Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
1
minuta
13 sty 11:07
Przyjmujemy zlecenia z całej Polski. Branża, w której się specjalizujemy to CallCenter. Serdecznie zapraszam do skorzystania z naszych usług. ...
5
minut
13 sty 11:11
Nasza działalność rozpoczęła się w 2002 roku. Nasza specjalność to call / contact center. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Ważne jest dla nas zadowolenie Klientów. Zapraszamy do współpracy. ...
55
minut
13 sty 12:01
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Contact Solutions to Contact Center z doświadczeniem o stabilnej pozycji na rynku. Jako nieliczni w branży posiadamy certyfikat ISO 27001. Ochrona danych Twoich Klientów oraz jakość obsługi są dla nas ...
Bardzo wysoki poziom świadczonych usług. Szybka reakcja i znakomity kontakt !! serdecznie polecam jako firmę godną zaufania do współpracy
2
godziny
13 sty 13:14
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
2
godziny
13 sty 13:27
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Zakres zlecenia: zapotrzebowanie na obsługę infolinii, Warszawa
Region dostawy: woj. mazowieckie, Warszawa (kod pocztowy: 00-605), Warszawa
Usługa: obsługa infolinii
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: obsługa Klienta e-commerce w języku polskim, angielskim i...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Witam, chciałabym się dowiedzieć ile kosztowąłaby kampania na pozyskanie klientów firmowych, którzy chcą uzyskac kredyt i chca porozmawiac o szczegółach z ekspertem...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Sprzedaż związana z promocją w internecie artykuły płatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Współpraca możliwa od zaraz....
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: Linia interwencji kryzysowej
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Umiejętność doradztwa osobom...
|
Usługa: Centralka telefoniczna
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Do centralki telefonicznej mają być podłączone numery...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Sprzedaż i umawianie spotkań dla osób...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: zalezy mi na dotarciu do jak najwekszej puli podmiotów mających problem z opóźnieniami w płatnościach bądz z...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Nie mam firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: Sprzątanie
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Motiva Sp. z o.o.
EPozytywnie.pl to agencja e-commerce, która specjalizuje się w świadczeniu usług umożliwiających handel w Internecie. Pomagamy sklepom internetowym zyskać przewagę nad konkurencją dzięki profesjonalnemu podejściu do sfery...
|
Laboratorium Projektów Innowacyjnych Sp. z o. o.
Laboratorium Projektów Innowacyjnych sp. z o. o. powołana została w celu komercjalizacji pomysłów biznesowych o znacznym potencjale rynkowym. Główną zasadą LabPi jest realizacja projektów w tak zwanej fazie seed i startup, szczególnie w obszarze Smart City. Firma została założona w 2012 r. przez Jacka Kwaśniaka. Zatrudniamy 12 pracowników....
|
PRAET SP. Z O.O.
Spółka
Praet Sp. z o.o. jest spółką zajmującą się doradztwem w prowadzeniu działalności gospodarczej, zarządzaniem procesami i operacjami w podmiotach gospodarczych oraz analizą i wsparciem w budowaniu i realizacji strategii obsługiwanych podmiotów.
Skutecznie pozyskujemy finansowanie dla osób fizycznych oraz...
|
Crystal Call s.r.o.
Firma Crystal Call działa w branży outsourcingu kompleksowych usług kontaktowego centrum od roku 2004. Dzięki partnerskiemu podejściu do naszych kontrahentów, najnowocześniejszej technologii ale przede wszystkim profesjonalnemu podejściu nieustannie podnoszących...
|
APSTEL Anna Piątek
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych...
|
Call&More Sp. z o.o.
Jestem przedstawicielem Spółki, która od wielu lat realizuje różnorodne kampanie telemarketingowe. Kluczowym elementem naszej działalności jest stabilny zespół Doradców, którzy codziennie poszerzają swoją wiedzę w zakresie obsługi klienta.
Specjalizujemy się w projektach obsługowych (Infolinii, Badań Rynku...
|
"4EverNET Sp. z o.o.
Od 18 lat świadczymy usługi w zakresie Business Process Outsourcing w ramach Contact Center. Świadcząc nasze usługi wykorzystujemy wiele kanałów: telefon, chat, video, mail, MMS, SMS. Realizujemy zlecenia dla dużych firm i liderów rynku w branży ubezpieczeń, bankowości,...
|
Outcom Sp z.o.o.
Jesteśmy firmą z branży informatycznej. W głównym obszarze działalności spółki znajduje się:
• tworzenie oprogramowania dla firm i administracji publicznej
• dostawa sprzętu i oprogramowania
• outsourcing IT
Wieloletnie doświadczenie naszych pracowników w zakresie projektowania i tworzenia aplikacji, pozwala nam na realizowanie optymalnych...
|
DIF-SERVICE
Nasza oferta skierowana jest do instytucji rozważających możliwość skorzystania z bogactwa jakie daje oprogramowanie Open Source w zakresie telekomunikacji. Projektujemy, instalujemy i utrzymujemy systemy oparte o oprogramowanie tego typu, a w szczególności o otwartą platformę Asterisk (włącznie z jej różnorodnymi...
|
ITI Media Group
Zajmujemy się pozyskiwaniem nowych klientów dla firm.
