Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
24
minuty
22 cze 09:56
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku. *Świadczymy usługi od 14 lat. *Projekty obsługiwane w trybie 24/7 *4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce. *Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym. *Nasz kadra to około 280 Konsultantów plus osoby koordynujące. *Menadżerowie z wieloletnim doświadczeniem oraz Trenerzy sprzedaży, którzy dostosowują rozwiązania do oczekiwań Partnerów ...
2
dni
24 cze 18:21
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, backoffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: miła obsługa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania...
|
Usługa: uumawianie spotkań sprzedażowych
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: branża ubezpieczeniowa- ubezpieczenia na życie i zdrowie
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: umawianie spotkań- ubezpieczenia
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Aquatal Polska Sp. z o.o.
Aquatal Polska Sp. z o.o. od ponad 30 lat pracuje nad sprostaniem rosnących potrzeb na wysokiej jakości czystą wodę, poprzez projektowanie, produkcję i sprzedaż szerokiej gamy systemów uzdatniania...
|
D-Kontakt
Nasza firma zajmuje się przeprowadzaniem akcji telemarketingowych z zakresu:
- Weryfikacji rynku
- Badania satysfakcji klienta
- Prowadzenie akcji sprzedażowych
- Przygotowanie baz adresowych/teleadresowych/mailingowych
Staramy się zawsze doradzić naszym klientom. Satysfakcja naszych klientów jest naszym...
|
iFON.pl VARS Sp. z o.o
W Vars Sp. z o.o. od 2004 roku zajmujemy się dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Specjalizujemy się w usługach dostępnych w modelu SaaS (Software as a Service) gdzie jako medium dostępowe wykorzystywane są sieci IP w tym...
|
Europejskie Centrum Certyfikacji
Ogólnopolski Certyfikat Uczciwy Przedsiębiorca to wyróżnienie odznaczające firmy, które są rzetelne, wiarygodne i godne zaufania. Dążymy do podniesienia standardów biznesowych w Polsce, dzięki weryfikacji firm współpraca staje się prostsza i bezpieczna. Przystępując do Programu zwiększasz konkurencyjność swojej firmy oraz budujesz pozytywne relacje...
|
Jkn affari
Zapraszamy do kontaktu, jeżeli potrzebujesz ofert w zakresie takim jak Mercedesy x Affari.
Prowadzimy działalność od...
|
Kontekst Agnieszka Micor
Wykonwywane przez naszą firmę usługi to pisanie m.in. artykułów, opisów, a nawet piosenek. Realizujemy prace od 2014.
Obsługujemy...
|
Teleinvention Sp. z o.o.
Teleinvention Sp. z o.o.należy do grupy kapitałowej UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Od ponad 5 lat specjalizujemy się w świadczeniu usług zewnętrznego call/contact center. Oferujemy usługi w oparciu o outsourcing tradycyjnego call center, w tym obsługę zarówno ruchu przychodzącego, jak i wychodzącego....
|
BRUXMEDIA
Na rynku reklamy działamy do wielu lat. Możemy poszczycić się wieloma realizacjami dla różnych firm i branż. Zajmujemy się reklamą, wspieramy sprzedaż i dbamy o pozytywne wspomnienia z marką. Do każdego projektu i Klienta podchodzimy indywidualnie,...
|
Pro-d Dorota Słowińska
Posiadamy dwa biura Call Center wyposażone w 40 stanowisk w pełni obsadzonych. Umawiamy na spotkania lokalowe, indywidualne w zależności od potrzeb. Posiadamy w pełni przeszkoloną kadrę , która cały czas monitoruje prace CC. Jestesmy bardzo elastyczni...
|
Mikrotech S.A
Oferujemy szeroki wybór gadżetów reklamowych, które znakujemy najtrwalszymi technikami.
Posiadamy również ogólnopolskie biuro tłumaczeń, specjalizujące się od 10 lat w tłumaczeniach...
|
Top Dialog
Zajmujemy się świadczeniem usług typu: call-center.
Mamy bogate doświadczenie szczególnie w umawianiu spotkań handlowych dla branż technicznych i nowych technologii jak:
• Energia Odnawialna / Kolektory słoneczne /...
|
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku.
*Świadczymy usługi od 14 lat.
*Projekty obsługiwane w trybie 24/7
*4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce.
*Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym.
*Nasz kadra...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i potencjalnego odbiorcy.
3. Badania rynkowe i...
|
Liczba wyświetleń strony: 46 |