Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: obsługa w języku niemieckim
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: Umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Praca min 6godzin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkan na prezentacje,sprzedaż
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, Lead Generation, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Poszukuję firmy, która zajmie się pozyskiwaniem leadów - kontaktów do firm zainteresowanych promocją swojego biznesu w internecie.
Mamy bardzo...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: Umawianie spotkań handlowych
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkań...
|
Czas realizacji: Za 6 miesięcy lub...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: zakres czynności:
- dwa stanowiska
- obsługa połączeń przychodzących
-sprzedaż, oferowanie usług
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: Przeprowadzanie ankiet
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Minimum 200 polaczen dziennie. Okres probny - 5 dni
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Usługa ma obejmować podsyłanie ocieplonych kontaktów które wyraziły zainteresowanie ofertą...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Umowa o pracę
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii, jakie są?
Klient korzysta z usług call center:...
|
Halo Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie obsługi klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
Naszą misją jest tworzenie idealnych procesów obsługi – komplementarnych wobec procesów przedsiębiorstwa...
|
Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o.
Targetmarketing.pl to profesjonalne usługi call/contact center na najwyższym poziomie. Jesteśmy nowoczesną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Nasze doświadczenie budujemy od 25 lat. Dysponujemy własnym...
|
PHU BUDPOLT Tomasz Polka
Zajmuje się pomocą w eksporcie i imporcie towarów na rynki;
Rosja, Białoruś, Kazachstan, Armenia. Litwa, Łotwa ,Estonia
Wykonuje usługi;
Certyfikacji GOST i rejstracji TC.
Logistyka Transport
Rozpoznania rynku wyszukania odpowiedniego...
|
Saviano sp z.o.o
Umawianie spotkań domowych. W zależności od wymagań projektu oraz bazy za umówione spotkanie podstawa oraz za każde odbyte dodatkowa prowizja. Przygotowanie projektu, skryptu. Schemat współpracy na zasadzie sekretarki...
|
Polskie Kadry Sp. z o.o.
Agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego Polskie Kadry to nowoczesna, prężnie rozwijająca się agencja zatrudnienia o ogólnopolskim zasięgu działania. Kreujemy rynek pracy, wspierając firmy w pozyskiwaniu pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej oferty. Dostarczamy usługi w obszarze zatrudnienia, HR oraz...
|
"CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU" S.C. DANIEL KUBIAK, ROBERT MIREK
W Centrum Obsługi Biznesu od 7 lat z powodzeniem zajmujemy się profesjonalną obsługą klienta i skuteczną sprzedażą. Oferujemy kompleksowy zakres usług obejmujący prowadzenie contact center, sprzedaż przez telefon, outsourcing sił sprzedaży oraz marketing sms.
Wykwalifikowani pracownicy zapewnią wysoką jakość oferowanych usług - obsługę...
|
Human Advice FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA
Są to szkolenia jednodniowe lub dwudniowe dotyczące technik zwiększających sprzedaż produktów lub usług Klienta. Odbywają się stacjonarnie w miejscu wybranym przez Klienta np. w siedzibie firmy lub oddziale...
|
Debesis
W ramach działalności wykonujemy systemy obsługi klienta, centrale telefoniczne, usługi telekomunikacyjne.
Realizujemy zlecenia od...
|
Multicontact Call Center
*Nasza działalność rozpoczęła się w 2006 roku.
*Świadczymy usługi od 14 lat.
*Projekty obsługiwane w trybie 24/7
*4 Telecentra, rozmieszczone w Polsce.
*Możliwość realizowania projektow w trybie zdalnym.
*Nasz kadra to około 280 Konsultantów plus osoby k...
|
Kredi Sp. z o.o.
Jesteśmy niezależną firmą doradztwa finansowego na rynku. Wyznacznikiem naszego sukcesu jest spełnianie potrzeb naszych klientów i uśmiech na twarzach. Dla nas - Ty jesteś najważniejszy
Doradca KREDI to wykwalifikowany specjalista w swoim fachu. Posiadamy dostęp do największych...
|
Wirtualne Biuro Warszawska 6
Działamy w branży od 2013 roku. Nasza specjalność to wirtualne biuro, prowadzenie pełnej księgowości dla firm i usługa family office.
Skupiamy się na zakładaniu i prowadzeniu dla przedsiębiorczych rodzin spółek z ograniczoną odpowiedzialnością. Które są dla nich centralnym punktem w zakresie...
|
xxxxxxx asdhauidhw
Prezesi, dyrektorzy zarządzający, managerowie sprzedaży i marketingu z którymi współpracujemy, stwierdzają że głównymi ich problemami są:
+ zwiększenie udziału w rynku
+ pozyskanie new sales leads
+ wzrost sprzedaży
+ zmniejszenie kosztów pozyskania klienta
A jak ta sytuacja wygląda u Państwa w firmie?
Chętnie się z Państwem spo...
|
Telecentrum Elżbieta Nakiewicz
Nasza firma świadczy usługi w zakresie alarmów, kamery, światłowodów, sieci, ochrony.
Rozpoczęliśmy działalność od 2001.
Działamy na terenie woj. dolnośląskiego, lubuskiego, Niemiec.
Angażujemy się w 100% w realizację...
|
Liczba wyświetleń strony: 55 |