Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
6
minut
13 sie 07:58
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
3
dni
16 sie 11:10
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe. Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży. 2. Obsługa i utrzymanie ...
Portal www.salerezerwacje.pl współpracuje z Contact Center Trescor w zakresie przeprowadzania kampanii sprzedażowych, informacyjnych i marketingowych. Eksperci z Contact Center zdobyli nasze zaufanie poprzez szybkie działanie, elastyczne podejście do naszych potrzeb oraz rzetelną realizację powierzonych zadań. W związku z powyższym, serwis www.salerezerwacje.pl rekomenduje Contact Center jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, który świadczy usługi na wysokim poziomie.
Usługa: obsługa infolinii, backoffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: miła obsługa
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Empatia, umiejętność umawiania spotkań
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Zlecę outsorcing call center.
Interesuje mnie,jaki jest koszt pozyskania tzw. leada (klienta zainteresowanego oferowanym przeze mnie produktem, który wyrazi zgodę na spotkanie bądź kontakt telefoniczny).
Zajmuję finansowaniem poprzez leasing.
Leasing obejmuje pojazdy (samochody osobowe, dostawcze do 3,5t i pow. 3,5t, ciężarowe),...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: obecnie bez usług call-center
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: branża ubezpieczeniowa, szukamy Klientów dla naszej...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Poszukujemy CC, które wesprze nas w procesie pozyskiwania kontaktów tzw. leadów.
Lead interpretujemy jako klienta zainteresowanego oferowanym przez nas produktem, który wyrazi zgodę na spotkanie z nami i spełni minimalne kryteria (m.in. okres od kiedy prowadzi działalność)....
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Poszukujemy firmy, której zlecimy pozyskiwanie leadów - zapytań na wynajem...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: obecnie z usługami call-center
Klienci: klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
Poszukuję partnera do obsługi w języku angielskim do 100 rozmów z Iranu, Rosji, Ukrainy i Chin, w trybie 24/7. Są to zgłoszenia ewentualnych awarii, które należy przyjąć, zgodnie z scenariuszem rozmowy spisać...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Polskie Kadry Sp. z o.o.
Agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego Polskie Kadry to nowoczesna, prężnie rozwijająca się agencja zatrudnienia o ogólnopolskim zasięgu działania. Kreujemy rynek pracy, wspierając firmy w pozyskiwaniu pracowników, a...
|
MAXCORE Adrian Kowalczyk
Kim jesteśmy, dlaczego warto nam zaufać?
Osoby, które na co dzień pracują w firmie MAXCORE, to zespół ludzi wykonujących powierzoną sobie pracę z pasją i zaangażowaniem. Są to specjaliści, którzy doskonale odnajdują się...
|
sadas
Firma Biznesgift.pl zajmuje się drukiem materiałów poligraficznych jak: banery, wizytówki, ulotki, papier firmowy, katalogi, teczki ofertowe. Wykonujemy usługi aplikacji foli na różnych materiałach, obiektach i pojazdach....
|
Omega IT Consulting
Omega IT Consulting to firma informatyczna oferująca kompleksowe usługi IT.
Zespół Omega ITC stanowią inżynierowie i eksperci z doświadczeniem w dziedzinie zarządzania projektami informatycznymi, wdrożeniami systemów IT, obiegów dokumentów ora...
|
GRUPA KWTD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nasza specjalność to umawianie spotkań, tworzenie leadów kredytowych, odnawialne źródła energii, leady odszkodowania czy sprzedaż dla sieci telefonii komórkowej. Swoimi działaniami obejmujemy całą...
|
KAFPOL
Wycinka drzew to najczęstsza usługa jaką mamy przyjemność świadczyć. Nasz ekipa oferuje również wycinkę i koszenie chaszczy, koszenie porośniętej trawy, łąk, rowów oraz nieużytków.Usługi oferowane są dla osób prywatnych jak również firm i instytucji. Ceny ustalane są indywidualnie dla każdego klienta w...
|
Call4you Sp.z.o.o
Misją Call4You jest pomoc przedsiębiorcom w zwiększeniu ilości klientów. Rozumiemy jak ważne jest zapewnienie swoim pracownikom umówionych kontaktów.
Nasz zespół składa się z nie przypadkowych osób ...
|
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości pion wPogotowiu.pl
Pogotowie komputerowe dla Warszawy i
opieka informatyczna dla firm
Bezawaryjność sprzętu i usługi IT są podstawą w funkcjonowaniu firmy bez strat i przestojów w działalności.
Naszym Klientom zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie IT
Specjalnie dla Klientów instytucjonalnych stworzyliśmy ofertę abonamentową, w skład której...
|
First Contact Group
First Contact Group specjalizuje się w dostarczaniu swoim klientom najwyższej jakości rozwiązań biznesowych, których celem jest skuteczne dotarcie do nowych odbiorców i ciągłe poszerzanie ich grona. Usługi, które oferujemy skupiają się wokół wielu działań telemarketingowych,...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie...
|
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, którzy planują być bliżej tak obecnego, jak i potencjalnego...
|
Liczba wyświetleń strony: 111 |