Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 765380

GW zleci prace wykończeniowe w pomieszczeniu biurowym, 200m2

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
K●●●●●● D●●●●●●●●
Tel:
500 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
k●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
R●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na remonty biur

Miejsce:     - powiat oławski, Dolnośląskie

Zakres prac wykończeniowych:
 
1. Wykonanie ścianek działowych z płyt GK w systemie Siniat, ścianki wewnętrzne Nida ściana 150 A100, opłytowanie 1x12,5mm Nida Expert + 1x12,5mm Nida Cicha, wełna mineralna 14,5kg/m3 w ilości ok. 34,50m2.

2. Wykonanie przedścianek z płyt GK z warstwą wełny mineralnej gr. min. 10cm, miejscowo na słupach, przewężeniach na instalacjach 5cm, izolacyjność ścian współczynnik R’w dla ścian ≥48dB(≥STC 50).
Obudowa ścian po obwodzie zewnętrznym - SINIAT, Nida Tynk C100/25, opłytowanie 1x12,5mm Nidatex Pert+ 1x12,5mm Nida Cicha, wełna mineralna 14,5kg/m3 w ilości ok. 225,5m2.

Poz. 1-2 do wykonania w pełnym systemie wraz ze szpachlowaniem i malowaniem.

Do malowania użyć farb lateksowych, matowych - proponowany system to Sigma Superlatex Classic w strefach narażonych na mocne ścieranie oraz Dekoral Akrylit W- matowa w pozostałych miejscach. Kolorystyka NCS 0500-N mat.
 
3. Malowanie ścian od strony hali w ilości ok. 91m2.
 
4. Wykonanie tynku na stropie żelbetowym- naprawa istniejącego stropu żelbetowego w ilości ok. 200m2.
 
5. Wykonanie tynku cem- wap. na ścianie od strony hali w ilości ok. 24,5m2.
 
6. Wykonanie tynku gipsowego na ścianach wewnątrz pomieszczenia w ilości ok. 28,5m2.
 
7. Wykonanie sufitów podwieszanych w pom. biurowych, wełna mineralna prasowana gr. 40mm w systemowym suficie podwieszanym 600x600 do izolacji akustycznej pogłosowej o zwiększonych parametrach akustycznych np. Ecophon Master A w ilości ok. 194,4m2.
 
8. Wykonanie sufitów podwieszanych w pom. biurowych, wełna mineralna prasowana gr. 15mm w systemowym suficie podwieszanym 600x600 do izolacji akustycznej pogłosowej w pomieszczeniach o podwyższonej np. Ecophon Gedina A w ilości ok. 7,1m2.
 
9. Wykonanie płytek ceramicznych- fartuch nad ciągiem roboczym w Aneksie kuchennym 3 rzędy płytek 20*20 cm Opoczno Inwencja White oraz pasek z dekoru ciętego h=2,5 cm z płytki 20*20cm, Opoczno Inwencja White mosaik w ilości: płytki 2,22 m2, pasek 3,70mb.
 
10. Izolacja przeciwwilgociowa, systemowa z gruntu, płynnej folii i taśm dylatacyjnych np. Izohan, Ceresit w ilości ok. 12m2.

Powierzchnia pomieszczenia: 200m2

Dostawca materiałów: Wykonawca

Zlecenie: od Generalnego Wykonawcy

Planowany termin rozpoczęcia prac: od ok. 4 stycznia 2016r.

Planowany termin zakończenia prac: 26.02.2016r.

Uwagi do zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów materiałowych minimum 5 dni przed zamówieniem materiału celem zaakceptowania materiału przez Inwestora
 
Proszę o złożenie oferty cenowej przy poniższych warunkach:
-kaucja należytego wykonania kontraktu: z każdej wystawionej faktury zostanie zatrzymana kaucja tytułem należytego wykonania Umowy w wysokości 10 % wartości wykonanych i odebranych robót, która zostanie rozliczona w następujący sposób,
- 5% po odbiorze końcowym przez Inwestora realizowanego zakresu prac zgodnie z zawartą umową, oraz po usunięciu ewentualnych wad Zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy,
- 5% po upływie okresu gwarancji i rękojmi (5 lat) licząc od daty końcowego odbioru z możliwością zamiany na zaakceptowaną przez Generalnego Wykonawcę gwarancję bankową w terminie 30 dni od daty jej przedstawienia pod warunkiem, że nie wystąpiły wady (usterki) a stwierdzone wady, które Podwykonawca sam usunie w terminie wyznaczonym przez Generalnego Wykonawcę; zwrot tej części kaucji następuje na pisemny wniosek Podwykonawcy złożony do siedziby Generalnego Wykonawcy, do którego dołączona zostanie kopia protokołu odbioru pogwarancyjnego,
- proszę o podanie warunków współpracy (forma i termin płatności).
 

Nr zapytania ofertowego: 765380

 
Skontaktuj się z tym Klientem