Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Justyna
Oferteo.pl
4
godziny
24 sie 14:28
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań, wstępne rozpoznanie potrzeb...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: predictive dialing
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: organizacje
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: szukam skutecznej firmy do...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Laboratorium Projektów Innowacyjnych Sp. z o. o.
Laboratorium Projektów Innowacyjnych sp. z o. o. powołana została w celu komercjalizacji pomysłów biznesowych o znacznym potencjale rynkowym. Główną zasadą LabPi jest realizacja projektów w tak zwanej fazie seed i startup, szczególnie w obszarze Smart City. Firma została założona w 2012 r. przez Jacka Kwaśniaka. Zatrudniamy 12 pracowników. Jedną z...
|
ITI Media Group
Zajmujemy się pozyskiwaniem nowych klientów dla firm.
Tworzymy oraz rozwijamy strony www oraz e-sklepy dla naszych klientów.
Prowadzimy kampanie w systemach reklamowych google adwords oraz facebook ads.
Optymalizujemy strony internetowe pod kątem wyszukiwarek oraz użytkowników tak aby była przyjazna zarówno dla Google jak i dla jego...
|
Pomorska Grupa Sprzedażowa Sp. z o.o.
Direct Call - Pomorska Grupa Sprzedażowa
Obecnie cały świat biznesu oparty jest na jednej podstawowej wartości jest nią zrozumienie wzajemnych potrzeb i opracowanie strategii, która zadowoli obie strony. Aby do tego doszło potrzebny jest przede wszystkim dialog. Właśnie to jesteśmy w stanie zapewnić Państwa przyszłym i obecnym Klientom.
Naszym...
|
Duet Papier
Nasza działalność rozpoczęła się w 1999 roku. Specjalizujemy się w produkcji etykiet białych, z nadrukiem i kolorowych .Działamy na terenie całej Polska. Wyróżnia nas sumienność, szybkość i dokładność przy...
|
F.H.U. J&E Jakub Girczyc
Zajmujemy się:
- naklejanie etykiet, naklejek, itp.,
- wkładkowanie ulotek, broszur, insertów itp.,
- wklejanie saszetek, próbek, gadżetów, ulotek,
- pakowanie i przepakowywanie produktów w opakowania zbiorcze, detaliczne,
- przygotowywanie zestawów promocyjnych,
- usługi...
|
Ecall-Center
Profesjonalne usługi call center
Nasza gama usług to m.in:
- wsparcie sprzedaży
- umawianie spotkań
- obsługa Klienta
- zarządzanie należnościami ]
- Help Desk i BOK
- Badania rynku
Realizujemy każde zlecenie z największą...
|
Halo Polska sp. z o.o.
Jesteśmy na rynku od 2016 roku. Nasza specjalność to usługi call center. Poszukujemy nowych klientów z terenu całej Polski. Realizujemy projekty inbound & outbound. Zdobyliśmy doswiadczenie w pracy dla międzynarodowej sieci handlowej. Obsługujemy...
|
Jkn affari
Zapraszamy do kontaktu, jeżeli potrzebujesz ofert w zakresie takim jak Mercedesy x Affari.
Prowadzimy działalność od 1990.
Nasz...
|
IFPC Polska PSA
Dbamy o naszych klientów przez cały etap instalacji pompy ciepła.
Z wykorzystaniem naszych specjalistów wybierzemy odpowiedni dla Ciebie dobór urządzenia, który pozwoli Ci w ekologiczny i oszczędny sposób ogrzać swój dom. Nie tylko dobierzemy urządzenie dla Ciebie, ale również wykonamy pełen projekt instalacji grzewczej. Dedykowan...
|
TresConnect sp. z o.o.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie...
|
Evetel - świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe na terenie całej Polski.
Twój biznes z Naszym Call Center to rozwiązanie, w którym uzyskasz maksymalizację zysku przy min. nakładzie kosztów.
Nasz zespół cechuje odwaga i umiejętność odpowiedniej prezentacji...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie...
|
Liczba wyświetleń strony: 17 |