Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
Usługa: obsługa infolinii, backoffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: miła obsługa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Empatia, umiejętność umawiania spotkań
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Rodzaj współpracy: Firma potrzebuje Podwykonawcy
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Dobry zespół, prowadzenie rozmów i wysyłanie ofert mailowo, Rozliczanie success fee, prowizja 50%
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: obsługa infolinii, Młodszy konsultant
Klient korzysta z usług call...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Kompleksowe
Wymagania dodatkowe: 4000 netto
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: predictive dialing
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: organizacje
Termin rozpoczęcia...
|
Aplitt sp. z o.o.
️ Aplitt Serwis: usługi informatyczne dla firm ️
Awarie uniemożliwiającej pracę całej organizacji lub wielu jednostek biznesowych realizujemy w ciągu jednego dnia roboczego!
Działamy na rynku od ponad 26 lat. Usługi serwisu IT świadczymy od kilkunastu lat dla średnich i dużych firm. Dlaczeg...
|
Call Center Katowice
Możesz odnosić niebagatelne korzyści bazując na naszym doświadczeniu, które zbieraliśmy świadcząc usługi dla wymagających klientów w każdej branży. Nasza firma skupia się przede wszystkim na zapewnieniu usług spełniających określone kryteria jakości. Natomiast każdy nowy...
|
Anovo Polska sp. z o.o.
Dostarczamy klientom wyjątkowe rozwiązania, które dzięki uniwersalności i innowacyjności zapewniają wysoki poziom zadowolenia klientów korzystających z szybko zmieniających się, zaawansowanych technicznie rozwiązań.
Obejmuje to pełne spektrum urządzeń od telefonów komórkowych i smartfonów, przez komputery i...
|
KAFPOL
Wycinka drzew to najczęstsza usługa jaką mamy przyjemność świadczyć. Nasz ekipa oferuje również wycinkę i koszenie chaszczy, koszenie porośniętej trawy, łąk, rowów oraz nieużytków.Usługi oferowane są dla osób prywatnych jak również firm i instytucji. Ceny ustalane są indywidualnie dla każdego klienta w zależności od miejsca i rodzaju...
|
Angelika Makoś
Dzień dobry! Jestem osoba bardzo komunikatywną, uwielbiam kontakt z ludźmi. Otwartość to jedna z moich zalet, z chęcią podejmę się nowych rzeczy. Dużo pracowałam w restauracjach jako kelnerka przez co jestem cierpliwa nawet przy najbardziej wymagających klientach. Staram się...
|
E-Salamandra
Firma e-Salamandra zajmuje się wdrożeniami stron internetowych opartych o systemy CMS głownie Drupal oraz Prestashop.
Nasza oferta skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw. Gwarantując kompleksowe rozwiązanie w przystępnej cenie dostarczając...
|
Nuvano Sp. z o.o.
Jeżeli szukasz wsparcia dla kampanii marketingowych lub działań sprzedażowych, możesz liczyć na naszą pomoc i wieloletnie doświadczenie.
Dostarczamy najwyższej jakości leady min.dla branż:
motoryzacja, CFM, OZE, ubezpieczenia, finanse i bankowość, telekomunikacja, transport i spedycja , HoReCa.
Znajdziesz u nas również wsparcie leadowe...
|
EnterpriseVoice
Usługi Call Center
Niezależnie od tego jaką branżę reprezentujesz pierwszy kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami odbywa się drogą telefoniczną. Jest to prosty i szybki sposób na uzyskanie potrzebnych informacji.
Na podstawie zleceń naszych kontrahentów tworzymy kompleksowe i indywidualne rozwiązania, dzięki którym osiągniesz zamierzone cele...
|
DIF-SERVICE
Nasza oferta skierowana jest do instytucji rozważających możliwość skorzystania z bogactwa jakie daje oprogramowanie Open Source w zakresie telekomunikacji. Projektujemy, instalujemy i utrzymujemy systemy oparte o oprogramowanie tego typu, a w szczególności o otwartą platformę Asterisk (włącznie z jej...
|
Sanmarks sp. z o.o.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie...
|
Fundacja Pracy Narodów
OFERTA:
Marketing i promocja:
- Strony www
- Sklepy internetowe
- Aplikacje mobilne
- Obsługa reklam w internecie
- Działania social media
- Projektowanie grafiki i brandingu
- Animacje 2D
- Mailing
Wirtualny adres:
To jedna z naszych usług, która cieszy się dużym powodzeniem ponieważ...
|
Invest Incaso S.A.
Invest Incaso S.A. to spółka z sektora finansowego, specjalizująca się w zarządzaniu wierzytelnościami zakupionymi na własny rachunek oraz w serwisie wierzytelności na zlecenie głownie firm pożyczkowych. Kadra managerska spółki posiada wieloletnie doświadczenie na rynku kapitałowym, a zespół pracowników to grupa ekspertów z zakresu...
|
Call&More Sp. z o.o.
Jestem przedstawicielem Spółki, która od wielu lat realizuje różnorodne kampanie telemarketingowe. Kluczowym elementem naszej działalności jest stabilny zespół Doradców, którzy codziennie poszerzają swoją wiedzę w zakresie...
|
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku.
*Świadczymy usługi od 14 lat.
*Projekty obsługiwane w trybie 24/7
*4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce.
*Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym.
*Nasz kadra to około 280 Konsultantów plus osoby...
|
Liczba wyświetleń strony: 35 |