Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karolina
Oferteo.pl
11
minut
24 lis 14:16
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Contact Solutions to Contact Center z doświadczeniem o stabilnej pozycji na rynku. Jako nieliczni w branży posiadamy certyfikat ISO 27001. Ochrona danych Twoich Klientów oraz jakość obsługi są dla nas ...
Bardzo wysoki poziom świadczonych usług. Szybka reakcja i znakomity kontakt !! serdecznie polecam jako firmę godną zaufania do współpracy
29
minut
24 lis 14:34
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Branże : Księgowi ; Lekarze ; Weterynarze ; Notariusze
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Rodzaj współpracy: Firma potrzebuje Podwykonawcy
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Firma wychodząca na...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: organizacje, Gminy
Wymagania dodatkowe: Potrzebuję firmy do sprzedaży publikacji książkowych kierowanych do gmin i jednostek organizacyjnych.
Rozliczenie...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
ATLE Marcin Til
Nasza firma jest przedsiębiorstwem wielobranżowym oferującym usługi związane z:
1. Roboty budowlane związane z:
- wykonaniem remontów mieszkań, lokali;
- wykonanie elewacji i robót ociepleniowych
- realizacja robót ziemnych
1. Usługi dla gospodarstwa domowego i przemysłu:
- utrzymaniem czystości...
|
Copy-Queen
Posiadam bardzo dużą wiedzę na temat marketingu oraz sprzedaży internetowej.
Bardzo dobrze czuję się też w mediach społecznościowych. A więc żadne zadanie z tej branży nie jest dla mnie większym problemem .
Ponadto zadanie z copywritingu są moim dodatkowym atutem: redakcja , edycja jak i korekta...
|
MERITUM S.C.
Wykonamy dla Ciebie prace w zakresie takim jak usługi telefonii komórkowej Play dla firm, terminale płatnicze, internet, komunikacja SMS.
Realizujemy...
|
LGW Perito
LGW Perito specjalizuje się w odzyskiwaniu zaległych płatności na terenie całego kraju. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, udało nam się wypracować najefektywniejsze metody dotarcia do dłużników oraz windykacji. Oferujemy Państwu kompleksową...
|
iFON.pl VARS Sp. z o.o
W Vars Sp. z o.o. od 2004 roku zajmujemy się dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Specjalizujemy się w usługach dostępnych w modelu SaaS (Software as a Service) gdzie jako medium dostępowe wykorzystywane są sieci IP w tym...
|
Finance4you Konrad Siborenko
Jedną z głównych gałęzi naszej działalności są usługi profesjonalnego call center. Wywodzimy się z rynku bankowego i doskonale zdajemy sobie sprawę jak ciężko w dzisiejszych czasach pozyskać Klienta. Najskuteczniejszym sposobem jest kontakt telefoniczny i dla tego...
|
Scientific Services Sp. z o.o.
Scientific Services Sp. z o.o. od 10 lat jest centrum outsourcingowym dla wielu firm i instytucji w zakresie obsługi operacyjnej i obsługi działań marketingowych i telemarketingowych. Jesteśmy w grupie...
|
IT Personal
Jesteśmy młodą firmą zajmującą się kompleksową obsługą informatyczną małych i średnich firm. Dostarczamy ekspercką wiedzę z zakresu nowych technologii, którą wykorzystujemy wdrażając i optymalizując systemy informatyczne w celu spełnienia Państwa oczekiwań. Indywidualne podejście, doświadczenie i zdobyta...
|
Malinowski - Strony internetowe i grafika
Nowoczesne i estetyczne strony internetowe, automatycznie dopasowujące swoją treść do ekranów komórek i tabletów. Proste systemy zarządzania treścią, dzięki którym szybko i łatwo możesz dodawać nowe treści na swoją stronę. Wykorzystujemy nowoczesne...
|
Vendere Polska Sp. z o o
TELEMARKETING B2B EUROPA
Nasi partnerzy mają większą szansę na sukces sprzedażowy ponieważ znajdujemy potencjalnych klientów szczególnie na rynkach zagranicznych.
Pomagamy partnerom w umawianiu spotkań biznesowych, dzięki temu...
|
Contact Solutions to Contact Center z doświadczeniem o stabilnej pozycji na rynku. Jako nieliczni w branży posiadamy certyfikat ISO 27001. Ochrona danych Twoich Klientów oraz jakość obsługi są dla nas priorytetem. Indywidualne podejście do klienta wraz z zastosowaniem nowoczesnych technologii pozwala nam...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B...
|
Liczba wyświetleń strony: 5 |