Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Justyna
Oferteo.pl
17
minut
4 sty 12:38
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Prezesi, dyrektorzy zarządzający, managerowie sprzedaży i marketingu z którymi współpracujemy, stwierdzają że głównymi ich problemami są: + zwiększenie udziału w rynku + pozyskanie new sales ...
Profesjonalne podejście do klienta, bardzo komunikatywni pracownicy których ze świecą szukać.
1
godzina
4 sty 13:27
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
W grupie ProBono zajmujemy się , z sukcesami, działalnością skupioną na obszarach związanych z rozwojem zespołu i przedsiębiorstwa - są to m.in.szkolenia, coaching oraz konsultacje biznesowe, ...
Usługa wykonana zgodnie z umową, termin zlecenia dotrzymany, kontakt z osobami sprawny i rzeczowy. Polecam firmę.
1
godzina
4 sty 14:04
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
2
godziny
4 sty 14:51
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Talking People Poland Sp. z o.o. to niezwykle prężne Call Centre, zlokalizowane w samym centrum Warszawy. Firma powstała w październiku 2012 roku i obok Talking People Finland jest drugim oddziałem ...
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań biznesowych...
|
Poszukuję usług call center na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej.
Należy pozyskiwać Klientów i umawiać ich na spotkania.
Zasięg - cała Polska.
Klienci...
|
Poszukujemy Call Center do realizacji projektu sprzedażowego opartego na funduszach unijnych.
Dzięki współpracy z licznymi podmiotami gospodarczymi mogliśmy stworzyć koncepcję działalności, która może pomóc zarówno lokalnym przedsiębiorcom, jak również firmom na terenie całego...
|
Poszukuję Call Center do współpracy przy wprowadzaniu na rynek nowego internetowego mechanizmu B2B.
Unikalny produkt i wysokie stawki finansowe.
Produkt jest już w sprzedaży i osiąga zadowalające...
|
Poszukuję osoby/firmy do umawiania spotkań przedstawicielom handlowym.
Na początku teren...
|
Poszukuję Call Center lub Outsourcing (ok. 15 osób) do projektu polegającego na pozyskiwaniu klientów na porządzenie wniosku o dofinansowanie.
TYLKO NA ZASADACH SUCCESS FEE
1. 40% brutto od opłaconej przez klienta zaliczki.
2. 1% od uzyskanego...
|
Zlecę usługę telemarketingu i telesprzedaży.
Zlecę pozyskiwanie klientów z podpisaniem umów.
Oczekiwana ilość umów w miesiącu to docelowo 100.
Usługi do sprzedaży to pozycjonowanie i social media.
Wynagrodzenie prowizyjne 30 - 50%.
Interesuje mnie...
|
Zlecę usługę Call Center, umawianie spotkań.
Moja firma ma do zrealizowania zamówienie dotyczące kursów języków obcych, a konkretnie umawiania spotkań z osobami zainteresowanymi.
Termin realizacji w ciągu miesiąca od...
|
Usługa: telemarketing, umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje, jednostki samorządowe
Wymagania dodatkowe: znajomość specyfiki pracy branży prawniczej
Termin rozpoczęcia...
|
"CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU" S.C. DANIEL KUBIAK, ROBERT MIREK
W Centrum Obsługi Biznesu od 7 lat z powodzeniem zajmujemy się profesjonalną obsługą klienta i skuteczną sprzedażą. Oferujemy kompleksowy zakres usług obejmujący prowadzenie contact center, sprzedaż przez telefon, outsourcing sił sprzedaży oraz marketing sms.
Wykwalifikowani pracownicy zapewnią wysoką jakość...
|
Perfektel Sp. z o.o.
Perfektel Sp. z o.o.
Prowadzimy profesjonalną obsługę klienta, telemarketing, telesprzedaż, kampanie wychodzące, infolinie i helpdesk. Współpracujemy między innymi z firmą Play – jednym z najszybciej rozwijających się operatorów sieci komórkowej w Polsce. Posiadamy doskonałą...
|
APSTEL Anna Piątek
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych pracowników. Jesteśmy przygo...
|
Motiva Sp. z o.o.
EPozytywnie.pl to agencja e-commerce, która specjalizuje się w świadczeniu usług umożliwiających handel w Internecie. Pomagamy sklepom internetowym zyskać przewagę nad konkurencją dzięki profesjonalnemu podejściu do sfery managementu.
Posiadamy kilkuletnie...
|
Contact Solutions
Contact Solutions dołączył do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training &...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions – nowa marka na rynku usług call/contact center - została założona przez grupę pasjonatów z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym w polskich i międzynarodowych firmach z branży call/contact center. Wychowani i zakochani w outsourcingu usług BPO wykorzystujemy swoje know - how w realizacji projektów polskich i obcojęzycznych....
|
Ozon Partner Sp. z o.o
Telecentrum Ozon Partner Sp. z o.o. powstało w 2012 roku w celu realizacji i obsługi projektów wsparcia sprzedaży, będąc odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku i potrzeb Klientów.
Po 2 latach działania jako wewnętrzne i zewnętrzne Telecentrum realizujące projekty postanowiliśmy rozszerzyć zakres naszych usług. Jesteśmy gotowi kontynuować...
|
Malinowski - Strony internetowe i grafika
Nowoczesne i estetyczne strony internetowe, automatycznie dopasowujące swoją treść do ekranów komórek i tabletów. Proste systemy zarządzania treścią, dzięki którym szybko i łatwo możesz dodawać nowe treści na swoją stronę. Wykorzystujemy nowoczesne rozwiązania i technologie zgodne z...
|
HNR Systems
HNR Systems zostało stworzone z myślą o firmach, które poszukają innowacyjnych rozwiązań opartych o najnowsze technologie, dzięki którym będą mogły rozwijać swój biznes efektywniej. Zajmujemy się...
|
Mercado
Oferujemy usługi call center w zakresie kampanii - inbound – obsługa po sprzedażowa, help desc oraz -outbound – telemarketing, badania rynku, ankieterzy, "tajemniczy klient".
W branży aktywnie działamy od kilku lat, przez ten czas realizowaliśmy kampanie min. Windykacyjne, kredytowe...
|
Axionea
Świadczymy usługi kreacji, marketingu i PR, wzmacniające wizerunek marki oraz skutecznie promujące produkty i usługi za pomocą tradycyjnych nośników (na które składają się projektowanie materiałów marketingowych, copywriting, organizowanie imprez branżowych, czy audyt usług marketingowych), jak i technologii internetowych...
|
Prezesi, dyrektorzy zarządzający, managerowie sprzedaży i marketingu z którymi współpracujemy, stwierdzają że głównymi ich problemami są:
+ zwiększenie udziału w rynku
+ pozyskanie new sales leads
+ wzrost sprzedaży
+ zmniejszenie kosztów...
|
W grupie ProBono zajmujemy się , z sukcesami, działalnością skupioną na obszarach związanych z rozwojem zespołu i przedsiębiorstwa - są to m.in.szkolenia, coaching oraz konsultacje biznesowe, przygotowanie i...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie...
|
Talking People Poland Sp. z o.o. to niezwykle prężne Call Centre, zlokalizowane w samym centrum Warszawy.
Firma powstała w październiku 2012 roku i obok Talking People Finland jest drugim oddziałem w Europie.
Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych oraz doświadczonej kadrze, TPP oferuje usługi telemarketingowe na...
|
Liczba wyświetleń strony: 172 |