Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Maciej
Oferteo.pl
12
minut
29 cze 13:49
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call...
|
Usługa: Wsparcie sprzedaży, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Pozyskanie ciepłych leadów w zakresie usług telekomunikacyjnych w...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Zakres czynności:- dwa stanowiska - obsługa połączeń przychodzących - sprzedaż - oferowanie usług (sprzedaż opaski monitorującej...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Umawianie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: telemarketing dotyczący sprzedaży fotowoltaiki oraz innych energooszczędnych rozwiązań na terenie województwa...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Nawiążemy stałą, rozwojową współpracę z dobrym Call Center.
Oczekujemy doświadczenia i dobrej jakości przy generowaniu leadów sprzedażowych i przy umawianiu spotkań.
Naszymi Klientami są dobre firmy z branży...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: witam, chodzi mi o umawianie spotkań/ audytów fotowoltaicznych na terenie...
|
Usługa: umawianie spotkan fotowoltaicznych, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: witam, chodzi mi o umawianie spotkań/...
|
ARTEM FUTURA PRZEMYSŁAW HOLOCHER
Firma Artem Futura od 2009 roku świadczy skuteczne usługi w zakresie:
-Bezpieczeństwa finansowego rodzin
-Planowania przyszłości na emeryturze
-Planowanie przyszłości Państwa dzieci
-Zabezpieczenia pracowników
-Ubezpieczeń samochodów, domów, czy mienia...
|
sadas
Firma Biznesgift.pl zajmuje się drukiem materiałów poligraficznych jak: banery, wizytówki, ulotki, papier firmowy, katalogi, teczki ofertowe. Wykonujemy usługi aplikacji foli na różnych materiałach, obiektach i...
|
Eye Media Rafał Ćwik
Podstawowym celem założenia Eye Media było wytwarzanie indywidualnych szablonów aukcji oraz sprzedażą dodatkowych narzędzi ułatwiających zarządzanie aukcjami.
Jednak poszczegółni klienci często chcieli prócz szablonu inne usługi, stąd...
|
Anovo Polska sp. z o.o.
Dostarczamy klientom wyjątkowe rozwiązania, które dzięki uniwersalności i innowacyjności zapewniają wysoki poziom zadowolenia klientów korzystających z szybko zmieniających się, zaawansowanych technicznie...
|
X-Dom Nieruchomości Sp. z o.o.
Jesteśmy na rynku od półtora roku.
Działamy w obszarze pośrednictwa nieruchomości.
Oferujemy wsparcie w potrzebie najmu, sprzedaż...
|
Polskie Kadry Sp. z o.o.
Agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego Polskie Kadry to nowoczesna, prężnie rozwijająca się agencja zatrudnienia o ogólnopolskim zasięgu działania. Kreujemy rynek pracy, wspierając firmy w pozyskiwaniu...
|
RSM-Consulting
Jesteśmy młodą firmą która działa na terenie Niemiec.
Naszym celem jest rozrost działalności na terenie Polski. Przyjmujemy również zlecenia od przedsiębiorców którzy chcą swój projekt w Niemczech zaprezentować.
Jesteśmy otwarci na nowe...
|
Mercado
Oferujemy usługi call center w zakresie kampanii - inbound – obsługa po sprzedażowa, help desc oraz -outbound – telemarketing, badania rynku, ankieterzy, "tajemniczy klient".
W branży aktywnie działamy od kilku lat,...
|
OpsTalent Sp. z o.o.
OpsTalent jest multi-lingual Call Center z dwoma lokalizacjami w Lubaniu i we Wrocławiu. Specjalizujemy się w kampaniach przychodzących i wychodzących wspierajac klientów w sprzedaży, obsludze klienta, badaniach rynku i...
|
Marketing and Sales System Sp. z o.o.
Rozpoczęliśmy działalność w 2017 roku.
Świadczymy usługi, które sprawdziliśmy na własnych produktach. Przeznaczyliśmy blisko 500 000 zł własnych środków na kampanie reklamowe online - to oznacza, że sprawdziliśmy wiele możliwych scenariuszy, a co więcej rozumiemy podejście Zleceniodawcy oraz oczekiwania co do...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy...
|
Liczba wyświetleń strony: 16 |