Tworzymy oraz rozwijamy strony www oraz e-sklepy dla naszych klientów.
Prowadzimy kampanie w systemach reklamowych google adwords oraz facebook ads.
Optymalizujemy strony internetowe pod kątem wyszukiwarek oraz użytkowników tak aby była przyjazna zarówno...
|
ALTEL Hieronim Jochimiak
Zajmujemy się instalacją:
- central telefonicznych
- systemów alarmowych
- monitoringu wizyjnego
- sieci strukturalnych
- anten TV
- wzmacniaczy GSM
- telefonia IP
Jesteśmy jedną z nielicznych firm zajmujących się w/w...
|
Europejskie Centrum Pośrednictwa Prawnego i Realizacji Zleceń
Szanowni Państwo !
Jesteśmy innowacyjną firmą świadczącą usługi dopasowane do potrzeb oraz oczekiwań każdego z naszych klientów .
Specjalizujemy się zarówno w pozyskiwaniu jak i realizacji zleceń równocześnie pośredniczymy w sprzedaży produktów i usług na terenie całego kraju .
Co ważne za każde powierzone nam do realizacji zlecenie odpowiadamy tak jak...
|
F.H.U. J&E Jakub Girczyc
Zajmujemy się:
- naklejanie etykiet, naklejek, itp.,
- wkładkowanie ulotek, broszur, insertów itp.,
- wklejanie saszetek, próbek, gadżetów, ulotek,
- pakowanie i...
|
V88 Security sp. z o.o.
Firma GRUPA EVRES oferuje usługi z zakresu:
-kompleksowe sprzątanie (EVRES Cleaning)
-ochrona mienia (V88 Security)
-szkolenia BHP i P.POŻ (EVRES BHP)
-windykacja, ubzepieczenia, finanse (EVRES Finance)
-wynajem...
|
Scientific Services Sp. z o.o.
Scientific Services Sp. z o.o. od 10 lat jest centrum outsourcingowym dla wielu firm i instytucji w zakresie obsługi operacyjnej i obsługi działań marketingowych i telemarketingowych. Jesteśmy w grupie kapitałowej MNI S.A. notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka Scientific należy do MIT S.A.
Klientami...
|
JNS Sp. z o. o.
Firma JNS została założona w 2005 roku w odpowiedzi na coraz większy popyt na profesjonalne i niezawodne systemy informatyczne. Zajmujemy się tworzeniem systemów IT dla biznesu, a naszymi klientami są zarówno małe i średnie firmy, jak i korporacje. Nasi pracownicy to specjaliści z...
|
Multipomoc sp. z o.o.
Rozpoczęliśmy działalność od 2016. Zajmujemy się zagadnieniami z zakresu pogotowia komputerowego, stron internetowych, informatyki.
Nasza firma obsługuje zlecenia z obszaru Warszawy, Legionowa. Realizujemy nasze usługi stawiając zadowolenie...
|
Halo Polska sp. z o.o.
Jesteśmy na rynku od 2016 roku. Nasza specjalność to usługi call center. Poszukujemy nowych klientów z terenu całej Polski. Realizujemy projekty inbound & outbound. Zdobyliśmy doswiadczenie w pracy dla międzynarodowej sieci handlowej. Obsługujemy zarówno małe jak i duże przedsiębiorstwa. Możemy pochwalić się certyfikatem...
|
Studio Reklamy 11
Studio reklamy 11 jest firmą reklamowo-poligraficzno-telemarketingową.
Naszym klientom gwarantujemy pełen zakres usług w ramach szeroko rozumianej reklamy i promocji.Tworzymy wizerunek i markę od podstaw.
Pomagamy w realizacji celów sprzedażowych, strategii marketingowej jak również w poprawie wizerunku na arenie krajowej jak i...
|
Przyjmujemy zlecenia z całej Polski.
Branża, w której się specjalizujemy to CallCenter.
Serdecznie...
|
Nasza działalność rozpoczęła się w 2002 roku.
Nasza specjalność to call / contact center.
Obszar działania obejmuje całą...
|
Contact Solutions to Contact Center z doświadczeniem o stabilnej pozycji na rynku. Jako nieliczni w branży posiadamy certyfikat ISO 27001. Ochrona danych Twoich Klientów oraz jakość obsługi są dla nas priorytetem. Indywidualne podejście do klienta wraz z zastosowaniem nowoczesnych technologii pozwala...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i potencjalnego odbiorcy.
3....
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie...
|
Liczba wyświetleń strony: 64 |