Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Justyna
Oferteo.pl
8
minut
22 lut 13:49
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
FG ENERGY to firma fotowoltaiczna, której misją jest kompleksowa obsługa Klientów w zakresie doradztwa, wykonania i sprzedaży instalacji fotowoltaicznych. Stawiamy na sprawdzone i ekologiczne ...
Ja mogę polecić FG Energy. Cała współpraca przebiegła bezproblemowo i ominęła mnie cała papierkowa robota związana z wniosek o dotacje na panele, ponieważ mój doradca pomógł mi wypełnić wszelkie formalności, firma załatwiła wszystko za mnie. Kosztorys dotarł po 2 dniach i byłem z niego zadowolony. Instalacja szybko przebiegła, a panele nadal działają bez żadnego problemu. Jeśli ktoś szuka dobrej firmy to zdecydowanie mogę polecić FG Energy.
1
godzina
22 lut 15:33
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Poszukujemy firmy do prowadzenia kampanii telemarketingowych.
W pierwzym etapie będzie do zwerfikowania (pomiaru konwersji) kilka baz po 500 rekordów każda.
Kampanie...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Pozyskiwanie leadów zainteresowanych montażem instalacji fotowoltaicznej i spotkaniem z Przedstawicielem...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Poszukuję firmy, która miałaby generować leady sprzedażowe do sprzedaży OZE....
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Potrzebuję by zadzwoniono do ok 100 osób z listy,...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: Pozyskiwanie kontrahentów
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Znajomość Jezyka niemieckiego na...
|
Zlecę przeprowadzenie 1000 rozmów telefonicznych.
Czas na zrealizowanie rozmów - maksymalnie 30 dni.
Preferowane godziny przeprowadzenia rozmów w dni robocze od godz. 8 do godz. 19.
Temat rozmowy - ogólne zapytanie o chęć otrzymania szerszej ofert/ chęci współpracy....
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Zajmujemy się...
|
Usługa: umawianie spotkań, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Call-Master
Czym się zajmujemy:
Termin call center wpisał się już na stałe do polskiego słownictwa. Kojarzony jest z działem w ramach firmy, który służy utrzymywaniu kontaktów z klientami za pomocą infrastruktury teleinformatycznej. Nie ma...
|
Talking People Poland sp. z o.o.
Talking People Poland Sp. z o.o. to niezwykle prężne Call Centre, zlokalizowane w samym centrum Warszawy.
Firma powstała w październiku 2012 roku i obok Talking People Finland jest drugim oddziałem w Europie.
Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych oraz...
|
GRUPA KWTD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nasza specjalność to umawianie spotkań, tworzenie leadów kredytowych, odnawialne źródła energii, leady odszkodowania czy sprzedaż dla sieci telefonii komórkowej. Swoimi działaniami obejmujemy całą Polskę. Wyróżniamy się doświadczeniem 10 letnim w branży call center. Zawsze podchodzimy...
|
Human Advice FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA
Są to szkolenia jednodniowe lub dwudniowe dotyczące technik zwiększających sprzedaż produktów lub usług Klienta. Odbywają się stacjonarnie w miejscu wybranym przez Klienta np. w siedzibie firmy lub oddziale albo w miejscu wybranym przez Klienta.Oferujemy również szkolenia produktowe, on the job, bezpośrednio dotyczą produktów i/lub usług Klienta, na...
|
Silesia Invest
VoiceCenter.pl to ogólnopolska firma działająca w branży call center. Nasze usługi skierowane są do firm które pragną rozwijać się minimalizując koszty a maksymalizując zyski. Nasi konsultanci to wyselekcjonowana grupa osób cechująca się dobrą dykcją, wysoką kulturą osobistą, doświadczeniem na stanowisku telekonsultanta oraz zaangażowaniem w...
|
Direct-Sell sp. z o.o.
Direct-Sell to nowe prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo prowadzące działalność w sektorze usług Call Center. Poprzez swoje zaangażowanie, upór w...
|
Klub Przedsiębiorcy
Klub Przedsiębiorcy:
Klub kontaktuje przedsiębiorców, inspiruje ich do współpracy, wzajemnego wsparcia, rekomendowania produktów i usług.
Zaprasza na bankiety biznesowe oraz spotkania networkingowe.
Organizuje prelekcje, wykłady ekspertów oraz szkolenia, eventy, konferencje i seminaria.
