Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Joanna
Oferteo.pl
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Witam, szukamy firmy call center która będzie pozyskiwać dla nas klientów na usługi prawne - abonament miesięczny, najlepiej rozliczenie za sukces ponieważ na chwilę obecną 4 firmy się chwaliły a nic nie sprzedały a 20k poszło fr
Termin rozpocz...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: organizacje
Wymagania dodatkowe: Szanowni Państwo
Chcielibyśmy skorzystać z waszej usługi call center.
Naszym produktem jest książka lektura szkolna, zależy nam na dotarciu do wszystkich bibliotek w szkołach podstawowych w całej Polsce.
Prosimy o...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: proszę podawać wyjściowe dane prawdziwe
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Dobra weryfikacja (BANT), analiza potrzeb,...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Cel:
Sprzedaż subskrybcji w portalu ogłoszeniowym dla biznesu
Zakres:
Obdzwonka 5 - 20 tysięcy (własna baza, niezweryfikowana).
Cena za sprzedawaną usługę:
11,99 zł
Obszar: Cała Polska
Proszę o wstępną wycenę na ilość rekordów: 5, 10 i 20...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: dietetycy
Termin rozpoczęcia współpracy: w...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Europejskie Centrum Certyfikacji
Ogólnopolski Certyfikat Uczciwy Przedsiębiorca to wyróżnienie odznaczające firmy, które są rzetelne, wiarygodne i godne zaufania. Dążymy do podniesienia standardów biznesowych w Polsce, dzięki weryfikacji firm współpraca staje się prostsza i bezpieczna. Przystępując do Programu zwiększasz konkurencyjność swojej firmy oraz budujesz...
|
Direct Center
W branży contact center działamy już od 2008 roku. Ponad 13 lat na rynku zaowocowało unikalną znajomością potrzeb i oczekiwań partnerów. Wieloletnie doświadczenie i nieustanny rozwój oferty produktowej jest gwarancją dostosowania do dynamicznie zmien...
|
"CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU" S.C. DANIEL KUBIAK, ROBERT MIREK
W Centrum Obsługi Biznesu od 7 lat z powodzeniem zajmujemy się profesjonalną obsługą klienta i skuteczną sprzedażą. Oferujemy kompleksowy zakres usług obejmujący prowadzenie contact center, sprzedaż przez telefon, outsourcing sił...
|
Lemani Sp. z o.o.
Firma LEMANI jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży informatycznej i teleinformatycznej, której głównym zadaniem jest dostarczenie swoim klientom kompleksowej obsługi.
Oferujemy profesjonalne usługi dla biznesu:
- rejestrację i utrzymanie domen
- tworzenie stron, sklepów internetowych, hosting
-...
|
Milord Michał Lorkowski
Nasza specjalizacja to usługi typu doradztwo w zarządzaniu firmą, rozwój firmy, projekty new business, marketing finansowy, marketing w gastronomii, doradztwo finansowe.
Świadczymy usługi na rynku...
|
Crystal Call s.r.o.
Firma Crystal Call działa w branży outsourcingu kompleksowych usług kontaktowego centrum od roku 2004. Dzięki partnerskiemu podejściu do naszych kontrahentów, najnowocześniejszej technologii ale przede wszystkim profesjonalnemu podejściu...
|
F.H.U. J&E Jakub Girczyc
Zajmujemy się:
- naklejanie etykiet, naklejek, itp.,
- wkładkowanie ulotek, broszur, insertów itp.,
- wklejanie saszetek, próbek, gadżetów, ulotek,
- pakowanie i przepakowywanie produktów w opakowania...
|
Simply Trade sp. z o.o.
Nasza oferta to profesjonalna analiza firmy, indywidualnie dopasowana do potrzeb. Celem jest zwiększenie przychodów, poprzez motywację pracowników jak i optymalizację procesów operacyjnych, administracyjnych i produkcyjnych.
Są ta sprawdzone idee, które polepszą w znaczący sposób działanie firmy. Efekty widoczne są już w krótkim czasie....
|
Perfektel Sp. z o.o.
Perfektel Sp. z o.o.
Prowadzimy profesjonalną obsługę klienta, telemarketing, telesprzedaż, kampanie wychodzące, infolinie i helpdesk. Współpracujemy między innymi z firmą Play – jednym z najszybciej rozwijających się operatorów sieci komórkowej w Polsce. Posiadamy doskonałą bazę treningową oraz wykwalifikowany i doświadczony sztab kierowniczy....
|
Aquatal Polska Sp. z o.o.
Aquatal Polska Sp. z o.o. od ponad 30 lat pracuje nad sprostaniem rosnących potrzeb na wysokiej jakości czystą wodę, poprzez projektowanie, produkcję i sprzedaż szerokiej gamy systemów uzdatniania Wody. Posiadając obszerną wiedzę i duże doświadczenie w tej kwestii Aquatal jest jednym z międzynarodowych...
|
ISENSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Układamy i weryfikujemy dla Ciebie procesy dotarcia do grupy docelowej, zainteresowania jej Twoim produktem lub usługą, dostarczenie leadów sprzedażowych, a nawet zamknięcia lejka sprzedażowego - sprzedaży Twoich produktów lub usług.
Maksymalizujemy...
|
xxxxxxx asdhauidhw
Prezesi, dyrektorzy zarządzający, managerowie sprzedaży i marketingu z którymi współpracujemy, stwierdzają że głównymi ich problemami są:
+ zwiększenie udziału w rynku
+ pozyskanie new sales leads
+ wzrost sprzedaży
+ zmniejszenie kosztów pozyskania klienta
A jak ta sytuacja...
|
Liczba wyświetleń strony: 5 |