Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Joanna
Oferteo.pl
1
minuta
24 mar 11:06
Jesteśmy firmą, która pozyskuje klientów B2B dla sektora: Bankowego, Prawnego, OZE oraz Windykacyjnego. Naszą pasją jest pomaganie markom i firmom w lepszej komunikacji. Jesteśmy firmą dbającą o działania sprzedażowe naszych partnerów biznesowych. Nasze starania oparte są na poszukiwaniu nowych i lepszych rozwiązań marketingowych. Naszymi działaniami dążymy do osiągnięcia pełnego sukcesu ...
2
godziny
24 mar 13:50
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak ...
Firma terminowo wywiązuje się z umowy natomiast robi problemy z uwzględnieniem reklamacji.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, Nieruchomości, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Znajomość rynku nieruchomości, w tym gruntów
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, Umawianie spotkań dla agentów ubezpieczeniowych, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zakres czynności:- dwa stanowiska - obsługa połączeń przychodzących - sprzedaż - oferowanie usług (sprzedaż opaski monitorującej TeleMED24)
Więcej informacji o...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkań dla...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: marketing produktowy zz zbranży motoryzacyjnej skiero2wany do mniejszych sklepów motoryzacyjnych, warsztatów, hurtowni budowlanych, firm transportowych, stacji...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Firma branży fotowoltaicznej, marketing...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Cc one
Firma zajmuje się szeroko rozumianą obsługą projektów call center. W obecnej chwili prowadzimy projekty sprzedażowe ale także badawcze. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Na ten moment prowadzone projekty są...
|
Interim Sales Managers
Interim Sales Managers to zespół doświadczonych managerów, specjalizujących się w generowaniu leadów oraz sprzedaży B2B, działający też jako zewnętrzny dział handlowy dla firm.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
W ramach Interim Sales Managers, poprowadzimy Twoje działania sprzedażowe dobierając...
|
Martas
Rozpoczęliśmy działalność w 2018 roku. Nasza specjalność to przepisywanie tekstów, sprawdzanie tekstów, opracowywanie tekstów na...
|
Ecall-Center
Profesjonalne usługi call center
Nasza gama usług to m.in:
- wsparcie sprzedaży
- umawianie spotkań
- obsługa Klienta
- zarządzanie należnościami ]
- Help Desk i BOK
- Badania rynku
Realizujemy każde zlecenie z największą...
|
Polskie Linie Telefoniczne Sp. z o.o.
Jesteś producentem lub importerem? Świadczysz unikalne usługi?
Szukasz dodatkowego kanału zbytu?
Chcesz, aby Twoje produkty były dostępne dla twoich potencjalnych klientów ?
Sprawdź, dlaczego warto z nami współpracować
Dzięki współpracy z nami zyskasz:
- nowy kanał sprzedaży/dystrybucji bez żadnych dodatkowych opłat
- sprzedaż swoich produktów...
|
IPTCC
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim budujemy relacje.
Naszą wizją jest dostarczanie rzetelnych...
|
Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o.
Oferujemy kompleksowe usługi Call Center dopasowane pod potrzeby klienta - projekty dedykowane.
Specjalizujemy się w projektach: Sprzedaż, Obsługa klienta, Badania telefoniczne, Bazy danych, Doradztwo i szkolenia, Infolinie oraz wszelkie "trudne" projekty.
Podejmujemy współpracę z klientami biznesowymi, firma została założona w 2010 roku....
|
ZIELINET Wojciech Zieliński
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych prowadzących własną działalność...
|
Anovo Polska sp. z o.o.
Dostarczamy klientom wyjątkowe rozwiązania, które dzięki uniwersalności i innowacyjności zapewniają wysoki poziom zadowolenia klientów korzystających z szybko zmieniających się, zaawansowanych technicznie rozwiązań.
Obejmuje to pełne spektrum urządzeń od telefonów komórkowych...
|
iFON.pl VARS Sp. z o.o
W Vars Sp. z o.o. od 2004 roku zajmujemy się dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Specjalizujemy się w usługach dostępnych w modelu SaaS (Software as a Service) gdzie jako medium dostępowe wykorzystywane są sieci IP w tym Internet.
Jako polski...
|
Jesteśmy firmą, która pozyskuje klientów B2B dla sektora: Bankowego, Prawnego, OZE oraz Windykacyjnego. Naszą pasją jest pomaganie markom i firmom w lepszej komunikacji.
Jesteśmy firmą dbającą o działania sprzedażowe naszych partnerów...
|
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak również stały monitoring efektywności podejmowanych działań, w tym przygotowywania raportów dla naszych Klientów. Mamy...
|
Liczba wyświetleń strony: 31 |