Pomaga...
|
RAMLO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Co robimy:
-drukujemy i projektujemy w 3D
-tworzymy strony WWW, strony wizytówkowe (landingpage), sklepy internetowe
-projektujemy wizytówki, ulotki, plakaty
-zdjęcia 360 (nieruchomości, wirtualny spacer, wirtualny kokpit)
-latamy i nagrywamy dronem w ultra wysokiej rozdzielczości...
|
Wirtualne Biuro Warszawska 6
Działamy w branży od 2013 roku. Nasza specjalność to wirtualne biuro, prowadzenie pełnej księgowości dla firm i usługa family office.
Skupiamy się na zakładaniu i prowadzeniu dla przedsiębiorczych rodzin spółek z ograniczoną odpowiedzialnością. Które są dla nich centralnym punktem w zakresie...
|
Aquatal Polska Sp. z o.o.
Aquatal Polska Sp. z o.o. od ponad 30 lat pracuje nad sprostaniem rosnących potrzeb na wysokiej jakości czystą wodę, poprzez projektowanie, produkcję i sprzedaż szerokiej gamy systemów uzdatniania Wody. Posiadając obszerną wiedzę i duże doświadczenie w tej kwestii Aquatal jest jednym z...
|
Crafts Sp.z o.o.
Jesteśmy agencją zatrudnienia o ogólnopolskim zasięgu działania, wpisaną do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 11153. Usługi, które oferujemy obejmują szeroki zakres czynności związanych z rekrutacją, obsługą kadrową pracowników oraz kompleksowymi szkoleniami dla działów HR oraz...
|
Krystal Konrad Zwierzyński
Agencja reklamowa, dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, które pojawiają się na rynku wszystko co tworzymy jest robione na najwyższym poziomie. Nasze produkty cechują się przede wszystkim najwyższą jakością...
|
Videologo Daniel Ziemacki
Vlogo - Agencja Video Marketingowa.
Doradzamy i pomagamy firmom wyróżnić się na rynku wykorzystując video w strategii marketingowej.
Tworzymy profesjonalne materiały video dopasowane do strategii firmy.
Tj. spoty...
|
CAPITAL FINANCE SP ZOO
Jesteśmy firmą, która pozyskuje klientów B2B dla sektora: Bankowego, Prawnego, OZE oraz Windykacyjnego. Naszą pasją jest pomaganie markom i firmom w lepszej komunikacji.
Jesteśmy firmą dbającą o...
|
I-CALL CENTER
Firma I-Call Center oferuje Państwu w pełni profesjonalne i sprawdzone usługi Outsourcingowe w zakresie Contact Center. Pakiet Naszych usług Contact Center obejmuje zarówno kampanie telefoniczne Inbound jak i Outbound, kampanie SMS i VMS, a także Mailing. Nasi klienci otrzymują od Nas...
|
Motiva Sp. z o.o.
EPozytywnie.pl to agencja e-commerce, która specjalizuje się w świadczeniu usług umożliwiających handel w Internecie. Pomagamy sklepom internetowym zyskać przewagę nad konkurencją dzięki profesjonalnemu podejściu...
|
Debesis
W ramach działalności wykonujemy systemy obsługi klienta, centrale telefoniczne, usługi telekomunikacyjne.
Realizujemy zlecenia od 2012.
Nasza firma obsługuje...
|
DWS Pro
1) bazy danych - aktualizowane na bieżąco profilowane bazy danych klientów indywidualnych z całej Polski
2) leady sprzedażowe - pozyskujemy osoby zainteresowane danym zagadnieniem
3)...
|
Creative Mind
CALL CENTER - CREATIVE MIND
Zapraszamy do współpracy firmy poszukujące partnera w zakresie telefonicznej obsługi klienta.
Proponujemy Państwu:
- Obsługę infolinii,
- Telesprzedaż,
- Badania metodą CATI (badania: rynku, marki, wizerunkowe, satysfakcji klienta i inne.).
- Konsultacje w zakresie obszaru badań...
|
Call Center Katowice
Możesz odnosić niebagatelne korzyści bazując na naszym doświadczeniu, które zbieraliśmy świadcząc usługi dla wymagających klientów w każdej branży. Nasza firma skupia się przede wszystkim na zapewnieniu usług spełniających określone kryteria jakości....
|
FG ENERGY to firma fotowoltaiczna, której misją jest kompleksowa obsługa Klientów w zakresie doradztwa, wykonania i sprzedaży instalacji fotowoltaicznych.
Stawiamy na sprawdzone i ekologiczne rozwiązania, które...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak...
|
Liczba wyświetleń strony: 39 |