Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Joanna
Oferteo.pl
7
minut
14 mar 11:19
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Zlecę usługę Call Center.
Nie posiadam żadnej bazy danych.
Usługa skierowana do Klientów prywatnych i firm.
Poszukuję firmy lub osoby, która zajmowała by się pozyskiwaniem klientów lub umawianiem spotkań z...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy,...
|
Zlecę umawianie klientów na spotkania w celu podpisania umowy o współpracę w zakresie usług biurowych, asystenckich, a także windykacji należności i usług finansowych.
Jesteśmy zainteresowani także sprzedażą tych usług przez telefon.
Interesuje nas...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Zakres prac: umawianie spotkań handlowych dla przedstawicieli, głównie sprzedaż produktów
Warunki brzegowe:
-...
|
Usługa: umawianie klienta, 10 umówionych spotkań tygodniowo
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: uświadomienie klientowi, że może skorzystać z dotacji 45% do zakupu...
|
Zlecę umawianie spotkań handlowych z firmami.
Produkt - zmiana sprzedawcy energii...
|
Usługa: telemarketing, usługi Call Center
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
-...
|
Zakres prac: przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii telemarketingowej B2B w regionie dwóch powiatów nowotarskiego oraz tatrzańskiego
1) Przygotowanie:
- ułożenie skryptów rozmów,
- obsługa kampanii,
- raportowanie procesu kampanii,
- opracowanie...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
Informacje dodatkowe:
Branża turystyczna.
Zleceniodawca dostarcza własną bazę danych.
Zlecenie polega na...
|
Usługa: umawianie spotkań
Branża: ubezpieczenia indywidualne, fundusze emerytalne, oszczędności
Baza kontaktów: po stronie zleceniobiorcy
Informacje dodatkowe: Klienta interesuje ok. 5 umówionych spotkań dziennie od poniedziałku do piątku
Lokalizacja: Opoczno, Piotrków Trybunalski,...
|
Zlecę pozyskanie darmowych wpisów rejestracyjnych firm do portalu - porównywarka usług.
Potwierdzeniem wpisu będzie aktywacja konta przez firmę poprzez klikniecie w przesłany link.
Płacimy z leada. Połączenia telefoniczne na mój koszt.
Zintegrowaliśmy serwis z systemem marketingowym gdzie importujemy...
|
HNR Systems
HNR Systems zostało stworzone z myślą o firmach, które poszukają innowacyjnych rozwiązań opartych o najnowsze technologie, dzięki którym będą mogły rozwijać swój biznes efektywniej. Zajmujemy się tworzeniem rozwiązań dedykowanych z branży IT oraz prowadzeniem działań marketingowych. Nasze realizacje są tworzone zawsze w ścisłej...
|
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości pion wPogotowiu.pl
Pogotowie komputerowe dla Warszawy i
opieka informatyczna dla firm
Bezawaryjność sprzętu i usługi IT są podstawą w funkcjonowaniu firmy bez strat i przestojów w działalności.
Naszym Klientom zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie IT
Specjalnie dla Klientów instytucjonalnych stworzyliśmy ofertę...
|
Noprobs Consulting
Call Center Glasensis umożliwia najszybsze i najskuteczniejsze dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Świadczymy usługę polegającą na obsłudze telefonicznych oraz kontaktów docierających za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferty są przygotowywane z nastawieniem na...
|
CALL CENTER Anita Klusek
CALL CENTER Anita Klusek zajmuje się:
-sprzedaż telefoniczna usług
-obsługa klienta
-zdalna asystentka doradcy
Jest to 1-osobowa działalność ,skupiająca się na wyżej wymienionych projektach.Gwarantuje wysoki poziom i skuteczność,posiadam...
|
Sanmarks sp. z o.o.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie...
|
Scientific Services Sp. z o.o.
Scientific Services Sp. z o.o. od 10 lat jest centrum outsourcingowym dla wielu firm i instytucji w zakresie obsługi operacyjnej i obsługi działań marketingowych i telemarketingowych. Jesteśmy w grupie kapitałowej MNI S.A. notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka Scientific należy do MIT S.A.
Klientami Spółki...
|
SYSTEL Systemy Teleinformatyczne
Od ponad 15 lat skutecznie realizujemy cele swoich Klientów. Firma specjalizuje się w branży telekomunikacyjnej - centrale telefoniczne, serwery telekomunikacyjne, systemy dla hoteli, CRM i firm z obiektami rozproszonymi w różnych częściach kraju, a poprzez...
|
First Contact Group
First Contact Group specjalizuje się w dostarczaniu swoim klientom najwyższej jakości rozwiązań biznesowych, których celem jest skuteczne dotarcie do nowych odbiorców i ciągłe poszerzanie ich grona. Usługi, które oferujemy skupiają się wokół wielu działań telemarketingowych, zapewniających osiąganie przez naszych...
|
Cc one
Firma zajmuje się szeroko rozumianą obsługą projektów call center. W obecnej chwili prowadzimy projekty sprzedażowe ale także badawcze. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Na ten moment prowadzone projekty są skierowane dla rynku b2c oraz b2b....
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie...
|
Liczba wyświetleń strony: 259 |