podstawie wysyłanych analiz.
Oraz innowacyjny produkt w postaci:
Hybrydowego Tajemniczego klienta (Kompleksowa obsługa, zawierająca oba powyższe produkty)
Nowoczesne formy przekazu – korzystamy z możliwości jakie daje nam rozwój technologii.
Nie jesteśmy toeretykami. Działamy w handlu. Na codzień. Mamy swoje sukcesy. Chcemy się tym podzielić.
Pozwólny sobie na wspólny suckes.
Skontaktuj się z nami:
Biuro@24consulting.pl
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Profesjonalne doradztwo: Leasing
Polska
Twoj firma się rozwija. Z czasem zaczynają pojawiać się potrzeby zakupu kolejnego samochodu. Nagle dostajesz krótką ofertę - podpisz leasing! Ale czy wiesz, że jedna oferta leasingu od drugiej może róznić się o 180 stopnii? Zgłoś się do nas! Przedstawimy Ci najlepsze rozwiązania, najlepiej dopasowane do Twojej firmy i jej zdolności! Zmniejsz ratę, ...zyskaj więcej!
Szkolenia sprzedażowe
Polska
Wiele razy podczas obserwacji handlowców różnych produktów których stawałem się nabywcą zastanawiałem się; jak do tego doszło? Gdybym dostał pytanie takie jak powyższe odpowiedziałbym: Cena. Po głębszej analizie swoich zakupów stwierdzam jednak że większość ma rację. Dlaczego?
Podam przykład: Kupuję nowy telefon do pracy. W jednej z galerii hand...lowych. W pierwszym punkcie spotkałem się z brakiem zainteresowania, suchymi odpowiedziami na moje pytania, brak jakiejkolwiek inwencji. W drugim punkcie, notabene 20 kroków dalej otrzymałem coś cenniejszego: Konketnego doradcę który zmienił mój pogląd na zakup telefonu, wybrałem inny, droższy I dokupiłem kilka dodatkowych gadżetów.
Co mnie ujęło? Jego podejście – sam poziom obsługi dopasował do moich potrzeb, potrafił je zidentyfikować I wykorzystał to. Z zimną krwią. Da się? Da się. Czy zainteresowanie klientem to tak dużo? Odpowiedź brzmi: Tak
Proponujemy zmianę podejścia do obługi klienta. Poprostu.
Dziś na codzień spotykamy się z czystą ewolucją samej nazwy stanowiska – sprzedawcy w sklepach stają się doradcami, konsultantami itp.
Pytanie brzmi: czy zmiana nazwy stanowiska wiąże się ze zmianą podejścia do procesu sprzedaży?
Zmienimy sprzedawcę w doradcę klienta, a doradcę klienta w prawdziwego sprzedawcę.
O co nam chodzi?
Doradzajmy klientowi, wyczujmy jego potrzeby.. ale dobre doradztwo musi wiązać się ze sprzedażą, zgodzicie się?
Badanie satysfakcji klienta
Polska
- Radom
Metoda tajemniczego klienta opiera się na określonej jasno w umowie częstotliwości wizyt naszych audytorów, z wyznaczonym scenariuszem działania, oraz celem badania. Ustalamy co konkretnie ma być sprawdzone a następnie generujemy elektroniczny raport do osób odpowiedzialnych za poprawne wdrożenie standardów sprzedaży.
To co my proponujemy to ja...k wspomniałem połączenie obu produktów:
Wykonujemy audyt w placówce firmy, wyciągamy wnioski, podsyłamy wyniki kontroli dla potrzeb zarządu Państwa firmy, a następnie przeprowadzamy w danym oddziale firmy szkolenie dotyczące zaobserwowanych błędów podczas kontroli.
Proces ten ma na celu poprawę jakości obsługi, zwiększenie świadomości kontroli pracowniczej oraz poprawę wizerunku firmy co wiąże się z certyfikatem jakości wydawanym po podjęciu współpracy z nami.
Usługa: Tajemniczy klient
Badania przeprowadzone przez MSPA i opublikowane przez pierwszego prezesa Marka Michelsona, wskazują, że powodem straty klienta jest:
68% – nieodpowiednia obsługa;
14% – zła jakość produktu;
9% – przejście do konkurencji bez wyraźnej przyczyny;
5% – inne;
3% – wyjazd, przeprowadzka;
1% – śmierć.
Jednocześnie tylko 4% konsumentów skarży się w firmie. Każdy z pozostałych 96% informuje o tym fakcie znajomych i rodzinę. Powoduje to potencjalne duże straty z tytułu utraconych korzyści. Średni koszt pozyskania klienta, np. dzięki reklamie, może się wahać od kilkuset do kilku tysięcy złotych, podczas gdy koszty utrzymania istniejącego są zwykle 5 razy niższe. Rachunek zysków i strat jest jednoznaczny.
W marketingu przyjmuje się zasadę, że zadowolony klient poinformuje o tym fakcie 8 znajomych, a niezadowolony – 18.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia ze sprzedaży
Usługi dla firmy, biura
Agencja ochrony
Organizacja wyjazdów integracyjnych
Doradztwo rekrutacyjne i personalne
Systemy alarmowe dla firm
Nauka i edukacja
Badania i rozwój, analizy
Nauka języków
Nauka angielskiego
Doradztwo, audyt
Doradztwo finansowe
Doradztwo gospodarcze
Doradztwo marketingowe
Monitoring
Monitoring domu
Monitoring firmy
Inny monitoring
Kredyty i pożyczki
Kredyty samochodowe
Kredyty gotówkowe
Inne kredyty i pożyczki
Kredyty konsolidacyjne
Kredyty dla firm
Kredyty hipoteczne
Doradztwo kredytowe
Pożyczki hipoteczne
Powiązane produkty i usługi:
Agencja reklamowa, Animator dla dzieci, Biuro rachunkowe, Catering świąteczny, Agencja nieruchomości, Firma konsultingowa Radom, Elektryk Radom, Prawo cywilne Radom, Ubezpieczenie Radom
O Firmie
Adres
Ulica
Daszyńskiego 9/11Kod pocztowy
26-600Miasto
RadomNIP
7962785692Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
24CONSULTING Bartosz Czarnecki
Imię (pierwsze)
BARTOSZ
Drugie imię
DARIUSZ
Nazwisko
CZARNECKI
Data rozpoczęcia działalności
2013-10-02
NIP
7962785692
Regon
146864049
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Radom
Gmina
Radom
Miejscowość
Radom
Kod pocztowy
26600
Poczta
Radom
Ulica
ul. Adama Rapackiego
Numer nieruchomości
20
Numer lokalu
48
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6831Z
POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Przeważające PKD
6201Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
6619Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6622Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
8559A
NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE